Resultat: .
0%
röster
2013-08-27, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Trodde han jobbade på Ume-redaktionen? Nåja, Slänger in 150 spänn på FCB. Ger en stor stark på lokala haket i vinst ungefär, kan jag behöva...... Fast vänta, mina tips går ju aldrig in

Streich visar att han tillhör toppskiktet bland tränare.
Citera
2013-08-27, 20:26
Medlem
cyberkalles avatar
Jaja allt snack i förväg att Bayern kommer krossa allt i ligan i all möjlig media och även här inne efter köpet av Götze.

Pep väljer att starta med en b-uppsättning och får skylla sig själv när han bland annat ställer Schweini så lågt i plan och inte som han är bäst på.

Detta är dock charmen med BL och vi kommer igen efter landslagsuppehållet.
Citera
2013-08-27, 20:28
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jaja allt snack i förväg att Bayern kommer krossa allt i ligan i all möjlig media och även här inne efter köpet av Götze.

Pep väljer att starta med en b-uppsättning och får skylla sig själv när han bland annat ställer Schweini så lågt i plan och inte som han är bäst på.

Detta är dock charmen med BL och vi kommer igen efter landslagsuppehållet.
Så jävla onödigt att tappa den här två poängen däremot.
Citera
2013-08-27, 20:30
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Well, uppenbarligen kan jag ju inte tippa

Nu, Schalke dags

Började oroa mig för att jag skulle komma sist i Motvalls tipptävling, tur att vi har dig här i tråden dock fchansa, väcker hopp.
Citera
2013-08-27, 20:31
Medlem
csts avatar
Vad finns det för tillgängliga tränaralternativ?

SAF avslutar pensionen och tar över FCB? Jupp kommer tillbaka? Eller snor man en yngre lovande tysk tränare?
Citera
2013-08-27, 20:35
Medlem
Germanofils avatar
Starkt av Freiburg att greja oavgjort! (även om Bayern inte direkt verkade vara i slag utifrån de fragment jag såg av matchen?). Kul för ligan också att Bayern inte springer hem trepoängare efter trepoängare.

Nu blir det till att kolla på Schalke som ju för i helvete måste lyfta sig. Kämpa S04!
Citera
2013-08-27, 20:35
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Vad finns det för tillgängliga tränaralternativ?

SAF avslutar pensionen och tar över FCB? Jupp kommer tillbaka? Eller snor man en yngre lovande tysk tränare?

Magath? Labbadia? Daum? Matthäus? Effenberg? Skulle definitivt bli intressant med en av dessa herrar vid rodret.
Citera
2013-08-27, 20:37
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Så jävla onödigt att tappa den här två poängen däremot.
Jo tyvärr så blev det så och jag skyller allt på tränaren då alla faktorer beror på hans totala inkompetens om motståndarnas kvalitéer. Har han verkligen studerat Bundesliga under tiden efter tillkännagivandet och tillträdandet?

Ingen match har ännu sett bra ut.

Måtte bara Bastians skada vara lindrig och så vill jag se Martinez så fort som möjligt tillbaka i truppen.

Nu blir det råsprit för att dämpa sorgen.
Citera
2013-08-27, 20:41
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jo tyvärr så blev det så och jag skyller allt på tränaren då alla faktorer beror på hans totala inkompetens om motståndarnas kvalitéer. Har han verkligen studerat Bundesliga under tiden efter tillkännagivandet och tillträdandet?

Ingen match har ännu sett bra ut.

Måtte bara Bastians skada vara lindrig och så vill jag se Martinez så fort som möjligt tillbaka i truppen.

Nu blir det råsprit för att dämpa sorgen.
Nu är jag på intet sätt en professionell fotbollstränare men jag förstår inte vad det är för fel på den beprövade taktiken att ha yttrar som faktiskt får bollar på tom yta för att sedan springa förbi backlinjen och slå inlägg på en anfallare? Att man ska sidledspassa sig hela vägen över mållinjen är så dumt att det inte finns ord för att beskriva det.
Citera
2013-08-27, 21:33
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Guardiola

Blir nog få med titlar för Bayern när Pep tillträder. Mer överskattad tränare får man leta efter.

Citat:
Vänta och se bara. Guardiola + Bayern = Fiasko

Citat:
Guardiola är överhypad.

Bruno hade vunnit La Liga med Barca och Gulaschen som starter istället för Busquets. Nuff said.

Hmm... Blev lite smått sågad för dessa åsikter i vintras.. Hursomhelst genidrag av Pep idag att satsa på pajascupen mot Chelsea istället för BL
Citera
2013-08-27, 21:34
Medlem
cyberkalles avatar
Bastians skada skall inte vara så allvarlig och man hoppas att han kommer till spel på fredag, dock kan jag tycka att det onödigt att chansa med honom om han inte är helt hundra i en skitmatch som den.
Citera
2013-08-27, 22:16
Medlem
Man fick känslan av att Guardiola totalt sket i dagens match mot Freiburg bara för att det är Mourinho som står för motståndet på fredag i cupen som ingen frisk person bryr sig om. För inte hade man offrat viktiga poäng i ligan om det t.ex. var Montella och Fiorentina man ställdes mot?

Hur viktigt kan det vara att spöa laget som vunnit B-cupen Europa League?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in