2013-08-25, 22:49
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
De talar ju franska. Visst, inte så lite Buñuel-inspirerad kanske den är, men jag tror det är ett sammelsurium av "utländska artsy" filmmakare som ju amerikaner (och många andra förresten) gillar att håna. Jag tycker mig kunna se både Bergman och Tarr och lite franska nya vågen också.

Han talar spanska och hon franska faktiskt.
2013-08-25, 23:17
Medlem
Hundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Någon som har en spotifylista med låtarna som läckte eller har lust att knåpa ihop en?

Hitta denna på Reddit eller 4chan, kom inte ihåg.

http://open.spotify.com/user/pkando/playlist/780jbLgv47RBLKP0rWG9bC
2013-08-25, 23:19
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFsViba
fan va najs om man kunde använda el pistol, .

Spoiler:
raderat

En elpistol skulle vara bra att ha om man inte vill döda sina motståndare, jag tänker försöka att spela GTA V så hederligt jag kan Helst skulle jag vilja bli miljonär på arbete och investeringar bara för att se om det går men i och med att Single player delen är scriptad som den förmodligen är så jag inte kan göra det där.

Är det någon som har läst något om Online delen ännu? Kan man föra över pengar från single-player, eller måste allt tjänas online?

Vad gäller spoilern så får vi se, den läckta informationen kan kanske stämma om du gör vissa spelval i kampanjen men behöver förmodligen inte ske just så.
2013-08-25, 23:23
Medlem
Rabbadabs avatar
Tycker att det är så tråkigt med alla läckorna som kommit de senaste dagarna. Otroligt klantigt och dumt av Rockstar/Sony att ens lägga ut filerna så att folk fick tillgång till dem.
Det kan väl vem som helst räkna ut med röven att om filerna läggs ut så tar det inte lång tid innan någon är där och hackar dem.
Det är väl inte så farligt om låtlistan eller lite reklamfilmer läcker ut, men att hela storyn med slut och allt finns tillgängligt är en katastrof av gigantiska mått.

Knappt att man vågar kolla i varken denna tråd eller på gtaforums förrän man har klarat spelet, och det är riktigt tråkigt.
Har faktiskt kikat igenom låtlistan och kollat på några reklamfilmer, och det var bara kul men råkade även se ett inlägg som handlade om storyn.
Om det var trolleri eller inte vet jag inte, hoppas det.
Jag har väntat så länge på detta spelet, så vågar inte riskera att få hela skiten spoilad. Bara en tidsfråga innan någon idiot är framme och postar viktiga detaljer om storyn utan spoilertaggar.

Creds till moderatorerna här som än så länge lyckats hålla god ordning på denna tråd!

Kul att GTA V gått gold förresten! Nu är det bara tillverkningen och utskickningen kvar, sedan får vi ÄNTLIGEN efter all denna tid njuta av detta underbara spel! Kan knappt fatta att det bara är 22 dagar kvar.

Någon som vet hur många exemplar de kommer att trycka upp inför releasen? Det måste ju röra sig om tiotals miljoner.
2013-08-25, 23:25
Medlem
yedis avatar
Ingen som funderat på ifall spelet kommer innehålla några fusk? San Andreas hade ju riktigt många, man kunde få bilar att flyga samt spawna allt möjligt. Kanske bara är jag som tycker fusk är roligt efter man klarat av spelet...
2013-08-25, 23:42
Medlem
ItsNeverLupuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Ingen som funderat på ifall spelet kommer innehålla några fusk? San Andreas hade ju riktigt många, man kunde få bilar att flyga samt spawna allt möjligt. Kanske bara är jag som tycker fusk är roligt efter man klarat av spelet...

Har också tänkt på det. Hoppas att fusken kan jämföras med dem från San Andreas, då IV:s var bedrövliga...
2013-08-25, 23:46
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi

Har också funderat en del på detta, och tror definitivt att de kommer att ha med fusk i spelet. Brukar alltid köra en del underlättande fusk när jag löper amok utanför storyn.
Hoppas att det kommer att vara gamla hederliga knapptryckningskombinationer som utlöser fusken och inte via mobilen som i IV.
Det var riktigt frustrerande att bli träffad av en kula varje gång man skulle ta fram den där jäkla telefonen och navigera bland menyerna för att hitta rätt kod.
2013-08-26, 01:13
Medlem
Sitkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Har också funderat en del på detta, och tror definitivt att de kommer att ha med fusk i spelet. Brukar alltid köra en del underlättande fusk när jag löper amok utanför storyn.
Hoppas att det kommer att vara gamla hederliga knapptryckningskombinationer som utlöser fusken och inte via mobilen som i IV.
Det var riktigt frustrerande att bli träffad av en kula varje gång man skulle ta fram den där jäkla telefonen och navigera bland menyerna för att hitta rätt kod.
Det skulle vara något Att navigera bland alla fuskkoder i GTAIV tog ganska lång tid tyckte jag. Det hände också att man istället för att gå in i Cheats gick man in i fel meny.

Jag saknade också fuskkoden som stängde all polisverksamhet i staden. Jag hoppas det är möjligt i GTA V
2013-08-26, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sitkin
Det skulle vara något Att navigera bland alla fuskkoder i GTAIV tog ganska lång tid tyckte jag. Det hände också att man istället för att gå in i Cheats gick man in i fel meny.

Jag saknade också fuskkoden som stängde all polisverksamhet i staden. Jag hoppas det är möjligt i GTA V

Upploppsfusket var jävligt roligt också Skulle vara kul om det dök upp igen!
2013-08-26, 10:31
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sozue
HAHA , kanske dags att sluta spela så mycket?

OnT:Är det någon som vet om man kommer kunna köpa hus på GTA V online och om det kommer va SA liknande? Kommer du kunna modda lite på servrarna?

Det är bekräftat att man i online läget kommer kunna köpa lägenheter där man sen kan bjuda in andra spelare på besök. Man ska även kunna se ut på gatan genom fönster och liknande. Går att se streetrace mm som pågår live via din tv. Minns inte om man kan mixa med inredning och liknande.

Bilar kommer kunna moddas.
Senast redigerad av C0w 2013-08-26 kl. 10:36.
2013-08-26, 10:37
Medlem
downbelows avatar
Vet att jag tidigare frågat men nu läste jag igenom första inlägget igen.
Det här med att installera gta v på ett usb minne och sen ha det i xboxen.
Hur funkar det?
2013-08-26, 10:38
Medlem
wootens avatar
Ang spelets storlek sägs det mkt att landsbyggden kommee att vara större än SA gta iv och red redemtion(?) tillsammans . Men hur stor kommer stadskärnan att vara? Eller kanske snarare stadskärnorna? Några spekulationer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in