2013-08-24, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Både misstänkta och advokaterna är saligt mediekåta. Blir ju spyfärdig när deras ego och synd-om-mig utsagor diktas och uppfattas värre än de anhöriga får lida.
Samtliga ser ju ut som riktiga luffare och vore ju skam om inte ett litet otvättad skäggstrå eller dregel hittas på I*a.
Vatten och tvål är tydligen inte deras bästa vänner.

Alla vill väll ha en karriär, en advokat är väl inget undantag när tillfälle ges..
Citera
2013-08-24, 00:26
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Både misstänkta och advokaterna är saligt mediekåta. Blir ju spyfärdig när deras ego och synd-om-mig utsagor diktas och uppfattas värre än de anhöriga får lida.
Samtliga ser ju ut som riktiga luffare och vore ju skam om inte ett litet otvättad skäggstrå eller dregel hittas på I*a.
Vatten och tvål är tydligen inte deras bästa vänner.

Har du tänkt på att advokaterna sällan ringer upp pressen?
Citera
2013-08-24, 00:29
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjarnkoll
Alla vill väll ha en karriär, en advokat är väl inget undantag när tillfälle ges..

Ja, naturligtvis.
Osmakligt och jag borde formulerat mig annerledes.
Citera
2013-08-24, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Har du tänkt på att advokaterna sällan ringer upp pressen?

Nej det här jag faktiskt inte gjort. Men med en större eftertanke så är det väl lättare att jagas än jaga även för en advokat eller..
Citera
2013-08-24, 00:42
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Jodå, https://www.facebook.com/@nders.w@llen.39 gillar att lacka motorcyklar. Fast bara 15 FB-vänner.

Länken fungerade inte...
Citera
2013-08-24, 00:44
Medlem
Citat:
Länken fungerade inte...

Byt @ mot a.
Citera
2013-08-24, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kihaku
Om fler än jag har hört detta från personer inifrån rörelsen, kan ni fråga era källor om de vet vilka som ligger bakom attackerna på SB?

Det är ju intressant om AJ vill lägga skulden på andra, och använder sig av ryktet att vissa partier skulle stå bakom honom och skydda honom...

Inget jag hört talas om alls,

Personligen undrar jag faktiskt om det stämmer, borde hört något isf
Citera
2013-08-24, 00:54
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzi

Såklart har du rätt! en önskan om att synas är allt.
Citera
2013-08-24, 00:57
Medlem
[quote=Jazzi|44919907]Inget jag hört talas om alls,

Personligen undrar jag faktiskt om det stämmer, borde hört något

Håller med. Är detta "moln bas alfa"?
Citera
2013-08-24, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kihaku
Om fler än jag har hört detta från personer inifrån rörelsen, kan ni fråga era källor om de vet vilka som ligger bakom attackerna på SB?

Det är ju intressant om AJ vill lägga skulden på andra, och använder sig av ryktet att vissa partier skulle stå bakom honom och skydda honom...

Citat:
Ursprungligen postat av Jazzi

Mycket skit kan man anklaga Svenskarnas Parti för men sånt här är jag nog ganska säker på att dom kraftfullt tar avstånd ifrån! Åtminstone officiellt! Och detsamma gäller förmodligen även för SD! Sånt här vill inte dessa partier eller liknande närstående rörelser förknippas med även om dom står för mycket annan dynga!
Senast redigerad av William.H.Grant 2013-08-24 kl. 01:38.
Citera
2013-08-24, 02:09
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Faktiskt inte! Mord känns något avlägset, givet informationen som finns tillgänglig för stunden. Medlöparna har visat sig hålla tyst, vara ovetande och är på fri fot. Det kommer att krävas en hel del teknisk bevisning för att kunna bevisa just mord. Undersökningen av kroppen gav inte, vad vi vet, någon dödsorsak och då kan det bli knivigt att bevisa mord.

Det finns förmodligen mycket som vi inte vet. Vi ska nog inte ta för givet att obduktionen av I*a inte gett svar på dödsorsak, bara för att vi inte kan läsa om det i slaskpressen.
Citera
2013-08-24, 03:11
Medlem
Presidents avatar
När jag tänker på hur tingsrätten agerade på Linda Chen fallet där Alm inte dömdes för mord/dråp trotts alla bevis så kommer även AJ att med stor sannorlikhet att slippa undan detta eller få mildare straff för griftefrid om inga tekniska bevis i form av Dna och mordvapen binder honom till mordet. Vidrigt om han kommer undan så lätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in