Citat:
Ursprungligen postat av
Bucketshop
Förutsatt att ingen i tråden arbetar på inom CRM på SEB (vilket visserligen skulle försvaga dina chanser att få anställning om någon ser att du bara sökte tjänsten på skoj) är det givetvis omöjligt att svara på hur chanserna ser ut om ett år. Ring någon och fråga hur det ser ut inom CRM och på övriga MB. Gör du ett bra jobb under året och har lite tur kommer eventuellt någon närliggande desk upptäcka att du verkar vettig och erbjuder dig en tjänst även om du inte får jobba vidare på CRM.
Sen handlar det såklart om hur din alternativkostnad i form av chanser till andra bra/intressanta jobb ser ut. Det kan bara du svara på tyvärr.
Ja men exakt, här vet ju ingen vem jag är och MB är ju stort så tror ingen här på FB känner mig.

Exakt, alternativkostnaden är viktig just nu i min situation. Ett dilemma det här men som du säger så är det bästa nog att fråga rakt ut hur framtiden ser ut. Jag menar, MB har många intressanta tjänster och även att söka sig vidare externt är oxå alternativ om säg ett år. Man borde ju vara attraktiv då med min bakgrund. Visste du något om själva området client coverage förresten?
Stort tack för ditt engagemang!!