Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-27, 12:16
  #169
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
ja enligt en polis jag känner sitter alla inne eller har flyttat från stan. Enligt han har polisen verkligen lyckats få bort gängen från stan för gott.

Wow !! Jag bor i stan och VET att du snackar i nattmössan. Fan är din snutpolare fimpplockare eller ?
Citera
2013-08-27, 12:33
  #170
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
Gott mos!

Vem är äcklet som står framför dvärgen?
Var fick BO pengarna till porschen ifrån?

antagligen narkotika handel, finns inga andra affärer som är så lönsamma.
Citera
2013-08-27, 12:34
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz98
Ryktet är att Siamak i smyg knullat Pezhman Seifkh*ni *=a tjej, ett billigt luder vid namn Haddis D*rchini N*zhdaghi *=a. Pezhman med en intelligens som alla nedgångna svartskallepundare trodde inte på detta men hans brorsa Neshan (något smartare) såg att det var sant. Då beslöt han ta hämnd åt brorsan och tipsade i smyg om Siamaks tillhåll till ett par syrianer, sedan kom avrättningen.


Varför ska det alltid vara vi Syrianer som mördar. Vad fan är det för skitsnack din pajas. Ogillar när man hänger ut vår folkgrupp som mördare. Sigge var inte populär, varken bland Syrianer eller andra. Men jag tror absolut inte att Syrianer har mördat Sigge, det är jag nästan helt 100%. Sigge och bröderna Seifkh*ni umgås inte med Syrianer. Så vänligen sluta kasta skit på oss!
Citera
2013-08-27, 12:40
  #172
Medlem
Är det någon som vet om medlemmar ur en viss motorcykelklubb stationerad i E-tuna har något med detta mord att göra?
Citera
2013-08-27, 12:45
  #173
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Är det någon som vet om medlemmar ur en viss motorcykelklubb stationerad i E-tuna har något med detta mord att göra?

Svårt att spekulera i sånt, den här personen var verkligen inte älskad. Han var rent ut sagt riktigt hatad av folk, har även jag umgänge som "firat" att han dog, så snubben lär ha haft en rad problem med många kriminella i både e-tuna/västerås.
Citera
2013-08-27, 12:58
  #174
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverRoffe
En medalj till den som gjorde det!

Det här var en våldsam och oberäknelig narkoman som aldrig tillfört det svenska samhället något annat än en stor kostnad och mycket lidande.
Grejen är väl att de som gjort detta inte tillför något till samhället heller. Men iaf en mun mindre att mätta med diverse bidrag och sociala kostnader
Citera
2013-08-27, 13:01
  #175
Medlem
Ja han var ingen smidig kille. När han återvände 2009-2010 till västerås krävde han procent av alla som becknade på vissa områden. Många av dessa killar har inte glömt lr förlåtit o vet minnst 10st med kulor nog att klippa sigge.
Citera
2013-08-27, 13:02
  #176
Medlem
dwgs avatar
Det bästa med "krimminella" är att dom rensar ut själva, tycker att dom kan forsätta tills det är en kvar och då tar vi över
Citera
2013-08-27, 13:06
  #177
Medlem
Gift44s avatar
Är detta H*ddis, Pek*mansh "tjej"? ttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=186454808037174&set=pb.100000179682 081.-2207520000.1377601337.&type=3&theater
Och är det isf hon som är en del av anledningen till det som hände?
Citera
2013-08-27, 14:06
  #178
Medlem
Jag tycker namnen är lite konstiga för att vara Iran på alla inblandade, är det nån annan folkgrupp än Perser?
Citera
2013-08-27, 14:11
  #179
Medlem
Jag vet inte vad jag ska säga till ditt inlägg, lite oinformerad kanske? boulevardblah!!!

Syrianerna är ett kristet väldigt utsatt folk min vänn, dom har blivit ihjäl slagna under 1000 års tid av både muslimer, kurder med mera.

Dom har absolut ingenting att göra med vad som pågår i Syrien, du får läsa på lite mera innan du spyr ur sig en massa galla.

Jag känner till den där staden Eskilstuna, det är sådana där små smart ass svenskar som springer runt och tar goda skratt mot alla som inte är ifrån eskilstuna, tycker du att det är roligt?

Har själv erfarenhet av hur kalla ni är i den där staden, dom värsta är svenskarna själva, fy f-n vilka djur ni är, springer runt och smyg hatar invandrarna medans ni får plockar pengar från staten för att ta emot så många ni möjligen kan för att ni ska kunna få arbete. Det enda som får er intresserade av invandrare är för att ni ska tjäna pengar av staten.

Ni tar inte ens hand om invandrarna på ett korrekt sätt, vi har sett under vintern och tidigare hur ni lastar av dem på ett hotell, arrangerar för ägaren av hotellet att ta hand om dessa flyktingars besvär,
först ska hon/han ha 40000 i månaden för hyra av staten per person, sedan så är en sketen receptionist / ägare deras kontaktperson som ska hjälpa dessa utsatta perssoner med saker,
som att besöka sjukhus med mera, absolut inget som helst ansvar när pengarna är på banken. schysst

Själv tycker jag att ni svenskar i Eskilstuna bör skämmas hur ni behandlar era medmänniskor, erat ständiga flegmatiska idioti, angiveri och avundsjuka är eran grej, man ser det i ögonen på er, det är också en annan sak, ni ser så otroligt lika varandra ut, finns det bara en tupp i stan eller?

Eskilstuna har levt på statliga bidrag sedan tidigt 40 tal, då nazisternas tid var över, det finns också mycket nazister i staden, och nu menar jag från den gamla goda tiden, visste ni att HERMAN GÖRINGS brud och gifte partner kom ifrån Eskilstuna? (Ja just det "VON ROSEN" ) Ja just det NAZI eliten var och hängde i stan på 30 och 40 talet men det visste ni kanske redan? pappa din kanske var nazist för nazi tyskland... dom roade sig på byn till lokal kvinnornas uppskattning. usch jag spyr!




Själv satt jag på den där bänken på bilden när jag var i stan och träffade en "assyrian" den där snubben dök upp och parkerade porschen precis där, han den stora kilen boxaren är killen som körde bilen den gången och inte den lilla killen på bilden. Stora killen lämnade av lite tjack eller nåt till några finlands eller estonia killar i en gammal rostig volvo som knappt gick.

f-n inte direkt killarna jag skulle göra affärer med, så det bevisar att SIGGE och dom där var såna som absolute loosers gör affärer med, snubbarna som dök upp var så fula och skitiga så det fanns väll ingen annan att handla av?

Hur kan ni vara säkra på att det är Sigge som är knäppt och inte boxar snubben stora?

Och jag kan säga att Assyriern "vännen" inte ens tittade at hans håll, dom har absolut ingenting med varandra att göra. Tror inte Assyrierna är direkt intresserade av att göra affärer med ett gäng snubbar som rullar runt stan i Porsche, titta på mig!!

JAG ÄR 100 PROCENT SVENSK
__________________
Senast redigerad av groggy79 2013-08-27 kl. 14:24.
Citera
2013-08-27, 14:16
  #180
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groggy79
Jag vet inte vad jag ska säga "vägg av svenskhat".
Vem exakt riktar du dig till? Om du tror att du förbättrar ditt folks rykte med att berätta hur dåliga svenskar är och hur du ser ner på och hatar dem så har du nog misstagit dig å det grövsta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback