Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Seriöst. T 25/2 är fan den värsta elände jag stött på i hela det här spelet. Kan stå och ladda med guldammo på t.ex. en Tiger II, KV-4 etc hela jäkla dagen utan m i n s t a lilla skråma på dem!!? Den skjuter ju för fan bara luft och marshmallows, max!! Det skall vara en TD (Tank Destroyer) men det är verkligen inget mer än max en klassisk ROOL (Run Over Old Ladies)... som bäst.
46.5% WR har jag med :/ körde alltid utan guld, av nån idiotisk orsak har den en kanon med riktigt dålig pen.
Citat:
Säg att det är värt besväret att grinda sig igenom detta elände!?
58% wr över 115 matcher, säger det dig nånting?
Nu kunde jag slänga på bästa kanonen direkt så jag körde aldrig med 90mm eller 105mm, samma kanon kan användas på T30, T28 och T95
Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Wot har verkligen lyckats rövknulla allt artilleri i spelet. Jag förstår nu att folk som tidigare älskade spg slutar spela dom när dom suger så in i helvete efter dom senaste uppdateringarna.
I takt med att spg försvinner så försvinner också LT, varför köra en LT om man kan göra samma jobb med en MT som tål mer stryk och
Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
arty innan denna patch var ju bara fördjävligt, 3-6 arty i varje lag.. kör hellre som nu, nerfat arty så det inte blir så jävla många.
Inte så många? typ dom flesta matcher jag ser spg i är när jag själv kör spg...
Citat:
Ursprungligen postat av
Forzo
Helst hade jag sett att arty inte nerfats alls men att det införts en begränsning på 1 eller 2 per lag beroende på tier.
+1, 2st lågtier eller 1st högtier per lag hade varit en lagom kompromiss...märker på en del matcher att de inte blir nåt flyt när de går att kampa helt öppet.