2013-08-24, 15:10
Medlem
Heavenlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atskitvlasovit
Fint att bägge sidor i programmet fattade att fortsättningen skulle ske på Flashback...

hehe, många snälla kompisar som kan försvara familjens heder
Citera
2013-08-24, 15:11
Medlem
jag är varken lina eller hennes man.
utan en vän till familjen och jag känner denna familj väldigt bra !
jag vet att lina inte är en psyko, hon är snäll och en omtänksam person som vill hjälpa andra människor.
valbone och hennes familj har förstört lina totalt.
jag tycker att ni ska tänka om lite och ta reda på vad som verkligen har hänt mellan dom här två familjerna.
Citera
2013-08-24, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av risifrutti123
jag är varken lina eller hennes man.
utan en vän till familjen och jag känner denna familj väldigt bra !
jag vet att lina inte är en psyko, hon är snäll och en omtänksam person som vill hjälpa andra människor.
valbone och hennes familj har förstört lina totalt.
jag tycker att ni ska tänka om lite och ta reda på vad som verkligen har hänt mellan dom här två familjerna.

När ord står mot ord är det inte så väldigt lätt. Däremot vet jag att någon nämnde att försöka få ut eventuella domar mot Lina, så just nu är Lina mer misstänkt än V med familj, även om jag personligen tycker att V´s man gjorde det sämsta valet någonsin som hade sex med Lina.
Citera
2013-08-24, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinawez
hej på dig Valbone på din ny inlägg du är duktig och beskriva dig att du är en bra kvinna men vi vet allt om dig och att du har ett hus i Kosovo. Alla vet att Lina en ren person men livet ibland kan vara orättvis att man hämna på fel plats. Förresten vad har du gjort i samhället ...ju du har erfarenhet med djur som du jobbade med innan du kom till Sverige då du hade ett förslag att invandrare som är outbildad gå och jobbar med djur. Den bara som du har lyckas med

Jag utgår endast utifrån programmet och det bevis som programmet la fram. Jag vet inte vem du är men om du känner dig träffat är det ditt problem. Vem bryr sig om Valbone har arbetat med djur... det är inte relevant i det här fallet, det som är relevant är fakta. Dina inlägg bekräftar det som fd FBI sa att Lina är farlig misstänksam person. Du tror att alla medlemmar i flashback är Valbone. En eloge till Valbone som är över 700 000 medlemmar. Oavsett vad Valbone har gjort så har hon lyckats Vad har Lina lyckats med??? Ja... 75 timmars samhällstjänst!!! Jippiiii! Grattis!! Så sluta med dina inlägg för du bara bekräftar att Lina är farlig för samhället.
Citera
2013-08-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgio
Jag utgår endast utifrån programmet och det bevis som programmet la fram. Jag vet inte vem du är men om du känner dig träffat är det ditt problem. Vem bryr sig om Valbone har arbetat med djur... det är inte relevant i det här fallet, det som är relevant är fakta. Dina inlägg bekräftar det som fd FBI sa att Lina är farlig misstänksam person. Du tror att alla medlemmar i flashback är Valbone. En eloge till Valbone som är över 700 000 medlemmar. Oavsett vad Valbone har gjort så har hon lyckats Vad har Lina lyckats med??? Ja... 75 timmars samhällstjänst!!! Jippiiii! Grattis!! Så sluta med dina inlägg för du bara bekräftar att Lina är farlig för samhället.
Hur viste du att det är 75 timmar samhällstjänst. Så visar du dig att du är valbone haha
Citera
2013-08-24, 18:03
Medlem
Ni behöver inte tro på allt som sägs i programmet.
för valbone anmälde lina till det där programmet utan att hon visste någonting om det.
lina är en snäll kvinna och hon har inte gjort allt som ni tror att hon har gjort !
Citera
2013-08-24, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av risifrutti123
Ni behöver inte tro på allt som sägs i programmet.
för valbone anmälde lina till det där programmet utan att hon visste någonting om det.
lina är en snäll kvinna och hon har inte gjort allt som ni tror att hon har gjort !

Det är inte meningen att de som stalkar, i det här fallet Lina, ska veta att programmet görs. Ju mer oförberedda de är på att bli konfronterade, desto bättre. Så det var inget konstigt alls att Lina inget visste.
Citera
2013-08-24, 18:11
Medlem
Är det bara jag eller är det fler som tycker att Borlänge ska gå en kurs i stavning?
Citera
2013-08-24, 18:36
Medlem
Kjoltygs avatar
Kolla upp namnet Nisin/Nissin/Nishin eller hur det nu stavas. "Lina" heter tydligen så. Lyssnade på ett samtal mellan en tjej och en kille (killen var från Borlänge) idag när jag var på stan (sthlm). Kan inte stå för om detta är sanning eller ej, visste inte ens att programmet börjat sändas igen förrän jag hörde denna konversation. Men kolla upp namnet iaf kära flashbackare. Själv är jag ingen vidare detektiv...
Citera
2013-08-24, 18:49
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjoltyg
Själv är jag ingen vidare detektiv...

Sannerligen inte, om du hade orkat så hade du vetat att alla inblandade är identifierade och de skriver även i tråden.
Citera
2013-08-24, 19:00
Medlem
Kjoltygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utopisknakenhet
Sannerligen inte, om du hade orkat så hade du vetat att alla inblandade är identifierade och de skriver även i tråden.

Hon heter ju "Lina" i programmet, slowbrain. Hennes riktiga namn ska vara Nissin/Nishin eller något liknande. Hörde bara namnet uttalas, därför vet jag inte hur det stavas. Jag har läst igenom tråden.
Citera
2013-08-24, 19:03
Medlem
Kjoltygs avatar
Personen jag hörde uttala sig hade gått i folkhögskola med denna kvinna som i programmet kallas för "Lina". Men som jag sa, detta var något en okänd person på stan berättade och nyfiken som jag är lyssnade jag på deras konversation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in