2013-08-30, 22:07
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Japp, Elisa har tagit bort alla (tror jag, skummade bara) sina kommentarer på skvallerbloggen. Dessutom skriver Berny i sitt senaste inlägg att vi inte ska döma en människa som vi sett i "dess sköraste tillstånd", vilken var ett uttryck hon använde om Elisa i inlägget igår. Är de sams nu igen eller?

Och, kolla instagram:

http://web.stagram.com/p/533919337354128842_212933354

Dubbletter (antar att hon och Emma beställt samma) på i princip allt. Någon som kan gissa varifrån pengarna kommer? Journaliststipendiet lär ju vara slut vid det här laget.

Varför fotar man sina ipren egentligen?
PS. Kan någon länka Elisas blogg?
Citera
2013-08-30, 22:37
Medlem
Yerzs avatar
http://hellomynameislittlemonster.blogspot.se/

Adressen till hennes blogg.
Citera
2013-08-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
Där har du väldigt fel.
Läs boken: Slutstation Rättspsyk.
Jag vet själv en ung tjej som suttit på rättpsyk i flera flera år utan att hon gjort något brott. Det enda hon gör är att inte kan låta bli att försöka ta livet av sig. Så då hamnar man tillslut på rättspsyk.

Jo men det är ju helt galet. Angående schizofreni och rätt och fel-känsla, glömde jag fråga professorn men frågar kommande vecka. Sorry about that, vi hade en tung lektion idag.
Citera
2013-08-31, 02:11
Medlem
seriöst e d verkligen ingen som reflekterar över bettans pupiller, har stört mig i månader nu lol.

edit; eller e d bara vi som själva pundar/pundat som kan spot another pundare a mile away?
Senast redigerad av e_c_a_d_ 2013-08-31 kl. 02:15.
Citera
2013-08-31, 14:14
Medlem
Zebels avatar
Nej men vissa har naturligt stora pupiller. Jag har likadana som B och jag har inte pundat en sekund av mitt liv.
Citera
2013-08-31, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Japp, Elisa har tagit bort alla (tror jag, skummade bara) sina kommentarer på skvallerbloggen. Dessutom skriver Berny i sitt senaste inlägg att vi inte ska döma en människa som vi sett i "dess sköraste tillstånd", vilken var ett uttryck hon använde om Elisa i inlägget igår. Är de sams nu igen eller?

Och, kolla instagram:

http://web.stagram.com/p/533919337354128842_212933354

Dubbletter (antar att hon och Emma beställt samma) på i princip allt. Någon som kan gissa varifrån pengarna kommer? Journaliststipendiet lär ju vara slut vid det här laget.

Det där kostar inte så mycket, max en tusing och hon har ju sjukpension så.
Citera
2013-08-31, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Nej men vissa har naturligt stora pupiller. Jag har likadana som B och jag har inte pundat en sekund av mitt liv.

HAH stora..?
Citera
2013-08-31, 15:15
Medlem
Antitrinitarians avatar
Det här med deras pengaspenderande. Det kan väl vara så att de handlar mot faktura. Jag tror inte att Klarna är så jäkla noggranna med att ta kreditupplysning, dessutom räcker det nog med att man har nån form av liten inkomst. Då kan man betala mot faktura och välja att delbetala när fakturan väl kommer, det är ganska lätt att dra på sig skuld så. Deras älskade Gömda Juveler erbjuder ju Klarna, t ex, så scenariot är inte osannolikt.
Citera
2013-08-31, 16:19
Medlem
Kardnialvokals avatar
http://web.stagram.com/p/534078317036597048_212933354

Sprängröd i ögonen.
Citera
2013-08-31, 16:47
Medlem
Gafflens avatar
Undrar vad lilla tjack-Björny försöker säga till oss läsare här

Snart är det dags att börja göra sig iordning för kvällen. Jag hoppas på lugnt men trevligt sällskap-vilket det kommer bli och jag hoppas på en ny motorcykeltur under övervakning. Men å andra sidan så har jag fortfarande kvar brännsåret sedan sist och minnet av tynden klart för mig och tequila tror jag att jag försöker hoppa idag för imorgon ska jag upp tidigt och träffa en människa som jag älskar"
Citera
2013-08-31, 16:48
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e_c_a_d_
seriöst e d verkligen ingen som reflekterar över bettans pupiller, har stört mig i månader nu lol.

edit; eller e d bara vi som själva pundar/pundat som kan spot another pundare a mile away?

Det finns nog ingen som tror att Berny är totalt ren numera. Om det numera endast är saker hon fått tillgång på laglig väg eller inte får väl vara osagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Det här med deras pengaspenderande. Det kan väl vara så att de handlar mot faktura. Jag tror inte att Klarna är så jäkla noggranna med att ta kreditupplysning, dessutom räcker det nog med att man har nån form av liten inkomst. Då kan man betala mot faktura och välja att delbetala när fakturan väl kommer, det är ganska lätt att dra på sig skuld så. Deras älskade Gömda Juveler erbjuder ju Klarna, t ex, så scenariot är inte osannolikt.

Absolut. Jag tvivlar inte på att det mesta Berny köper numera är på krita. Det har hon väl gjort förr liksom och är en del av varför hon just nu sitter i ett jävla skuldträsk. Man måste däremot undra hur många onlinebutiker som hennes namn är svartlistat på.
Senast redigerad av William Haines 2013-08-31 kl. 16:52.
Citera
2013-08-31, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Det där kostar inte så mycket, max en tusing och hon har ju sjukpension så.
En tusing på bara smink och kroppsprodukter är jävligt mycket tycker jag. I alla fall med tanke på alla hennes andra utgifter: hyra (hur funkar det i lss-lägenhet förresten, någon som vet?), mobilräkning, en hel del klädshopping, mat och ganska stora mängder alkohol. Plus säkert ett paket cigg om dagen. Då är vi redan uppe i bortåt tiotusen spänn (höftat).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in