Citat:
Ursprungligen postat av
Lodjuren
Testar ett upplägg, som inte på något vis behöver ha med Brasans "upphittade" "kvitton" att göra
Säg att "hittade" "kvitton" 2013
- skulle vara från år som ej längre är arkiverade i butikernas kassaregister
- "hittats" i någon "bortglömd" hårddisk, för att sen skrivas ut 2013 och därefter så "poff" går den gamla hårddisken sönder (=går ej att kontrollera skapelsedatumen för filerna)
Hur gör den som vill hjälpa till att fixa fram "upphittade" "kvitton"?
Ja, det är ju fullt möjligt. Skrotdelar, saker köpta på Blocket? Men för att det ska komma i fråga om att med så kort varsel ställa in en huvudförhandling, i ett mål om mångmiljonbelopp, bör ju den totala "kvitto"-summan uppgå till en viss storlek. Vad kan man tänka sig? Minst ... 100 000 kr?
Thomas Olsson min gode SuperTeflon
Jag har gett upp projektet att försöka rätta dig Lodjuren! Jag teflonpudlar mig igen.
Th*mas Olss*n (o) minsann - Jo man tackar!
Då har vi två olympiska
OS-kandidater som samarbetar, på samma sida skranket, men visserligen i olika grenar.... TO med sitt ömmande för oskyldigt dömda och sitt beramade 'rättspat
os', och Brasa med sitt ökända 'bricklunchmat
os'!*
Tänk att TO sänker sig till nivån att presentera Brasas uppenbarligen förfalskade/'upphittade'** kvitton för rätten. Han gav ju ett ganska seriöst och övertygande intryck i hovrätten, men den fasaden är nu helt raserad.***
TO har nu samma trovärdighet som Brasa har kreditvärdighet..... Hur har Brasa råd med en så dyr advokat?
TO och Brasa delar tydligen samma religion;
Pengasucktanismen! En religion utan moraliska normer och där Mammon är gud! En religion med endast ett budord: '
Du ska älska din nästas penningar såsom vore de dina egna, tills de blir dina egna, utan hänsyn till etik,moral eller samvete!'
*På Storboda serveras lunchen på bricka.
**Läs: 'påhittade'.
***Har han lite tur TO finns lite plats kvar vid Näsby Slott, billigt, där han kan magasinera sin raserade trovärdighetsfasad.