2013-08-23, 23:49
Medlem
Littlebear34s avatar
Man får välja och tro på ftr om man vill eller inte, SS repostar ju bara nyheter.

ÅSen tycker jag att det är aldeles riktigt att kv-1s förlorar 122mm och att den borde få alla kanoner stock turret IS kan använda.
Citera
2013-08-24, 10:34
Medlem
Ace Venturas avatar
Seriöst. T 25/2 är fan den värsta elände jag stött på i hela det här spelet. Kan stå och ladda med guldammo på t.ex. en Tiger II, KV-4 etc hela jäkla dagen utan m i n s t a lilla skråma på dem!!? Den skjuter ju för fan bara luft och marshmallows, max!! Det skall vara en TD (Tank Destroyer) men det är verkligen inget mer än max en klassisk ROOL (Run Over Old Ladies)... som bäst.

Säg att det är värt besväret att grinda sig igenom detta elände!?
Citera
2013-08-24, 10:55
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Seriöst. T 25/2 är fan den värsta elände jag stött på i hela det här spelet. Kan stå och ladda med guldammo på t.ex. en Tiger II, KV-4 etc hela jäkla dagen utan m i n s t a lilla skråma på dem!!? Den skjuter ju för fan bara luft och marshmallows, max!! Det skall vara en TD (Tank Destroyer) men det är verkligen inget mer än max en klassisk ROOL (Run Over Old Ladies)... som bäst.

Om du spelar den som en hellcat så är den helt okej. Har precis låst upp T28 proto så kan inte kommentera så mycket om resten men E4 var en av de roligaste tier 10orna på test servern.
Citera
2013-08-24, 12:40
Medlem
Citat:

Blev klar med den på 66 matcher. 1535 average exp.
Citera
2013-08-24, 13:50
Medlem
haha.. jag har kört med mardern; stock pipa, motor och band sedan nerfen... inga moduler eller nånting. säkert kört 80-100 matcher där.. jag tyckte den var bra iallafall
Citera
2013-08-24, 17:26
Medlem
Wot har verkligen lyckats rövknulla allt artilleri i spelet. Jag förstår nu att folk som tidigare älskade spg slutar spela dom när dom suger så in i helvete efter dom senaste uppdateringarna. Inte gör det bättre av att wot hela tiden utvecklar nya kartor där fri skottvidd är allt annat än vanligt. Den brittiska spg-linjen är ett skämt.
Citera
2013-08-24, 17:32
Medlem
arty innan denna patch var ju bara fördjävligt, 3-6 arty i varje lag.. kör hellre som nu, nerfat arty så det inte blir så jävla många.

trevligare oxå för arty misstänker jag, med många arty (som innan patchen) så tror ju varenda jävel att just de har artys support och skriker n00b-arty så fort de dör.

nu kan ett bra arty med lite skills fortfarande göra bra matcher .. inte bara fritt skottfält hela tiden dock inte alla såklart som klarar av den konsten (jag t ex)
Citera
2013-08-24, 18:03
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
arty innan denna patch var ju bara fördjävligt, 3-6 arty i varje lag.. kör hellre som nu, nerfat arty så det inte blir så jävla många.

trevligare oxå för arty misstänker jag, med många arty (som innan patchen) så tror ju varenda jävel att just de har artys support och skriker n00b-arty så fort de dör.

nu kan ett bra arty med lite skills fortfarande göra bra matcher .. inte bara fritt skottfält hela tiden dock inte alla såklart som klarar av den konsten (jag t ex)

Helst hade jag sett att arty inte nerfats alls men att det införts en begränsning på 1 eller 2 per lag beroende på tier. Som det är nu är det bara för drygt att köra arty :/
Senast redigerad av Forzo 2013-08-24 kl. 18:09.
Citera
2013-08-24, 18:12
Medlem
Out-of-Steps avatar
Får hoppas att inget allvarligt händer med vår kära SP, gillar tanken . Många verkar tycka illa om den pga dess hp/weight och penetration.
Sen så har jag saknat serene coast, riktigt rolig map som nu är fixad . Hann aldrig komma upp i tier för att prova Swamp innan den försvann, provade endast i training.

Sen så... hur kommer det vara från PzIV? Vilka tanks kommer gå till Tiger respektive Tiger P? Har samlat 30k xp på PzIV men har väntat tills patchen ska komma innan jag väljer linje.
Citera
2013-08-24, 18:51
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Sen så har jag saknat serene coast, riktigt rolig map som nu är fixad
Har bara fått serene coast en gång och där jag var på kartan(i den södra delen) så gillar jag vad dom har gjort där.

Citat:
Sen så... hur kommer det vara från PzIV? Vilka tanks kommer gå till Tiger respektive Tiger P? Har samlat 30k xp på PzIV men har väntat tills patchen ska komma innan jag väljer linje.
linjen kommer vara så här
Citera
2013-08-24, 18:54
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Yep, får bara sådana kommentarer för dom som inte förstår/glömt att arties har blivit nerfade när jag inte kan hjälpa alla på samma gång/lika ofta eller lika snabbt som förut.
Citera
2013-08-24, 19:02
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
46.5% WR har jag med :/ körde alltid utan guld, av nån idiotisk orsak har den en kanon med riktigt dålig pen.
Citat:
58% wr över 115 matcher, säger det dig nånting?
Nu kunde jag slänga på bästa kanonen direkt så jag körde aldrig med 90mm eller 105mm, samma kanon kan användas på T30, T28 och T95

Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Wot har verkligen lyckats rövknulla allt artilleri i spelet. Jag förstår nu att folk som tidigare älskade spg slutar spela dom när dom suger så in i helvete efter dom senaste uppdateringarna.
I takt med att spg försvinner så försvinner också LT, varför köra en LT om man kan göra samma jobb med en MT som tål mer stryk och

Citat:
Inte så många? typ dom flesta matcher jag ser spg i är när jag själv kör spg...

Citat:
Ursprungligen postat av Forzo
Helst hade jag sett att arty inte nerfats alls men att det införts en begränsning på 1 eller 2 per lag beroende på tier.
+1, 2st lågtier eller 1st högtier per lag hade varit en lagom kompromiss...märker på en del matcher att de inte blir nåt flyt när de går att kampa helt öppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in