Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona
Du påstod att ditt påstående kom direkt från uppsatsen, att den var din direkta källa, och du ljög alltså, och det var tack vare min envishet som du tvingades erkänna det, och jag frågade flera ggr "var står det att TH fotat lik" och du svarade att det stod i uppsatsen. Helt och medvetet inkorrekt.
Angående din allmänna trovärdighet som debattör finns eg inget att tillägga, efter att du i ett halvår ljugit, spamflummat , halvljugit, redigerat om andras inlägg (misstag i h-e) flera ggr, misshandlat dina källor, hånat mig på kiss-och-bajs-nivå (i vintras, och moderatorn har nog örfilat dig för det), och även lyckats dra på dig en ordentlig påföljd (i juli).
Det enda som är bra med din och LMM:s närvaro är att ni visar exakt vilken nivå man ligger på om man omfamnar Styckmordsmyten 2013. Och Rajs & Co har aldrig varit bättre eg, men de spelade snyggare och förde sig bättre än du och LMM. Samma skit i finare förpackning.
Hoppas att Rajs ngn gång läser om sig själv i denna tråd 8-)
Nej, jag ljög inte. Däremot borde jag ha varit mer
tydlig med det jag skrev. Det är allt. Finns inget mer till det. Jag gjorde en dum tabbe i farten, när jag skulle svara på ett av dina inlägg, och tyvärr tror du än idag att jag gjorde det medvetet, för att sabba. Och räcker det inte med min förklaring, så säger det mer om dig än om mig. Jag kan inte göra mer än så, för att du ska ändra din uppfattning. Är du redan inställd på att jag "är på ett visst sätt", så får det väl vara så, då.
Det som är ännu viktigare, i det stora hela: jag förstår överhuvudtaget inte
varför någon kan vara så hätsk, otrevlig och aggressiv gentemot någon annan som tror på läkarnas
skuld. Det verkar inte klokt, ärligt talat. Väldigt omoget. Så brukar ju fanatiker och fundamentalister fungera.
Jag tror på läkarnas skuld och kommer fortsätta med att göra det, eftersom jag är övertygad om deras skuld.
PS. Moderatorer är OT i tråden.