2015-06-27, 15:38
Medlem
sinfons avatar
Jag drog inga slutsatser av vad han lägger upp på facebook, jag sa OM han är frånvarande och menade då i bästa fall. Sedan är det klart att det är pappans ansvar, men det ändrar t.ex. inte på att min bästa väninna fortfarande minns idioterna hennes allt annat än lämpliga föräldramaterial till mamma släpade hem. Säger inte att det är pojkvännernas fel heller, det handlar inte om det. En psykiskt sjuk och labil människas vägar korsas med ett barns oavsett. Vad gör skuldfrågan för skillnad för barnet?

För övrigt är det väldigt roligt att du tror det är VETT som hindrat dem från att själva bli gravida. Nigga, please.
Citera
2015-07-08, 12:49
Medlem
Nu har de köpt en "renrasig Amstaff". Hon har lagt ut bilder på fb, och vad man ser är en sunkig snubbe som röker inne och håller upp den stackars valpen. ...
Citera
2015-07-08, 22:09
Medlem
aabesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Nu har de köpt en "renrasig Amstaff". Hon har lagt ut bilder på fb, och vad man ser är en sunkig snubbe som röker inne och håller upp den stackars valpen. ...

NÄMEN! Var det fel på den andra hunden?! Vem hade kunnat förutse detta?!

Förbannade jävla förståndshandikappade as, lämna djuren ifred.
Citera
2015-07-08, 22:18
Avslutad
Andreas som inte tyckte att Theus var en tillräckligt "cool och tuff" hund a.k.a. Penisförlängare. Då körde Berny med Theus bästa blablabla, men tanken var hela tiden att köpa en ny hund, en tuff. De hade ju Andreas påstådda egna hund nästan direkt efter att Theus dumpades. I och för sig bra att han fick nytt hem, men i längden skitsamma eftersom de skaffar ny igen och igen. Nilas-historien var helknäpp, även för att komma från Berny.
Citera
2015-07-09, 21:24
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Nilas-historien var helknäpp, även för att komma från Berny.

Men hallå, det kändes ju verkligen helt rätt!

https://instagram.com/p/rtiaFitG4s/

https://instagram.com/p/rtiT3mtG4m/

På tal om Nilas kan jag förresten berätta att transvestit-autisten som hon gav honom till hamnat i bråk på LSS-boendet och polisanmält en våldtäkt (utförd av en annan manlig boende där tydligen). Stod i tidningen för ett tag sedan. Låter som ett tryggt hem.
Citera
2015-07-09, 22:56
Avslutad
Jo, låter som ett toppenställe. Men han hade ju faktiskt haft hund på 70-talet, typ.
Jag tycker att bor man på ett sånt ställe är det en stor indikation på att man inte ska ha hand om ett djur. Jag menar, om du måste påminnas att du ska duscha, städa och sådant basic i din vardag, är det helt klart överkurs att sköta en hund, särskilt Berny Pålssons upp-fuckade hundar.

Vet inte om jag ska tycka att det är bra att hon sprider ut sin mongohet på flera olika hundar, eller om det hade varit bättre om en stackare hade fått ta allt (Theus).

Edit: inlägg nr. 1.000! Woot! Fan vad jag är bra.
Senast redigerad av GenesisP 2015-07-09 kl. 23:43.
Citera
2015-07-09, 23:52
Medlem
Antitrinitarians avatar
Och om tre veckor flyttar en "renrasig amstaff tik" hem till Bönan och Topsen. De är helt sanslösa de där två.. stackars djur.
Citera
2015-07-10, 01:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Och om tre veckor flyttar en "renrasig amstaff tik" hem till Bönan och Topsen. De är helt sanslösa de där två.. stackars djur.
Hur fan har de råd med en renrasig amstaff? Eller är det en "renrasig"?

Edit: Bor de kvar i ettan på 30-70 kvm?
Citera
2015-07-10, 01:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas

Om den har en äkta, riktig stamtavla heter jag Åke. Dvs tror den är "renrasig" men blir 100% i Bernys huvud, som allt annat.

Ja, sist jag kollade Ratsit så.

Edit: Slår vad om att hundannonsen finns på Blocket, och hundarna går säkert för 6-7000 spänn styck.
Citera
2015-07-10, 01:26
Avslutad
Denna?

http://www.blocket.se/malmo/Sveriges_sotaste_Amstaffblandisar_61355703.htm?ca= 23_11&w=0
Citera
2015-07-10, 03:23
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Denna?

http://www.blocket.se/malmo/Sveriges_sotaste_Amstaffblandisar_61355703.htm?ca= 23_11&w=0

Möjligen.

Jag hoppas faktiskt att Berny inte gått och köpt Amstaffar.
Citera
2015-07-10, 08:43
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas

De verkar bo kvar på Östra Promenaden ja. Huruvida det är en renrasig vågar jag inte säga, men jag tror med största sannolikhet att den är "renrasig". Bilderna på valpen där man ser cigarettfat på bordet bakom ger mig lite dåliga vibbar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in