Måste skriva av mig för nu är pappa Tiger 2 förbannad!!!
Är i top av näringskedjan och rycker fram när 4 av våra T7 står stilla och tar skydd bakom stora stenar.
Drar på mig eld från 2 Hellcat, 1 KV-2, 1 SU-101. DING DING DING och en Hellcat är nere och Kv-2 nere.
Åker runt en sten och pangar den andra Hellcaten, dock så får Su-101 in en fint skott på mina tracks, vips repairlåda används, då får lotto SU-101 in en till träff och jag detrackar igen, och nu har han läge för permatrack för min kanon kan inte komma åt honom.
Gissa vad de andra T7 som stod bakom stenen gör...... DOM FORTSÄTTER STÅ DÄR!!!!
Efter flera försök i chatten och på kartan så droppar jag helt enkelt med 75% kvar av mitt hp, för några idioter inte fattar när det är dags att avancera...
Måste skriva av mig för nu är pappa Tiger 2 förbannad!!!
Är i top av näringskedjan och rycker fram när 4 av våra T7 står stilla och tar skydd bakom stora stenar.
Drar på mig eld från 2 Hellcat, 1 KV-2, 1 SU-101. DING DING DING och en Hellcat är nere och Kv-2 nere.
Åker runt en sten och pangar den andra Hellcaten, dock så får Su-101 in en fint skott på mina tracks, vips repairlåda används, då får lotto SU-101 in en till träff och jag detrackar igen, och nu har han läge för permatrack för min kanon kan inte komma åt honom.
Gissa vad de andra T7 som stod bakom stenen gör...... DOM FORTSÄTTER STÅ DÄR!!!!
Efter flera försök i chatten och på kartan så droppar jag helt enkelt med 75% kvar av mitt hp, för några idioter inte fattar när det är dags att avancera...
Det där är vanligt förekommande i pubgames. När medspelarna beter sig sådär så tappar man fan hoppet om mänskligheten. Slår vad om att det var polacker.
Eftersom nissarna inte svarar så antar jag att dom är totalt efterblivna i det engelska språket och skrift, vilket pekar mot något lågutvecklat östland
Man blir fan mörkrädd när folk inte kan spela som folk.
Yep, får bara sådana kommentarer för dom som inte förstår/glömt att arties har blivit nerfade när jag inte kan hjälpa alla på samma gång/lika ofta eller lika snabbt som förut.
Haha, de brukar skrika "Arty... ARTY!!!" Så fort de spottat någon, de flesta verkar inte förstå att det är 10sek aim och 25sec reload i min franska VII. Likadant lights som kör raka vägen till motståndarens bas direkt i starten och förväntar sig att jag ska hinna skjuta både det ena och det andra .
Igår körde jag min första runda i VK28.01, tog först ut en T34 sedan både GW Tiger och Lorraine 155 51. Blev ett jävla liv i chatten att deras artilleri var noobs som inte ens kunde ta ut en Tier 6 light.
Fick just veta att jag har vunnit 22 000 guld i wotlab.net's replay-tävling.
Snyggt! Grattis!
Citat:
Ursprungligen postat av Fjolsson
Man blir fan mörkrädd när folk inte kan spela som folk.
Jag har just konstaterat att jag är den ENDE som kan spela WoT korrekt på EU2 för tillfället. Resten av idioterna där duger för fan inte ens till statistroller i Glada Hudiks nästa film!! Helvete vilka sopor det finns....
Har f.ö. hamnat i värsta förlorarkoman med min IS3. 10 av 12 har jag torskat de senaste 48h. Iofs har 10 av 12 också varit tier X-matcher, så man har inte så mycket att säga till om - men ändå... Idag har jag inte ens fått mina x5. Trots 6 försök!!! Shit vad det svider.
Jag har just konstaterat att jag är den ENDE som kan spela WoT korrekt på EU2 för tillfället. Resten av idioterna där duger för fan inte ens till statistroller i Glada Hudiks nästa film!! Helvete vilka sopor det finns....
Det var inte snällt att kalla mig oduglig sopa som inte ens platsar som statist.
Jag har snart spelat 3 månader med 5700 matcher och har vinstratio på 52%.
Mina 5 bästa tanks har vinstratio på 57-62% med mellan 100-500 matcher spelade (Elc 204 matcher 62% , KV-1S 413 matcher 60% , VK 36.01 (H) 122 matcher 57% , KV 1 57% 329 matcher).
Jag har en hel arme med tanks på vinstratio mellan 51-56% och matchantal mellan 50-350.
Min WN6 (eller är det 7?) har gått från 650 till 1050 på 1 månad, det tyder på att jag inte är en oduglig sopa.
Skämt åsido, jag förstår vad du pratar om då jag med huserar på EU2.
Senast redigerad av 1988 2013-08-25 kl. 18:57.