Citat:
Ursprungligen postat av
stekarnissen
nån mer än jag som inte känner nåt speciellt av greater pharma tren a ? är inne på tredje veckan. Det kanske är tren i men knappast 200 mg/ ml
Jag har avverkat många vialer GP tren A. Tycker de är riktigt jävla elaka, aldrig varit med om vassare tren A. Om de innehåller exakt 200 mg/ml kan jag inte svara på, möjligt att det även är batchdifferenser, men jag har använt så pass många att det borde kommit fram om en serie var verkningslös.
Vad ligger du på för dos?