2013-08-30, 22:10
Bannlyst
Tack hur är psn plus? Om jag laddar ner spel därifrån kan jag ladda ner spelet till minneskortet och ha de för förevigt? Även om min psn plus går slut?
Citera
2013-08-30, 22:11
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgione
Tack hur är psn plus? Om jag laddar ner spel därifrån kan jag ladda ner spelet till minneskortet och ha de för förevigt? Även om min psn plus går slut?

Tills plus går ut :/
Citera
2013-08-30, 22:23
Medlem
Jag tankade hem Velocity Ultra. Jäklar vad beroendeframkallande
Citera
2013-08-30, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
Tills plus går ut :/

Okej tack för svaret. Jag tror nog jag kör på 8gb då den går för 340:- hos dustin. Första spelet jag tänkte fixa är Uncharted golen abyss såklart, även sly cooper hade jag tänkt köpa och får se hur bra killzone är. Tips på annat?

PS. känner någon till någon butik som har PS vita inne i lager där man kan klämma och känna på den? min lokala MM har inte en i lager. någonstans i sthlm
Citera
2013-08-31, 09:44
Medlem
noremlacs avatar
Citat:
Okej tack för svaret. Jag tror nog jag kör på 8gb då den går för 340:- hos dustin. Första spelet jag tänkte fixa är Uncharted golen abyss såklart, även sly cooper hade jag tänkt köpa och får se hur bra killzone är. Tips på annat?

PS. känner någon till någon butik som har PS vita inne i lager där man kan klämma och känna på den? min lokala MM har inte en i lager. någonstans i sthlm
Om du gillar Rpg-stuket kan jag rekommendera Soul Sacrifice.
Citera
2013-08-31, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noremlac
Om du gillar Rpg-stuket kan jag rekommendera Soul Sacrifice.

Ja Soul Sacrifice är ett måste
Citera
2013-08-31, 17:10
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:

Köp 16 GB för 329 kr på Webhallen.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_vita/146920-playstation_vita-16_gb_minneskort

Uncharted: Golden Abyss finns med på PlayStation Plus.
Citera
2013-08-31, 17:29
Medlem
dripp-flopps avatar
när ska prissänkningen kicka igång som man hörde om? De skulle ju börja sälja basenheten tillsammans med typ 10 spel också io.m. sänkningen
Citera
2013-08-31, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Köp 16 GB för 329 kr på Webhallen.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_vita/146920-playstation_vita-16_gb_minneskort

Uncharted: Golden Abyss finns med på PlayStation Plus.

Se där, tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av dripp-flopp
när ska prissänkningen kicka igång som man hörde om? De skulle ju börja sälja basenheten tillsammans med typ 10 spel också io.m. sänkningen

Prissänkningen i USA är ett faktum, 199$ för basenheten. I Sverige lär det tyvärr dröja (om) det ens kommer, kostar 1699:- hos CDON hitta någon 50:- kod och frifrakt then your set to go
Citera
2013-08-31, 20:32
Medlem
dripp-flopps avatar
Citat:
Prissänkningen i USA är ett faktum, 199$ för basenheten. I Sverige lär det tyvärr dröja (om) det ens kommer, kostar 1699:- hos CDON hitta någon 50:- kod och frifrakt then your set to go

Sverige i ett nötskal tur att amazon uk har vita +10 spel + 8gb minneskort som man får basenheten för i Sverige
Citera
2013-08-31, 21:22
Medlem
-Mystics avatar
Blev riktigt sugen på Amazon bundeln i väntan på PS3!

http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B00DF42SNK/ref=dp_db_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1

Finns det några fler spel som verkligen står ut vilket man inte får med denna bundel?

Hur är det att använda internet webläsaren i sängen/soffan? Den kanske kan ersätta mobilen.
Senast redigerad av -Mystic 2013-08-31 kl. 21:29.
Citera
2013-08-31, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dripp-flopp
Sverige i ett nötskal tur att amazon uk har vita +10 spel + 8gb minneskort som man får basenheten för i Sverige

Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Blev riktigt sugen på Amazon bundeln i väntan på PS3!

http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B00DF42SNK/ref=dp_db_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1

Finns det några fler spel som verkligen står ut vilket man inte får med denna bundel?

Hur är det att använda internet webläsaren i sängen/soffan? Den kanske kan ersätta mobilen.

OJ vilket erbjudande! Grymt! Tur att jag inte beställt än. Vet någon om Sony har världsgaranti på sina saker?

Det står inte vilka spel man får med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in