2013-05-09, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Socialdemokraterna kommer aldrig få fram en vettig kvinnlig statsministerkandidat så länge de enda kvinnor de lotsar fram är feminister. Alla normalt funtade människor mår illa innan de ens öppnat munnen.

http://debatt.svt.se/2011/03/08/veronica-palm-med-feminism-vinner-vi-valet-2014/

bra klargjort där, undrar om sossarna har förmåga att lyssna på den informationen eller om de förnekar den
Citera
2013-05-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
För att kverulera något ytterligare vill jag lägga följande till ditt kloka inlägg:
En gång under dinosauriernas tid fördes en ideologisk debatt inom (s). Det är egentligen också det enda partiet på vilket jag har ett sådant krav. Tyvärr domineras partiet av antiintellektualism och bildningsförakt i dag.
Personer som Palm, Burell, Lindberg och liknande skulle säkert kunna fungera utmärkt som administratörer. Några beslutsfattare är de inte.

Diskussionen har högre i tak och humanismen är betydligt starkare hos liberalerna upplever jag det som.

Jag funderar på hur mycket den numera ökända Anna Ardin och Tankesmedjan Sektor3 har "skuld" i att Veronica Palm sitter i Omar Mustafa skiten?

https://www.flashback.org/sp43026506
Citera
2013-05-12, 19:50
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Nej, jag har aldrig varit aktiv inom sossarna. Men jag tror att ett misstag många i min generation gjorde var att aldrig engagera sig politiskt i något vettigt parti.
Mina föräldrar ville att jag skulle bli politiskt aktiv inom socialdemokraterna,eftersom jag jobbade en del fackligt och klagade så mycket på den förda politiken,men jag ansåg mig inte ha tillräckligt låg moral eller också var jag inte tillräckligt korkad?,för jag äcklades över hur insnöade och inskränkt mina fackliga kollegor som var politiskt aktiva tänkte,och även sossehöjdare som besökte oss.
Citera
2013-05-13, 00:51
Medlem
Här är det rätt tydligt att Anna Ardin är kompis med Veronica Palm "sänket" Omar Mustafa:

http://annaardin.wordpress.com/2013/04/13/forklaringen-till/

Anna Ardin om Omar Mustafa:

Citat:
Varför är Omar pappaledig om han nu tycker att kvinnor ska vara hemma och ta hand om barnen?

Citat:
Han är inte homofob. Han är inte antisemit. Och han är inte kvinnohatare. Det är så sjukt att jag ska behöva skriva det. För det är faktiskt precis tvärtom. Han är en av de få socialdemokrater som aktivt arbetar mot antisemitism.

Undrar om Veronica Palm och Anna Ardin är vänner fortfarande?
Citera
2013-05-25, 10:13
Medlem
02-02-2012s avatar
Vill bumpa med information om att Veronika Palm umgås med folk ur Megafonen och Rättvisepartiet Socialitserna rätt så flitigt. Det känns som om hon kan komma att bli utesluten snart för jag misstänker att hon är en infiltratör från dem. Det är få som kan umgås med RSare om de inte delar deras politik för de är extrema och vägrar att backa en milimeter på något. Man kan endast ge efetr med dem och man måste ge dem mycket. Läser ni tråden i media om Megafonen/RS har ni lite att läsa.
Citera
2013-07-05, 10:26
Medlem
StefPhoenixs avatar
Haha tycka vad man vill om Svenskarnas parti men det här hör nog till det mest urblåsta jag hört på länge...

YouTube: Veronica Palm är rädd för Svenskarnas Parti
Citera
2013-08-24, 11:03
Medlem
White Christmass avatar
Palm sätter på sig muslimduk enligt uppgift.

Socialdemokraterna är verkligen invandrarpartiet som ser till invandrares intressen och bryr sig inte om den sjuka kvinno och homosynen som kommer med invandrarna. Det som är viktigt är att den utomeuropeiska invandringen trivs, allt annat är av mindre betydelse.
Citera
2013-08-24, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefPhoenix
Haha tycka vad man vill om Svenskarnas parti men det här hör nog till det mest urblåsta jag hört på länge...

YouTube: Veronica Palm är rädd för Svenskarnas Parti

Jag är rädd för Veronica Palm.
Citera
2013-08-24, 12:14
Medlem
White Christmass avatar
Veronica Palm tillsammans med andra representanter från de rödgröna visar klart och tydligt vilka människor man prioriterar i Sverige. Landets pensionärer är slängda på soptippen för länge sen.

http://img171.imagevenue.com/img.php?image=326630548_fem_122_855lo.jpeg#
Citera
2013-08-25, 19:02
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
”Ingen ska diskrimineras, hotas, trakasseras eller misstänkliggöras beroende på hur man väljer att klä sig.”

Sa socialdemokratskan Veronica Palm och satte på sig en hijab för att ställa upp för islamisternas rätt att spöa sina kvinnor – eller vad det nu var.

Så då kan vi räkna med att Palm ställer upp på Dan Parks kampanj för KKK-upproret, eller kan vi det?

https://twitter.com/pandark2083/status/370122049039003648/photo/1
Citera
2013-08-25, 19:20
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Palm sätter på sig muslimduk enligt uppgift.
Vad gäller detta? Du skrev det i går, är det något nytt påhitt?
Citera
2013-08-25, 21:25
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Vad gäller detta? Du skrev det i går, är det något nytt påhitt?

Socialdemokraten Veronica Palm har valt sida, hon valde kvinnoförtryckarnas sida. Bild finns i länk ovan. Mer info finns i tråden om den falska slöjattacken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in