Citat:
Ursprungligen postat av
RevolverRoffe
Antingen blir de träffade av vattenstrålar och vattenballonger och vanligt folk kommer skratta åt dem eller så slår de tillbaka med våld och då kommer både polisen och vanligt folk att tycka att SvP överreagerar och är våldsdårar. Det enda SvP kan hoppas på är att vänstern gör bort sig som vanligt och inte klarar att följa en upplagd plan.
Att folk försvarar sig mot angrepp och infantila trakasserier är dock någonting som folk har stor sympati med och förståelse för. Enligt mina erfarenheter åtminstone och då pratar jag inte om några nationella kretsar enbart. Det är en styrka och vår målsättning bör heller inte vara att bli något menlöst SD som bara tackar och tar emot när de får kuk i röven.
I övrigt är jag dock rätt övertygad om att vänstern kommer att börja kaosa och slåss med polisen som vanligt och apa sig i sedvanlig ordning som de gjorde i såväl Eskilstuna som Jönköping, indikationer på Facebook-sidan tyder på just detta. Men vi får se helst enkelt, det är svårt att veta i förväg.