2013-08-26, 21:13
  #17077
Medlem
Tamoxifen-Teva Nolva samt Shree Venkatesh Pharma Clomid från NK. Någon som vet att dom gör det dom ska?

Mvh
2013-08-26, 21:16
  #17078
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggsmygarn
Mus***Man***'s Winnar och Nolva från MIR, Nåt o ha?

Har provat MIR en gång och det blir aldrig mer, bara skit.
Kör på ordentliga märken istället.
2013-08-26, 21:44
  #17079
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggsmygarn
Mus***Man***'s Winnar och Nolva från MIR, Nåt o ha?

Bitsocker från Ica är förmodligen effektivare.. Satsa på något annat än Mir

Har kört Mir Letro/nolva/arimidex och OralTurinabol, fullständigt värdelöst hela sortimentet!
2013-08-27, 11:41
  #17080
Medlem
Meliks avatar
Lion labs superbol (20mg dianabol och 5mg m1t). Någon med erfarenhet av denna kombo?

Superbol vs Superdrol i effektivitet samt bieffekter? Vilken är mer giftig för kroppen och vilken borde ge mest massa snabbast vid exakt samma diet, träning och vila?

Självklart kan ingen svara på hur jag reagerar på nån av dom då jag aldrig tagit någon av substanserna tidigare.
Jag har tidigare kört testo c 500mg ew, winnar 50/50 (Only) och oral turinabol 40/50 (Only)
__________________
Senast redigerad av Melik 2013-08-27 kl. 11:44.
2013-08-27, 12:19
  #17081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olath
Jag skall inkludera Tren E i min kur inom dagarna, då var jag lite nyfiken på Diamonds, Lion Labs och corelabs, vilket föredrar ni? Samma prisklass nämligen så!

Alla tre märken har gott rykte. Tror det blir bra vilket som, personligt hade jag satsat på LL.
2013-08-27, 13:58
  #17082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Bitsocker från Ica är förmodligen effektivare.. Satsa på något annat än Mir

Har kört Mir Letro/nolva/arimidex och OralTurinabol, fullständigt värdelöst hela sortimentet!


Okej tack för svar! Blev Nordic pharma från madman istället.
2013-08-27, 18:39
  #17083
Medlem
Thads avatar
Nån som vet något bra primobolan? Vill vara helt säker på att det är bra grejer innan man köper något så dyrt prepp
2013-08-28, 12:27
  #17084
Medlem
nån mer än jag som inte känner nåt speciellt av greater pharma tren a ? är inne på tredje veckan. Det kanske är tren i men knappast 200 mg/ ml
2013-08-28, 12:30
  #17085
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekarnissen
nån mer än jag som inte känner nåt speciellt av greater pharma tren a ? är inne på tredje veckan. Det kanske är tren i men knappast 200 mg/ ml

Jag har avverkat många vialer GP tren A. Tycker de är riktigt jävla elaka, aldrig varit med om vassare tren A. Om de innehåller exakt 200 mg/ml kan jag inte svara på, möjligt att det även är batchdifferenser, men jag har använt så pass många att det borde kommit fram om en serie var verkningslös.

Vad ligger du på för dos?
2013-08-28, 12:59
  #17086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekarnissen
nån mer än jag som inte känner nåt speciellt av greater pharma tren a ? är inne på tredje veckan. Det kanske är tren i men knappast 200 mg/ ml

Finns en tråd om detta på hushboard. Folk är generellt sett missnöjda. Bl a en person som kört 200mg per dag i över 3 veckor och känner inte ett skit.
2013-08-28, 13:06
  #17087
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efedrin123
Finns en tråd om detta på hushboard. Folk är generellt sett missnöjda. Bl a en person som kört 200mg per dag i över 3 veckor och känner inte ett skit.

Haha, spännande. Med tanke på hur många tävlande som använder GP så är det intressant hur många sopiga räkor som lyckas få usla resultat med GP-oljor.
2013-08-28, 13:07
  #17088
Medlem
mm kände inget så ja testa o ta mer o mer typ 1 ml per dag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in