Citat:
Ursprungligen postat av
miggafrii
Tycker det är helt fantastiskt, nej! Nästan fräckt att jag kunde vara på två ställen samtidigt i fredags och ja, då menar jag att jag var både på häktningsförhandling OCH hemma.
Tycker att majoriteten som sitter här på denna tråden är helt och fullt skrämmande men jag hoppas än dock att ni som sitter här har helt rent mjöl i påsen vad gäller alla era val i livet och att era beslut och era liv är fläckfria.
MVH TB.
Kalla mig gärna dum blondin, men varför är det så viktigt att efter två veckors tystnad återvända till tråden och berätta att man har alibi vid häktningsförhandlingen??? Varför är det viktigare att kommentera än vapenbilden på TB, AJ och KR eller andra saker som sagts om henne sedan dess? Varför är det viktigt att kunna säga att man inte varit där och om det inte var TB man lade märke till vid häktningsförhandlingen, vem var det då som man misstog henne för?
PS Jag kan inte längre se inlägget i tråden om att TB var vid häktningsförhandlingen... Har TB kommenterat ett borttaget inlägg? Vore intressant att få veta vem som skrev det... Jag kan i alla fall inte hitta det. Kommentera ett borttaget inlägg, måste vara viktigt... D.S.