2012-11-29, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decentlyawesome
bump, någon lust för lite rådivande ?

Vänta några dagar till
Citera
2012-11-29, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OfrivilligOfrihet
Kort och gott. Precis börjat vecka 5 med 250 Te och hcg.

Känner styrkeökningar, kroppsfettet har minskat och pumpen börjat öka (tror dock kvaliten inte är den bästa).
Fettet har dock inte minskat så mycket som jag vill.

Funderade på om man de sista 30 dagarna kan köra 2 st 10 dagars kurer med clen resp efe.
Vad tror ni om det?

Ev höja dosen Te till 500 de sista veckorna?

Du vet om att aas inte bränner nämnvärt med fett va?
Citera
2012-11-29, 21:46
Medlem
Decentlyawesomes avatar
Tjena min första dbol kur är nu i farten har kört 15 dagar redan på MM's Rotex Dianabol 20mg tabs, har lite frågor, allting går väl som det "ska" men det kan jag inte personligen nöja mig med på kur, vilket leder mig in på min första fråga!

Har fått lite bättre pump på gymmet om det är placebo eller ej vet jag inte men lite bättre pump har jag märkt av, Jag undrar om jag ska öka mitt intag till 30mg ed eller vara tålmodig, jag är osäker eftersom att det är min första kur och jag vet inte var min såkallade sweetspot är, vilket är mitt problem vet ju inte heller hur godmode man ska känna sig på AAS.

Längd: 190cm
Vikt: 95kg
Ålder: 22-24

Vid intresse kan jag skriva mer detaljerade stats mm om det undras över, tack!
Citera
2012-11-29, 22:25
Medlem
förvara olja i spruta några dagar ?

Kan man förvara olja några dagar i en spruta ? Mest rädd att det kommer i bakterier eller nåt. Tre olika oljor. Kommer förvaras i kylskåp.
Citera
2012-11-29, 22:28
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigviking
Kan man förvara olja några dagar i en spruta ? Mest rädd att det kommer i bakterier eller nåt. Tre olika oljor. Kommer förvaras i kylskåp.

det går säkert,om du fyller upp och sätter på nålskyddet ige, vad är det för oljor? kylskåp är väl inte så smart att förvara det i, inte i mina ögon iaf..

Mvh
Citera
2012-11-29, 22:29
Medlem
dom tål inte mineralolja
Citera
2012-11-29, 22:32
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigviking
Så har jag gjort måånga gånger,,och aldrig varit nåt problem.Ren pump och gadd,,på med nålskyddet och förvara i rumstemperatur.
Och hels på ett rent ställe då.
Citera
2012-11-29, 22:58
Medlem
de e tren a, testo e och npp
ok, då gör jag de. Lägger i en plastpåse och in i kylen efter fem timmars resa.

Tack
Citera
2012-11-30, 00:06
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decentlyawesome
Tjena min första dbol kur är nu i farten har kört 15 dagar redan på MM's Rotex Dianabol 20mg tabs, har lite frågor, allting går väl som det "ska" men det kan jag inte personligen nöja mig med på kur, vilket leder mig in på min första fråga!

Har fått lite bättre pump på gymmet om det är placebo eller ej vet jag inte men lite bättre pump har jag märkt av, Jag undrar om jag ska öka mitt intag till 30mg ed eller vara tålmodig, jag är osäker eftersom att det är min första kur och jag vet inte var min såkallade sweetspot är, vilket är mitt problem vet ju inte heller hur godmode man ska känna sig på AAS.

Längd: 190cm
Vikt: 95kg
Ålder: 22-24

Vid intresse kan jag skriva mer detaljerade stats mm om det undras över, tack!

Köp hem mer dbollar och kör på 50mg ed istället.
Citera
2012-11-30, 00:41
Medlem
som-alis avatar
Drar snart till Thailand och tränar. Tänkte köra på Dbollar och lite Tren. Min fråga är om det är lönt att köra på Tren då jag bara har möjligheten att vara borta i ca 2 månader och kuren alltså max kan vara i 8 veckor??

Samt vilket fabrikat rekomenderar ni på Tren ett i Thailand.
Tack på förhand.
Citera
2012-11-30, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StaraKatarusa
finns det någon mening att köra en 10 veckors susta kur? eller ska man ta snabbare estrar som testo prop?
Eftersom susta består av större delen längre estrar än testoe så bör ju kuren vara längre än rekomenderade längden för testo e som är 12v minimum så vill du köra 10v kör testo p
Citera
2012-11-30, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av som-ali
Drar snart till Thailand och tränar. Tänkte köra på Dbollar och lite Tren. Min fråga är om det är lönt att köra på Tren då jag bara har möjligheten att vara borta i ca 2 månader och kuren alltså max kan vara i 8 veckor??

Samt vilket fabrikat rekomenderar ni på Tren ett i Thailand.
Tack på förhand.
Ska du köra enbart tren+dbollar?
Kör du tren a så räcker 8v
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in