2013-08-28, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Rockstar lär det vara, dem förbereder sig för nåt stort typ

Dessutom har ju Max Payne 3 lagts till som spel i vårt Crew?
Citera
2013-08-28, 19:44
Medlem
Autoziones avatar
Såg också den nya uppdateringen på Social Club. Det där med hierarki verkar intressant, jag tänker mig 5 stycken i varje kategori, det är väl mest rättvist om inkvartering i respektive kategori sker efter i vilken ordning folk har gått med.

Vill ni ha andra placeringar i hierarkin går det bra med mutor eller att man är aktiv i sitt spelande, om man bara är med och kör en gång i månaden kanske man inte behöver privilegier att kicka folk, bjuda in folk osv. Men det får vi se när det hela sparkar igång, tills vidare kör vi på datum man gick med. Observera att 4 Commissioners saknas, detta för att de inte har joinat vårt Crew än men visade intresse tidigt, ifall dessa inte går med innan 1:a Oktober kommer hierarkin att ändras.
Senast redigerad av Autozione 2013-08-28 kl. 19:59.
Citera
2013-08-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Såg också den nya uppdateringen på Social Club. Det där med hierarki verkar intressant, jag tänker mig 5 stycken i varje kategori, det är väl mest rättvist om inkvartering i respektive kategori sker efter i vilken ordning folk har gått med.

Vill ni ha andra placeringar i hierarkin går det bra med mutor eller att man är aktiv i sitt spelande, om man bara är med och kör en gång i månaden kanske man inte behöver privilegier att kicka folk, bjuda in folk osv. Men det får vi se när det hela sparkar igång, tills vidare kör vi på datum man gick med. Observera att 4 Commissioners saknas, detta för att de inte har joinat vårt Crew än men visade intresse tidigt, ifall dessa inte går med innan 1:a Oktober kommer hierarkin att ändras.

Chansen finns ju att underklassen ala "muscles" gör revolution. Håll Crewet i schack!

EDIT: Vet någon om man kommer köra med sitt PSN användarnamn eller om man får köra med sitt "Rockstar ID" (Social Club) På GTA Online?
Senast redigerad av tacoeater 2013-08-28 kl. 21:36.
Citera
2013-08-28, 21:41
Medlem
champagneshowers avatar
Jag är väldigt gärna med på att spela på Xbox 360!

Heter Zenseye på Social Club!

Edit: De som vill får gärna adda mig hehe
Senast redigerad av champagneshower 2013-08-28 kl. 21:48.
Citera
2013-08-28, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av champagneshower
Jag är väldigt gärna med på att spela på Xbox 360!

Heter Zenseye på Social Club!

Edit: De som vill får gärna adda mig hehe

Kan man regga sig på social club från xboxen eller måste man göra det via datorn?
Citera
2013-08-28, 22:04
Medlem
acerblazerlols avatar
Jag är på, jag har dock inte kollat social club, minns ej heller psn användarnamn..
Jag tycker crew-hirearki är skit, blir för mycket folk med makt.
Är alltid någon liten fjant som inte håller med man och kickar ut man bara för att han råkar vara en statuslevel högre i crewet/guildet.
Citera
2013-08-28, 22:04
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione

En kan ju tycka att man ska ha högre rank när man är en av dom första som skrev i tråden samt försökte hitta crewet när det hette Flashback Outlaws..
Citera
2013-08-28, 22:08
Avslutad
Jag tycker att det bästa vore om de mest aktiva spelarna blir högst rankade. Kommer bli jobbigt att ha ledare som kanske spelar 2-3 gånger i veckan.
Citera
2013-08-28, 22:33
Medlem
Fräckt med hierarki, men det är som sagt svårt att spika något nu, långt innan releasen av GTA Online. Det lär ju visa sig ganska snabbt vilka som är mest aktiva eller på något annat sätt är lämpliga att klättra
Citera
2013-08-28, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cajoseno
Fräckt med hierarki, men det är som sagt svårt att spika något nu, långt innan releasen av GTA Online. Det lär ju visa sig ganska snabbt vilka som är mest aktiva eller på något annat sätt är lämpliga att klättra

Som jag har förstått det så kommer varje spelare att samla XP medan dom spelar som sedan förs över till crewet. Kanske dom flitigaste xpskördarna får bli ledare?
Citera
2013-08-28, 22:44
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Jag är på, jag har dock inte kollat social club, minns ej heller psn användarnamn..
Jag tycker crew-hirearki är skit, blir för mycket folk med makt.
Är alltid någon liten fjant som inte håller med man och kickar ut man bara för att han råkar vara en statuslevel högre i crewet/guildet.

Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Jag tycker att det bästa vore om de mest aktiva spelarna blir högst rankade. Kommer bli jobbigt att ha ledare som kanske spelar 2-3 gånger i veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av cajoseno
Sitt ner i båten nu grabbar! Givetvis kommer det att bli så att de som är mest aktiva kommer få mest att säga till om. greeniceT är dock självskriven commissioner då han faktiskt skapade loggan. Hierarkin kommer att vara strikt kontrollerad, ingen får degraderas eller kickas från vårt Crew utan en ordentligt bra anledning. Själv tycker jag att högre positioner skall tilldelas personer som bidrar till själva Crew:et med exempelvis loggan och ordnar events som cruising och annat samt personer som spelar bra och bidrar till att vårt Crew stiger på rankingen. Vill man vara med och bestämma får anstränga sig lite extra, dock inga krav att man skall spela ett visst antal timmar eller sånt, det skall ju vara kul också, det är därför vårt Crew finns.
Citera
2013-08-28, 22:44
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Som jag har förstått det så kommer varje spelare att samla XP medan dom spelar som sedan förs över till crewet. Kanske dom flitigaste xpskördarna får bli ledare?

Så ska det naturligtvis vara.
Eller ja, Autozione tycker jag kan få vara obestridlig ledare. Vi resten får kämpa i hierarkin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in