2013-08-30, 19:28
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Är de sant att man kan spela som typ Niko o Tommy om man köper någon extra grej eller är det bara en myt.

Det är antingen collectors eller special editor du måste köpa så kan du spela som niko i onlineläget om jag har förstått det rätt, inte i storyläget
2013-08-30, 21:14
Medlem
InfraGuls avatar
Kommer Love Fist få en reunion i GTA V? Jag måste erkänna att jag läst tråden ganska dåligt men fan vad roligt om de kunde dra på en Love Fist låt i femman, Dangerous Bastard är ju riktigt bra och nostalgisk 80-tals rock.
Gör gärna sångaren hesare ala Paul Stanley från KISS bara för att markera att det gått många år sedan Vice city.

Kommer Tommy "The Nightmare" Smith Och/eller Lazlow ha en egen radiokanal med bara rock är jag i himlen!
2013-08-30, 21:46
Bannlyst
Någon som vet hur stor kartan är ?
2013-08-30, 21:56
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91

Finns inte någon 100% konkret storlek ute på kartan till gta 5
2013-08-30, 22:44
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMac1
Extra sakerna man får i special och collector edition kommer annars att enbart fås genom att betala med egna pengar (enligt vad 3 st i gamestore butik sagt till mig)

Så vill du slippa det så e special eller collector edition bästa valet..

Det är m.a.o exakt som att betala för special eller collectors edition (med sina egna pengar!) förutom att man kan välja precis vilka delar av extramaterialet man vill ha?
2013-08-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91

Det som är bekräftat är att spelbara ytan kommer vara större än GTA San andreas, GTA IV och Red dead redemtion tillsammans. Själva staden kommer motsvara GTA IV ungefär i storlek.

Det är det enda vad jag vet som är bekräftat från Rockstar
2013-08-31, 00:11
Medlem
Vilodags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakan7
Det som är bekräftat är att spelbara ytan kommer vara större än GTA San andreas, GTA IV och Red dead redemtion tillsammans. Själva staden kommer motsvara GTA IV ungefär i storlek.

Det är det enda vad jag vet som är bekräftat från Rockstar
Det låter ju helt bisarrt stort. Större än alla de tre spelen? Om staden är som IV kommer med andra ord landsbygden och allt runt omkring vara av SA:s och RDD:s storlek?
2013-08-31, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det är antingen collectors eller special editor du måste köpa så kan du spela som niko i onlineläget om jag har förstått det rätt, inte i storyläget

Endast collectors borde det vara.
Man kommer ju dock inte att kunna välja Nico som spelbar karaktär, utan du får tillgång att välja Nico som "förälder" åt karaktären du skapar. Även Claude och Misty från GTA 3 finns att välja

Citat:
"Custom Characters for Grand Theft Auto Online (Collector's Edition only)
GTA Online introduces a new spin on traditional character creation with the hereditary-based creation system. Select your character’s appearance by choosing your parent’s heritage, then use the gene dominance meter to dial-in which parent your appearance favors more. Additionally, you'll customize your character's daily activities - everything from family time to illegal work and sports to couch potato hours all have an impact on your character’s appearance and skill set (and you can always rank up your skill stats more via gameplay). As part of the Collector’s Edition package, you'll get Niko Bellic, along with both Claude and Misty from Grand Theft Auto III to use as parent options within the character creation system."
2013-08-31, 02:11
Medlem
ColdLines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilodag
Det låter ju helt bisarrt stort. Större än alla de tre spelen? Om staden är som IV kommer med andra ord landsbygden och allt runt omkring vara av SA:s och RDD:s storlek?

Japp det stämmer, plus att vattenytan som man kan dyka ner och utforska i kommer att vara större än RDD

http://www.youtube.com/watch?v=LfeoneFlTW0
Senast redigerad av ColdLine 2013-08-31 kl. 02:17.
2013-08-31, 12:07
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viko95
Mitt GTA IV laggar då och då på mitt Playstation 3... speciellt när det händer mycket! Har haft mitt Playstation ett bra tag sedan 2007.. Men kommer det klara av GTA V? Är sjukt orolig...
Som VVC skrev så tror jag faktiskt att dom är mycket bättre kodat nu och stabilare på konsolerna än vad GTA IV var.
Det är inget att oroa sig över!

Citat:
Ursprungligen postat av ColdLine
Japp det stämmer, plus att vattenytan som man kan dyka ner och utforska i kommer att vara större än RDD

http://www.youtube.com/watch?v=LfeoneFlTW0
Läste att det kommer vara 1,5 ggr större än RDD faktiskt
Senast redigerad av Kaejko 2013-08-31 kl. 12:10.
2013-08-31, 13:39
Medlem
Sånt här "Svart på vitt" älskar jag att läsa om Gta 5! Nyheter.

http://www.gamereactor.se/nyheter/29794/Massvis+med+detaljer+om+GTA+V/

Någon som har andra roliga saker att avslöja som man kan göra i spelet?
2013-08-31, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Sånt här "Svart på vitt" älskar jag att läsa om Gta 5! Nyheter.

http://www.gamereactor.se/nyheter/29794/Massvis+med+detaljer+om+GTA+V/

Någon som har andra roliga saker att avslöja som man kan göra i spelet?
Artikeln är från 2011.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in