2013-08-27, 14:17
Medlem
RevolverRoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
Jag tycker namnen är lite konstiga för att vara Iran på alla inblandade, är det nån annan folkgrupp än Perser?
Det påstås på Exponerat att Sigge skulle vara zigenare från Iran. Jag vet inte ens om det finns några zigenare i Iran? Sigges mordersmål var persiska.

Sigges syrra är gift med Axwell i Swedish House Mafia. Kan tänka mig att även hon gläds över broderns död, kan inte varit alltför kul att vara släkt med det svinet. Syrrans facebook.

Flickvännens facebook med bilder på det mördade kräket.

Kopia på en bild utifall att facebooken stängs
Kopia på en annan bild utifall att facebooken stängs

Poliser, kriminella och vanliga medborgare firar idag!
Senast redigerad av RevolverRoffe 2013-08-27 kl. 14:30.
Citera
2013-08-27, 14:19
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groggy79
Hur kan ni vara säkra på att det är Sigge som är knäppt och inte boxar snubben stora?

Läs tråden innan du kastar ur dig massa rappakalja.. Boxarbosse lade upp en RIP bruuuuschan på sin FB .
Citera
2013-08-27, 14:21
Moderator
blomvattnares avatar
Topic är alltså det aktuella brottet och inget annat.

/Mod
Citera
2013-08-27, 14:31
Medlem
Topic ja, alltså så har bosseboxaren lagt en RIP, men vadå.

Vet du säker att det är Sigge?? Har du fått det konfirmerat från Polisen?

Tills dess är det öppet, kan lika gärna vara biff killen, som jag sa så såg jag honom köra Sigges bil och inte Sigge själv.

Kan också vara helt orelaterat till gäng och sånt, så enkelt som att en tjackpundare fick lite abstinens och plockade dealern. låter rimligt?

Sluta attackera folks etnicitet, det har absolut ingenting med någonting att göra. då blir jag upprörd, dessutom så är jag 100 procent svensk född i Eskilstuna och skämms.
Citera
2013-08-27, 14:33
Medlem
RevolverRoffes avatar
Citat:
Topic ja, alltså så har bosseboxaren lagt en RIP, men vadå.

Vet du säker att det är Sigge?? Har du fått det konfirmerat från Polisen?

Tills dess är det öppet, kan lika gärna vara biff killen, som jag sa så såg jag honom köra Sigges bil och inte Sigge själv.
Och det är därför som Sigges flickvän får kondoleanser på sin Facebook? Det är därför som hon postat en bild på ljusen vid mordplatsen?

Skärp dig för fan.
Citera
2013-08-27, 14:39
Medlem
Tills det är fastställt namn tro vad du vill, jag har hört annat.

Men jag väntar på att namnet ska bli publicerat först. en riktig källa och inte en massa tjafs på internet.

peace
Citera
2013-08-27, 14:42
Medlem
LostGenerals avatar
Citat:
Polisen har ännu inte gripit någon misstänkt för mordet på den 32-årige man som sköts ihjäl utanför en vårdcentral i stadsdelen Skiftinge i Eskilstuna på måndagen. För att undvika eventuella hämndaktioner har polisen varit i kontakt med flera i hans anhörigkrets, rapporterar SVT Sörmland.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/oro...er-efter-mord/

Citat:
Ursprungligen postat av katta4380
På riktigt vad är det för sjuka jävla människor utan liv som sitter och önskar livet ur andra människor?? Skärp er för fan det finns folk som sörjer den här människan som kände honom som inte bara går utifrån vad som skrivs och dömer därefter. Trångsynta patetiska ass-holes är vad ni är. Så hungriga och nyfikna små äckliga djur. Sluta skriv namn och lägg upp bilder era små golare, tänk om det va er det handlade om. Låt ffolk vara och ta era analyser och vad ni tror ni vet och stoppa upp dom djupt i ä... F***k y*u

Alltid intressant med personer som dyker upp och försvarar kriminella som om de vore helt oskyldiga och oförtjänta av det som händer dem. De har valt sina liv, och har orsakat mycket lidande under sina dagar i livet och har förmodligen aldrig gjort ett hederligt handtag för att hjälpa samhället. Ingen förlust när sådana personer försvinner för gott.
Citera
2013-08-27, 14:56
Bannlyst
Ingen sörjer att en samhällsparasit plötsligt slutar att kosta samhället pengar och lidande.
Hade han barn?
Citera
2013-08-27, 15:10
Medlem
Tydligen full fart i Skiftinge nu. Många polisbilar, piketer och medlemmar från BC.
Citera
2013-08-27, 15:36
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilch016
Varför finns inte flickvännen Step*ani Ni*on på ratsit? Skumt skyddad identitet?
Snarare ett påhittat facebook namn.
Citera
2013-08-27, 15:40
Medlem
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katta4380
På riktigt vad är det för sjuka jävla människor utan liv som sitter och önskar livet ur andra människor?? Skärp er för fan det finns folk som sörjer den här människan som kände honom som inte bara går utifrån vad som skrivs och dömer därefter. Trångsynta patetiska ass-holes är vad ni är. Så hungriga och nyfikna små äckliga djur. Sluta skriv namn och lägg upp bilder era små golare, tänk om det va er det handlade om. Låt ffolk vara och ta era analyser och vad ni tror ni vet och stoppa upp dom djupt i ä... F***k y*u

Är det några som sörjer sånt slödder så lär de inte vara några normala människor.

Skulle någon anhörig till mig ha betett sig som det här svinet hade jag avsagt mig bekantskapen direkt.
Om han sen blivit fimpad på detta vis hade jag firat!

Det står att svinet var Iransk zigenare. Kan det ha något med mordet att göra?
Citera
2013-08-27, 15:41
Medlem
flazbazs avatar
Citat:
Tills det är fastställt namn tro vad du vill, jag har hört annat.

Men jag väntar på att namnet ska bli publicerat först. en riktig källa och inte en massa tjafs på internet.

peace

Det lär ju vara ett namn som börjar på S iallafall, eftersom dom ställt ut minnesljus i formen av den bokstaven på bilden tidigare i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in