Citat:
Ursprungligen postat av
ojtbs
Riktigt bra ös i inshapeoljor. Tyckte inte Deca 333 smärtade nåt särskilt. Dock blev jag handikappad av deras test prop, men tror att det var batchrelaterat. Dock såg jag att shopen som du förmodligen tänkt beställa av inte fått några gröningar på drygt 2 månader, känns lite otryggt?
Har de redan i skafferiet, ville bara stämma av hur de är. Läst gott, men att det kan smärta lite... Man överlever väl...
Tips på EQ mottages gärna.
Core är väl de enda som har högdoserad? Men sprider man ut så är det inga problem med mindre styrka. Har stuckit eod i ~4 månader så man överlever nog.