2013-08-23, 22:22
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Den här är postad i skvallerbloggen, prova den!

Jag såg... Jag hade nog hoppats på mer "glam" om jag ska vara ärllig. Dock älskar jag att dessa bilder kom ur sessionen med, vad björny benämnde som, en PROFFSFOTOGRAF.
Jadu... Herregud.
Citera
2013-08-23, 22:48
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttNypon
Är det någon som vet om hon brukar ta bort eller strunta i att publicera vissa kommentarer?

Hon vill ge intrycket av att hon publicerar de flesta, men det gör hon definitivt inte.
Citera
2013-08-23, 22:57
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hon vill ge intrycket av att hon publicerar de flesta, men det gör hon definitivt inte.

Är det så alltså? Jag får däremot ofta intrycket att hon vill ge sken av att få fler kommentarer än hon får.
Citera
2013-08-23, 23:12
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Är det så alltså? Jag får däremot ofta intrycket att hon vill ge sken av att få fler kommentarer än hon får.

Ja, jag har kommenterat (eller ställt vad jag gissar är obekväma frågor) flera gånger men inte godkänts. Vet som sagt flera stycken som frågade om stipendiet hon slösat upp, ingen publicerades. Snubben som tog farväl här i tråden nyligen hade inte heller fått sina frågor godkända.

Och många gånger ger hon ju sken av att hon "svarar" på någon av alla kommentarer hon fått, fast det egentligen är oss här i tråden hon adresserar
Citera
2013-08-23, 23:16
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Ja, jag har kommenterat (eller ställt vad jag gissar är obekväma frågor) flera gånger men inte godkänts. Vet som sagt flera stycken som frågade om stipendiet hon slösat upp, ingen publicerades. Snubben som tog farväl här i tråden nyligen hade inte heller fått sina frågor godkända.

Och många gånger ger hon ju sken av att hon "svarar" på någon av alla kommentarer hon fått, fast det egentligen är oss här i tråden hon adresserar

Haha, ja det där sista har jag också noterat och det är faktiskt oerhört komiskt. Det kan ju vara intressant att veta vilka frågor hon undviker att svara på, där finns det ju uppenbarligen mer att veta då..

Är det fler av er i den här tråden som brukar kommentera i Börnans blogg? Själv har jag nog aldrig gjort det.
Citera
2013-08-24, 09:23
Medlem
BlankaAfNamurs avatar
Har aldrig kommenterat eller frågat i bloggen, och bilderna är vidriga, inte dem på ansiktet då.
Senast redigerad av BlankaAfNamur 2013-08-24 kl. 09:25.
Citera
2013-08-24, 11:46
Medlem
Dom få gångerna jag kommenterat har hon faktiskt publicerat, men det kan ju också bero på att jag alltid håller en väldigt mild ton och kanske inte ställer så obekväma frågor (garanterat därför).
Citera
2013-08-24, 15:42
Medlem
Jag har skrivit några kommentarer, positiva och "peppande". Jag har liksom ingen anledning att dra ner henne och eftersom jag själv varit nere på botten, dock en annan botten än B, så försöker jag hjälpa henne. Så mina är publicerade.
Citera
2013-08-24, 16:14
Medlem
William Hainess avatar
Hennes blogg är väl som de flestas - kommentarer som stryker henne medhårs publiceras, men även ett par negativa för att ge intrycket att hon inte censurerar för hårt. De som ryker är de kommentarer som ligger lite för nära någon obekväm sanning, vilket antagligen frågor om vad som hände med stipendiet gör.
Citera
2013-08-24, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hennes blogg är väl som de flestas - kommentarer som stryker henne medhårs publiceras, men även ett par negativa för att ge intrycket att hon inte censurerar för hårt. De som ryker är de kommentarer som ligger lite för nära någon obekväm sanning, vilket antagligen frågor om vad som hände med stipendiet gör.

Så är det garanterat. Förstår att hon inte vill diskutera det där stipendiet då det verkligen verkar som om dom pengarna gick till lägenheten. Hon, liksom de flesta av oss, vill ogärna prata om de val vi gör fel. Vilket man till viss nivå ändå kan förstå, om det nu är så att hon bränt pengarna på saker det inte skulle ha gått till så är det förmodligen det sista hon vill erkänna för oss, misstag blir alltid mer verkliga när andra vet om dom.

Sen känner jag ändå att precis som alla andra bloggare har hon rätt att bestämma vad som ska visas på hennes blogg och vad som hon inte vill visa. Klart vi kan kritisera de val hon gör men vi kan ju heller inte förvänta oss att hon ska ge oss hela sanningen eller svara på varje fråga.
Jag gör själv många misstag och sitter nu i en riktigt dum situation (som jag satt mig i själv och det är alltid det som är värst) och jag vill knappt prata med mina närmaste om det för mina misstag blir så jävla verkliga så fort man pratar om dom och ångesten över det kan bli överväldigande, för jag vet ju så jävla väl att det är jag som har gjort fel.

Oavsett situation så tror jag ALLA här inne helst undviker att tala om de riktigt dåliga valen vi har gjort. Med detta sagt, så offentlig som hon har varit så måste hon ju fatta att hon kritiseras och är "under lupp". Vi som följt henne och sett alla misstag gång på gång och all den jävla skiten har tappat hoppet om henne, det är inte konstigt, en människa kan inte få obegränsat antal chanser - vissa krav måste ställas och hur sjukt det här en låter så känns det som om Berny behöver oss till viss del. Jag tror hon behöver synas för att det är egentligen bara vi troll, i hela världen, som VERKLIGEN ställer krav på henne och jag tror att det till viss del kan vara bra för henne. Om ni förstår min poäng.

Det är när vi i tråden blivit som hårdast och ställt krav (som det här med hundvakt) man har sett skillnad på hennes beteende och det känns som om det bara inte kan vara en slump.
Senast redigerad av Jomika 2013-08-24 kl. 16:46.
Citera
2013-08-25, 20:35
Medlem
Tydligen har Emma haft ett ep anfall
i natt så don fick lov att åka ambulans till akuten.
Nån som vet om hon har ep eller kan det vara
drogutlöst?

I ett senare inlägg 19:30 skriver hon att hon
ska ligga och läsa tills hon somnar..
Behöver inte hundarna ut på en senare kvälls promenad
undrar jag då?
Mina hundar skulle iaf inte klara sig med att gå sin sista
promenad för natten innan kl 20.
Citera
2013-08-25, 20:36
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterGalen
Tydligen har Emma haft ett ep anfall
i natt så don fick lov att åka ambulans till akuten.
Nån som vet om hon har ep eller kan det vara
drogutlöst?

I ett senare inlägg 19:30 skriver hon att hon
ska ligga och läsa tills hon somnar..
Behöver inte hundarna ut på en senare kvälls promenad
undrar jag då?
Mina hundar skulle iaf inte klara sig med att gå sin sista
promenad för natten innan kl 20.

Berny kan väl släpa sig ut, den latkorven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in