Ni som påstår att ni känner familjerna, kan inte ni komma med någon form av bevis för anklagelserna? Vi kommer ju inte vidare så länge ord står mot ord.
Och jag tycker inte längre att detta avsnitt skall klassificeras som stalking, snarare någon form av vendetta där alla vuxna inblandande har orent mjöl i påsen. Som en grannfejd, typ.
Senast redigerad av GenesisP 2013-08-25 kl. 01:31.
Vilken bevis vill du vill du ha? Om du gå läser hela domen du skulle inte ser nånting bevis att de har, inte vittne häller det bara hennes man som bekräftade henned berättelse. Även i reportage de berättade allting slm stämmer inte tex de sa att lina fick samhällstjänst 3 månader och det är bsra 75 timmar och om räknar den det är bara 1 vecka och tre dagar, annan sak att linas man har 22 bilar på sitt namn ... ni kan undersöka den här själv det är bara skit snack..mm ni känner inte lina då ni bör inte skriva om henne vad som helst. Valbone förstört henne totalt eftersom hon vackrare än valbone, har ren hjärta och kan inte planerar jävlas tankar som valbone gör. Allt som valbone gjot på grund av att linas man lämnade henne.
Vilken bevis vill du vill du ha? Om du gå läser hela domen du skulle inte ser nånting bevis att de har, inte vittne häller det bara hennes man som bekräftade henned berättelse. Även i reportage de berättade allting slm stämmer inte tex de sa att lina fick samhällstjänst 3 månader och det är bsra 75 timmar och om räknar den det är bara 1 vecka och tre dagar, annan sak att linas man har 22 bilar på sitt namn ... ni kan undersöka den här själv det är bara skit snack..mm ni känner inte lina då ni bör inte skriva om henne vad som helst. Valbone förstört henne totalt eftersom hon vackrare än valbone, har ren hjärta och kan inte planerar jävlas tankar som valbone gör. Allt som valbone gjot på grund av att linas man lämnade henne.
Du är så pinsam. Jag skäms när jag läser det du skriver. Åk till "kurdistan" och spela ditt fulspel där.
Herregud, hahahah khalas stick till iraq igen jalle.
Senast redigerad av Vidi-Sine 2013-08-25 kl. 12:29.
Pinsamt dåligt avsnitt Aro. Finns ju inga motbevis att stalkarens man pumpade på tanten i 2an . Han säger det. Och stalkaren nekar till att blivit påsatt av den andres man.
jag är varken lina eller hennes man.
utan en vän till familjen och jag känner denna familj väldigt bra !
jag vet att lina inte är en psyko, hon är snäll och en omtänksam person som vill hjälpa andra människor.
valbone och hennes familj har förstört lina totalt.
jag tycker att ni ska tänka om lite och ta reda på vad som verkligen har hänt mellan dom här två familjerna.
Alla Borlängebo vet att Valbone och hennes familj är en fin familj som jobbar hårt och försöker genom rättsväsendet bli av med Linas trakasserier, ni får säga vad ni vill men bara det goda arbetet som Valbone har gjort för samhället visar vilken fin människa hon är. Det är Lina som är dömd för misshandel, hot, stöld m.m Det är bevisat i hovrätten. Om Lina är så oskyldig varför blir hon dömd om och om igen. Ser ni inte det att Lina och hennes man är galna. Det har även kriminologen i programmet bevisat att det är en dold agenda. Jag har googlat Valbone och hon har fått massor med priser för det goda arbetet. Vad har Lina gjort... ja dömd för stöld, hot m.m. Sluta prata om ni känner de eller om ni jobbar med de, om de är osams med familjen bla bla bla. Vem bryr sig... det är redan bevisat att Lina och hennes man är skyldiga och har inga gränser. De är farliga i samhället och polisen måste börja göra utredningar och verkligen se vad Lina och hennes familj håller på med. Lina har ingen inkomst, och enligt olika inlägg jobbar Linas man på Ica lager, tror inte att banken beviljar lånelöfte med en enda inkomst. Hur kan man då bygga hus som kostar flera miljoner???En annan sak som jag tycker är märkligt enligt en annan inlägg så har Linas man företag i utlandet. Jag tycker att skattemyndigheter får gå in och kolla detta, som alla ordentliga människor vet så ska man betala skatt. Tror inte att Linas man gör... köper inte, du som är vän med Lina och hennes man är säker av samma skrot.
Jag jobbar med Linas man och vet att han har ett företag i sitt land. Förresten jag vet hela den här historien och säkert att Valbone som förföljd Linas man flera år och hon som skaffade jobb åt honom. Valbone sixad med honom i två år och på slutet när Lina fick reda på det släppte han Valbone. Då hon hämnas på Lena och gjort massa anmälningar på Linas barn hos socialtjänsten " barn som får illa" och hos polisen att " Lina rivat henne" och bara hennes make som var vittne. Jag tycker synd om Lina i den här idiotiska dram. Hon är hel klar och offer av allt skit omkring hene
Citat:
Ursprungligen postat av dinawez
Valbone är ju en psykopati person även hon är en farlig person i samhället. Alla albaner vet om det och även hennes man släktingar som på i samma gatan där Lina bor men på andra sidan av vägen. Deras adress här skogsvägen 16 Sajfi shala är jahis bror. De är osams i flera år på grund av Valbone. De är väl vänner med Lina och hennes man.
Kan du klargöra vad det är du egentligen vill säga? För jag fattade ingenting av din invandrarsvenska. Kanske dags att gå en SFI-kurs istället för att sitta på ett forum och försvara en massa idioter.
Jag tar ingen sida och personligen så tycker jag att programmet är så jävla sjukt dåligt. De hade tjänat mycket på att hålla en objektiv framhållning istället för att spendera 2/4 av programmet till att berätta ena partens sida och måla upp den andre som the crazy cat lady. Även fast Lina verkar vara en sjukt störig människa som man typ vill råka spilla sin öl på på krogen, så tycker jag ändå att Hasse kunde visat lite mer pondus och förståelse och lyssnat på Lina än att bara avbryta henne och nämna allt det som Valbone har berättat i programmet.
Lina kanske ljuger, Lina kanske talar sanning, men jag tycker ändå att hon skulle fått sin röst hörd när de ändå lurpassar på henne på det här sättet och sedan springer fram med en massa kameror och skit. Lite fegt av Valbone att sitta i bilen och spionera via en extern display. Rädd för att avslöjas? Jävla skitprogram.
Det är min flickvän som väljer att kollar på programmet.