2013-08-28, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pectoralissimus
Jag kan ha fått en dålig batch. Men Malay tiger gav mig väldigt dåligt intryck, speciellt när amparna bara har ca 0,8-9ml istället för 1. Det var som att träna ren fan. Inga märkvärdiga styrkeökningar, ingen större ökning i sexlust eller välmående. Kuren jag körde innan var 40/50 dboll och där behöll jag hälften av de 8kg jag ökade.
Kosten var exakt likadan som vid tidigare kur.

Iaf byter märke och provar min "tur".

Har du testat enbart EQ med testo innan(med tanke på din signatur)?
Fan snackar du för goja? Malay ampar har definitivt inte under 1ml och funkar finfint.

Skall sätta 1ml malay testo imorrn, kan ta en bild på hur det ser ut i nålen efter jag sugit up en amp.. Jag har då inte sett att dom varierar något i mängd.
Citera
2013-08-28, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Fan snackar du för goja? Malay ampar har definitivt inte under 1ml och funkar finfint.

Skall sätta 1ml malay testo imorrn, kan ta en bild på hur det ser ut i nålen efter jag sugit up en amp.. Jag har då inte sett att dom varierar något i mängd.

Jag är seriös. Om du hade hängt i tråden om "div tillverkares prepp, erfarenheter o frågor" ett halvår sedan hade du sett lite klagomål på det.
Som sagt, jag fick säkert en dålig batch.
Men jag tänker inte fortsätta prova något som inte funkade för mig, iaf inte i närmaste framtiden.
Citera
2013-08-28, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Kurade i 10 år, sen fick jag barn. Du kan behålla mycket av massan, men gör för fan inte samma misstag som jag - att träna mindre en period. Då kommer du aldrig tillbaka igen. Ser dock mycket bättre ut nu än innan jag började kura, men så började började jag för tidigt också, i 18-årsåldern. Började väl på typ 63 kilo och väger lite över 80 nu (fettet var runt 10% sist jag mätte i somras). Var uppe på 95 med vätska i kroppen och en 12% fett, så i runda tal nästan 10 kilo muskler har man väl tappat på 14 år off. Testade dock ett par veckor med lågdos testo och mast bara för att se vad som hände i våras, men jag brände mest bort fett och gick på underskott hela tiden. Vägde 86 i början av året, fast fetare.

Oklart vad du menar! Kurade du 10 år för att hoppa av och misstaget var sedan att du smygtränade lite igen?
Citera
2013-08-28, 12:15
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Oklart vad du menar! Kurade du 10 år för att hoppa av och misstaget var sedan att du smygtränade lite igen?

Nej, jag tränade för lite och sällan för att behålla massan, och har du väl tappat den är det omöjligt att komma dit igen utan prepp. Tror jag helt enkelt låg en bit över min "rena" potential.
Citera
2013-08-28, 12:23
Medlem
Citat:
Nej, jag tränade för lite och sällan för att behålla massan, och har du väl tappat den är det omöjligt att komma dit igen utan prepp. Tror jag helt enkelt låg en bit över min "rena" potential.

hur sällan snackar du om nu....lite mer specifik får du gärna vara när du kastar ur dig saker.
Citera
2013-08-28, 12:28
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
hur sällan snackar du om nu....lite mer specifik får du gärna vara när du kastar ur dig saker.

En till två dagar i veckan på gym, dvs hela kroppen på en eller två tillfällen, och kost med för lite protein.
Citera
2013-08-28, 12:31
Medlem
Citat:
En till två dagar i veckan på gym, dvs hela kroppen på en eller två tillfällen, och kost med för lite protein.

jaja, det är ju klart massan rinner av om man missköter kosten.
två pass i veckan mja lite klent men tre är perfekt när man är off..i alla fall för mig.
Citera
2013-08-28, 13:26
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
jaja, det är ju klart massan rinner av om man missköter kosten.
två pass i veckan mja lite klent men tre är perfekt när man är off..i alla fall för mig.

Det är min erfarenhet också. Tre kan man hålla sig hyfsat på i min ålder.
Citera
2013-08-28, 13:37
Medlem
MakkBrahs avatar
Någon som också haft problem med att få sina varor levererade av Muskelman***.** nyligen?
Citera
2013-08-28, 15:15
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakkBrah
Någon som också haft problem med att få sina varor levererade av Muskelman***.** nyligen?

Beställde för ca 4v sedan, tog mig 2v innan jag fick mitt paket så ja.
Citera
2013-08-28, 16:25
Medlem
MakkBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Beställde för ca 4v sedan, tog mig 2v innan jag fick mitt paket så ja.

Fick du någon kompensation för detta?
Citera
2013-08-28, 16:50
Medlem
libanesas avatar
Hämtade mina sprutor på Apoteket idag efter att ha beställt hem dem.
När jag skulle ta emot varorna så gav hon i kassan mig en lapp att fylla i (Namn, adress samt användningsområde).

Är det någon mer som fått fylla i sådan lapp när ni köpt sprutor/nålar via Apoteket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in