2013-08-27, 12:46
Medlem
snillet_1s avatar
Kondogbias utköpsklausul har aktiverats av Monaco.

Milan sägs ro hem Matri ifall man slår ut PSV imorrn. Alla dessa jävla anfallare...
2013-08-27, 12:47
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CraigChrist

Nu lite on topic.

Vad tror ni om ryktena om Suarez till Real Madrid? Tydligen ska Real ha erbjudit diverse klubbar att köpa Benzema. Verkar vara mycket rörelse kring Real just nu, Känns som det kommer försvinna ett antal spelare ur klubben detta fönster.

Özil, Di Maria samt Benzema verkar offras för att finansiera Bale + Suarez

Tycker det är helt fel att kasta om så mycket i truppen så här sista dagarna utav transferfönstret.
Bättre dom bygger vidare på det dom har, för dom har en tillräckligt bra trupp för att vinna ligan och CL i nuläget, möjligtvis att man behöver en bättre backup till Benzema.
2013-08-27, 12:59
Medlem
Citat:
Vad tror ni om ryktena om Suarez till Real Madrid? Tydligen ska Real ha erbjudit diverse klubbar att köpa Benzema. Verkar vara mycket rörelse kring Real just nu, Känns som det kommer försvinna ett antal spelare ur klubben detta fönster.

Özil, Di Maria samt Benzema verkar offras för att finansiera Bale + Suarez

Har du någon källa på att Real vill sälja Benzema?
Efter matchen igår hade Özil skrivit Hala Madrid på sin twitter,Så det här med att Real madrid försöker göra sig av med Özil ser jag som skitsnack,+ Att Özil är en utav världens bästa offensiva mittfältare. Däremot tror jag flera klubbar försöker nappa Özil pga Iscos värvning.
Den enda jag ser som en chans är Di maria som kan möjligtvis lämna. (Även om han var bästa spelaren i matchen igår )
Senast redigerad av J0ckz 2013-08-27 kl. 13:02.
2013-08-27, 13:04
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0ckz
Sry,Arbetsdatorn är skum.

Därför man ska arbeta med den och inte skriva skvaller på ett forum
2013-08-27, 13:15
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0ckz
Har du någon källa på att Real vill sälja Benzema?
Efter matchen igår hade Özil skrivit Hala Madrid på sin twitter,Så det här med att Real madrid försöker göra sig av med Özil ser jag som skitsnack,+ Att Özil är en utav världens bästa offensiva mittfältare. Däremot tror jag flera klubbar försöker nappa Özil pga Iscos värvning.
Den enda jag ser som en chans är Di maria som kan möjligtvis lämna. (Även om han var bästa spelaren i matchen igår )

Någon måste nog lämna iaf om man tar in Bale, och dessutom har Isco. Di Maria är väl som sagt mest trolig, men Özil är ju på en utsatt plats också, lite beroende hur man vill spela och formera laget.

Benzema däremot lämnar förstås inte, annat än om Real tänker ta in Suarez eller något likande, och även i det fallet är det långt ifrån säkert att just Benzema säljs även om någon mer spelare nog måste gå. Nu är det förstås en massa snack om att Wenger ska fiska upp en massa Real-spelare men det förefaller osannolikt. Di Maria på sin höjd, men även det känns högst tveksamt.
2013-08-27, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Någon måste nog lämna iaf om man tar in Bale, och dessutom har Isco. Di Maria är väl som sagt mest trolig, men Özil är ju på en utsatt plats också, lite beroende hur man vill spela och formera laget.

Benzema däremot lämnar förstås inte, annat än om Real tänker ta in Suarez eller något likande, och även i det fallet är det långt ifrån säkert att just Benzema säljs även om någon mer spelare nog måste gå. Nu är det förstås en massa snack om att Wenger ska fiska upp en massa Real-spelare men det förefaller osannolikt. Di Maria på sin höjd, men även det känns högst tveksamt.

Det beror helt på hur Ancelotti tänkt formera laget. Om han tänkt att spela med en anfallare, så ligger Özil rätt risigt till, och han har ju fått anbud ifrån Bayern och United så han kan nog lämna. Om Ancelotti däremot tänkt omskola Ronaldo till anfallare(och behålla Özil i startelvan) vilket jag hoppas så kan nog Benzema lämna.
2013-08-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Det beror helt på hur Ancelotti tänkt formera laget. Om han tänkt att spela med en anfallare, så ligger Özil rätt risigt till, och han har ju fått anbud ifrån Bayern och United så han kan nog lämna. Om Ancelotti däremot tänkt omskola Ronaldo till anfallare(och behålla Özil i startelvan) vilket jag hoppas så kan nog Benzema lämna.

När såg du Real Madrid spela med 2 anfallare från start senast? Kommer inte att hända,Och vad skulle hända om Ronaldo blev skadad? Jo klart Benzema nu skulle hoppa in,Vilket fall som hälst så kommer inte Benzema lämna Real,Det är ett faktum.
2013-08-27, 14:21
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Man hade ju inte klagat om han gick till Arsenal.

Du ska vara glad om Arsenal KANSKE värvar en 17-årig målvakt från Frankrike att ha i reservlaget... Nej men seriöst, blir det några värvningar för Arsenal? Blir det inga och Arsenal går knackigt i ligan är det ju kört för Wenger... Varför är så svårt att värva för karln?
2013-08-27, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Du ska vara glad om Arsenal KANSKE värvar en 17-årig målvakt från Frankrike att ha i reservlaget... Nej men seriöst, blir det några värvningar för Arsenal? Blir det inga och Arsenal går knackigt i ligan är det ju kört för Wenger... Varför är så svårt att värva för karln?

Han accelererar som en pormask på transfermarknaden.
2013-08-27, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UM
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article17346144.ab

Fantastisk text av geniet Niva.

Jag vet att det är uttjatat att hylla Erik Nivas texter men det där var en riktigt bra krönika.

Jag personligen har inte behövt några sömntabletter, men jag tycker det är väldigt tråkigt att det blev som det blev med Willian. Tottenham gör likväl ett riktigt bra transferfönster (förutsatt att man ror hem Lamela innan det stänger) och har goda möjligheter att utvecklas som lag trots att man tappar den spelare som var ligans bästa spelare i fjol - men Chelseas kapning av Willian har skapat ett sår och oavsett hur det nu går den här säsongen kommer man alltid att kunna säga "tänk om...".
2013-08-27, 18:21
Medlem
Vem är bäst av Lamela och Willian?
2013-08-27, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av life44
Vem är bäst av Lamela och Willian?

Willian gjorde fyra mål och tre assists i den näst svåraste CL-gruppen, två av målen var borta mot Chelski. Willian är bättre, Lamela är dock tre år yngre.
Senast redigerad av fortississimo 2013-08-27 kl. 18:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in