2013-08-24, 03:47
Medlem
Tycker det är helt fantastiskt, nej! Nästan fräckt att jag kunde vara på två ställen samtidigt i fredags och ja, då menar jag att jag var både på häktningsförhandling OCH hemma.
Tycker att majoriteten som sitter här på denna tråden är helt och fullt skrämmande men jag hoppas än dock att ni som sitter här har helt rent mjöl i påsen vad gäller alla era val i livet och att era beslut och era liv är fläckfria.

MVH TB.
Citera
2013-08-24, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Tycker det är helt fantastiskt, nej! Nästan fräckt att jag kunde vara på två ställen samtidigt i fredags och ja, då menar jag att jag var både på häktningsförhandling OCH hemma.
Tycker att majoriteten som sitter här på denna tråden är helt och fullt skrämmande men jag hoppas än dock att ni som sitter här har helt rent mjöl i påsen vad gäller alla era val i livet och att era beslut och era liv är fläckfria.

MVH TB.

Schizotrix,,,
...& kastar den första stenen, i glashus,,,
...men slaskiga flickmord har redan passerat en gräns.

Ett gott samvete är den bästa huvudkudden, god natt, miggafrii.
Senast redigerad av SAR-skrift 2013-08-24 kl. 04:30.
Citera
2013-08-24, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
lite konstigt då att kr va i polen samtidigt som aj var där???? om nu kr knappt kände aj utan att dom hade tb som gemensam vän går ju inte riktigt ihop
ok så du har från säkra källor att de var där tillsammans? ja då har ju den personen som sagt de inte kände varandra väldigt fel. så fel de kan bli då. eller är du ett troll?
Citera
2013-08-24, 06:44
Medlem
Citat:

MVH TB.
hej var din kompis KR med AJ i Polen eller kan vi avfärda de?
Citera
2013-08-24, 07:05
Medlem
Citat:
nu vet ja inte om detta kommit fram i tråden men när aj var i polen så var även kr i polen och dom verkar ju ha ett bra umgänge men hon fick hon ju inte vara med när bilden på henne o aj kom fram men hon sitter ju fort farande kvar som nämnde man så man kan ju undra va dom gjorde samtidigt i polen o hur mkt kr vet om allt som hänt ida tragiskt att sånt här ska hända
det enda du skrivit i denna tråden handlar om KR. så gissar du är en SD hatare? kom med din säkra källa att hon vart där??
Citera
2013-08-24, 07:11
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Det finns förmodligen mycket som vi inte vet. Vi ska nog inte ta för givet att obduktionen av I*a inte gett svar på dödsorsak, bara för att vi inte kan läsa om det i slaskpressen.
Var det inte precis det jag skrev? Koncentrera dig och läs igen!
Citera
2013-08-24, 07:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Det finns förmodligen mycket som vi inte vet. Vi ska nog inte ta för givet att obduktionen av I*a inte gett svar på dödsorsak, bara för att vi inte kan läsa om det i slaskpressen.

Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Var det inte precis det jag skrev? Koncentrera dig och läs igen!

Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Faktiskt inte! Mord känns något avlägset, givet informationen som finns tillgänglig för stunden. Medlöparna har visat sig hålla tyst, vara ovetande och är på fri fot. Det kommer att krävas en hel del teknisk bevisning för att kunna bevisa just mord. Undersökningen av kroppen gav inte, vad vi vet, någon dödsorsak och då kan det bli knivigt att bevisa mord.

Nej, det var inte precis det du skrev. Koncentrera dig och läs igen!
Citera
2013-08-24, 09:00
Medlem
Vänersborgares avatar
Citat:
nej de har ja inte gjort tycker kr kan ja stacke själv att berätta va hon gjort o inte gjort

Då tycker du fel. Vet du något i fallet som kan hjälpa polisen i utredningen så är du skyldig att meddela dem detta.
Citera
2013-08-24, 09:26
Medlem
Citat:

MVH TB.

Du som känner AJ så väl, vågar du svara på detta?

A.Tror du på fullaste allvar att AJ är oskyldig till I*as död.
B. Tror du att AJ mycket väl kan haft ihjäl I*a
Citera
2013-08-24, 09:57
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Skojar du har Björnligan stående biljetter? Var kommer pengarna i från?

Är det Pappan skurk som dom är mest rädda för?

Med all rätt vad jag förstått..
Citera
2013-08-24, 10:10
Medlem
Citat:

MVH TB.

Kalla mig gärna dum blondin, men varför är det så viktigt att efter två veckors tystnad återvända till tråden och berätta att man har alibi vid häktningsförhandlingen??? Varför är det viktigare att kommentera än vapenbilden på TB, AJ och KR eller andra saker som sagts om henne sedan dess? Varför är det viktigt att kunna säga att man inte varit där och om det inte var TB man lade märke till vid häktningsförhandlingen, vem var det då som man misstog henne för?

PS Jag kan inte längre se inlägget i tråden om att TB var vid häktningsförhandlingen... Har TB kommenterat ett borttaget inlägg? Vore intressant att få veta vem som skrev det... Jag kan i alla fall inte hitta det. Kommentera ett borttaget inlägg, måste vara viktigt... D.S.
Senast redigerad av Kvarnslatt 2013-08-24 kl. 10:28. Anledning: ps
Citera
2013-08-24, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
När efterfrågade de det?

Hur då efterlyst internt; en muntlig sak i fikarummet hos trollhättepolisen?

Tänk om MCn påträffas utanför Trollhättan och kontrolleras mot fordonsregistret och allt är grönt; vad händer då?

Tar mig friheten att gissa; inte ett skit. Hur intresserade tror du polisen är?

Detta var mitt sista inlägg angående MC fjanteriet, spamma på om ni tycker att det leder någon vart.

Polisen har andra register än fordonsregistret, det är uppenbart att du inte förstår hur polisen jobbar. Polisen är fortfarande mycket intresserade av mc:n säger insatta, varför tycker du det är fjantigt ?

EDIT: Här har du ett exempel på hur finska polisen har gjort. Det är ett icke-offentligt register. Jag tänker inte avslöja hur den svenska Polisens register fungerar, men du förstår kanske själv att det finns liknande.
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-08-24 kl. 10:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in