2013-08-25, 02:15
Medlem
Nihennas avatar
Kan vi bara hålla oss till saker Rockstar själva släpper när det gäller bilder, videos och liknande, snälla?
Spelar ingen roll om det "bara är TV och radio", det är fortfarande saker som inte är meningen att det ska komma fram än.
2013-08-25, 02:19
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Kan vi bara hålla oss till saker Rockstar själva släpper när det gäller bilder, videos och liknande, snälla?
Spelar ingen roll om det "bara är TV och radio", det är fortfarande saker som inte är meningen att det ska komma fram än.
Detta^

Och om ni nu är tvungen att diskutera ej officiellt material, skriv en stor SPOILER! och gör HELA inlägget spoiler markerat.
2013-08-25, 02:24
Medlem
Nihennas avatar
Skapade en tråd som folk kan skriva spoilers i så att vi slipper skiten här:
https://www.flashback.org/t2206256

Hoppas att moderatorerna accepterar det för jag vill verkligen kunna diskutera spelet här utan att läsa om info som är släppt av någon annan än R*, även om det inte är jättespoilers som förstör storyn.
2013-08-25, 02:26
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Vad fan är det som händer? Hur kan Rockstar låtit all denna info läcka?
FAN! Nu måste man hålla sig borta från både denna tråd och alla delar av internet som rör GTA V!

Hajjar inte heller, hur gick det till?

Jag gör som många andra och skiter i den här tråden nu pga alla jävla idioter som spoilar
2013-08-25, 02:27
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hajjar inte heller, hur gick det till?

Jag gör som många andra och skiter i den här tråden nu pga alla jävla idioter som spoilar

Det gick att preloada spelet, kan vara en anledning.
Skivorna har börjat tryckas, så det är nog inte svårt att klura ut vägen därifrån.
2013-08-25, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Håll käften själv ditt äckel. Vad gör du i en GTA tråd ifall du inte är beredd att se information om spelet? Filmerna avslöjar ju inget från själva storyn och de övriga sakerna, som exempelvis hur stor kartan är, vad man kan göra i spelet, vilka karaktärer, har ju redan avslöjats flera gånger genom de olika trailerna.

Jag har ingenting emot att få reda officiell information, den informationen som du skriver är ju sånt som man själv vill se/uppleva när man spelar det. Jag vill bli överraskad och beundra rockstar's kommande mästerverk, inte veta allt i förhand. Så du kan väll åtminstone göra en spoiler tagg, eller är det för mycket att begära?

EDIT: Dessutom finns det en tråd för spoilers nu så om du måste förstöra spelet för dig själv så behöver du inte förstöra det för oss andra.
2013-08-25, 02:53
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullatorn
Jag har ingenting emot att få reda officiell information, den informationen som du skriver är ju sånt som man själv vill se/uppleva när man spelar det. Jag vill bli överraskad och beundra rockstar's kommande mästerverk, inte veta allt i förhand. Så du kan väll åtminstone göra en spoiler tagg, eller är det för mycket att begära?

EDIT: Dessutom finns det en tråd för spoilers nu så om du måste förstöra spelet för dig själv så behöver du inte förstöra det för oss andra.

Sluta lipa. Filmerna visar lika mycket som andra trailers har gjort. Några klipp från olika ställen och verkligen inget som förstör spelet mer än vad de tidigare trailerna gjort. Vi snackar inte om kartor, om några avslöjanden av storyn eller liknande utan bara små ihopgjorda klipp likt de första trailerna. "Förstöra spelet"
2013-08-25, 03:14
Medlem
Citat:
Sluta lipa. Filmerna visar lika mycket som andra trailers har gjort. Några klipp från olika ställen och verkligen inget som förstör spelet mer än vad de tidigare trailerna gjort. Vi snackar inte om kartor, om några avslöjanden av storyn eller liknande utan bara små ihopgjorda klipp likt de första trailerna. "Förstöra spelet"

Använd spoiler tagg bara så slipper jag klaga på dig. Jag anser detta som spoilers, det kanske finns det inte så många andra som håller med mig om det men kan du inte bara respektera det? Jag har redan blivit spoilad flertalet gånger i denna tråden, så även om informationen som du hittat inte innehåller några direkta spoilers från storylinen så är det fortfarande irriterande att läsa dessa inlägg. Jag kommer inte att skriva till dig något mer nu, så gör vad fan du vill men jag hoppas att du kan respektera min åsikt åtminstone.
2013-08-25, 03:24
Medlem
LasPenguinoss avatar
Citat:

Vi vill själva se klippen på tv'n i spelet och uppleva det samtidigt som man upplever allt annat som inte redan läckt ut/blivit spoilat. Att man sedan ska strunta i det och behöva tänka, "äh, jag har ju sett/läst detta på fourumet innan release" för att någon som du ska skriva saker som det här utan spoilertag.

Bara för att man inte måste sätta spoilertag på nåt annat än storyspoilers så kan man väl vara förklok och tänka på om andra faktiskt vill uppleva saker som detta för första gången när man faktiskt upptäcker det själv.

Gå till spoiler tråden och stanna där.
2013-08-25, 03:40
Medlem
floetoks avatar
JAHAPP, det här var ju jävligt trist att det skulle bli på det här viset... hade ju hoppats på ett lite trevligare slut på resan. Riktigt trist att användare som Reggaeman skulle lämna denna tråd, pga att nåra apelsin skallar ska SPOILA skiten!!! Nähe, jag e redigt besviken på ärr rockstar games...

Alltså det e ju ba mindre än en månad kvar tills skiten släpps, jag kan inte fatta att rockstar inte bara kan hålla inne på den viktiga infon under den korta tid som är kvar tills skiten släpps.

Notera att jag personligen ser väldigt mycket fram emot spelet, men sådana här tabbar gör att man får djupa ärr som inombords enligt mig kommer sitta kvar en längre tid.
2013-08-25, 03:42
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floetok
JAHAPP, det här var ju jävligt trist att det skulle bli på det här viset... hade ju hoppats på ett lite trevligare slut på resan. Riktigt trist att användare som Reggaeman skulle lämna denna tråd, pga att nåra apelsin skallar ska SPOILA skiten!!! Nähe, jag e redigt besviken på ärr rockstar games...

Alltså det e ju ba mindre än en månad kvar tills skiten släpps, jag kan inte fatta att rockstar inte bara kan hålla inne på den viktiga infon under den korta tid som är kvar tills skiten släpps.

Notera att jag personligen ser väldigt mycket fram emot spelet, men sådana här tabbar gör att man får djupa ärr som inombords enligt mig kommer sitta kvar en längre tid.
Det är väl ändå inte rockstars fel?
2013-08-25, 03:44
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Det är väl ändå inte rockstars fel?
Men hallå där, det är ju ändå kontors pamparna på rockstar games kontor som valt att släppa så in i helvete mycket information om spelet. Om inte dom hade släppt så mycket skit under den tid som är kvar, så hade det ju inte blivit så mycket spoilers! Dom bär visst ansvaret, enligt mig asså! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Senast redigerad av floetok 2013-08-25 kl. 03:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in