2013-08-23, 21:53
Medlem
wazladas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
bekymrar mig inte om haggan men tror hon vet något eftersom hon va i polen exakt samtidigt som aj var där o de har ja en extremt säker källa på

Har du tipsat polis om detta ?
Citera
2013-08-23, 21:53
Medlem
Ass2mouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
När efterfrågade de det?

Hur då efterlyst internt; en muntlig sak i fikarummet hos trollhättepolisen?

Tänk om MCn påträffas utanför Trollhättan och kontrolleras mot fordonsregistret och allt är grönt; vad händer då?

Tar mig friheten att gissa; inte ett skit. Hur intresserade tror du polisen är?

Detta var mitt sista inlägg angående MC fjanteriet, spamma på om ni tycker att det leder någon vart.

Tänker inte ingå i polemik med dig ang detta. Du har din åsikt, som även delas av vissa andra, och den har du/ni rätt att ha. Jag VET att polisen vill ha tag i AJ:s MC och att han hävdar att den är stulen men att han inte vill anmäla den som stulen.

Om jag fått denna info i fikarummet eller på något annat sätt lämnar jag åt sidan av lätt begripliga skäl.
Det som förvånar mig är inte att någon tvivlar på polisen ev söker motorcykeln då den inte anmälts stulen. Det som förvånar är det på gränsen till desperata behovet att få bort allt fokus från densamma.
Men alla har sina orsaker..

Mvh
Citera
2013-08-23, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Gissar på långvarig Psykvård ! Samtal med en Psykdoktor så blir det en snabb och lämplig diagnos med efterföljande medicinering och elbehandling.

Tror han bränt sina möjligheter att bli dömd för psykiatriskvård. Han har varit lite för "kreativ" utträknande för detta.
Citera
2013-08-23, 21:59
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjarnkoll
Läste något om att man efter sista förhöret från polis/ÅK med den HMG var " mycket nöjd". Advokaten verkar däremot inte tycka det hela var något att komma med. Jag väntar bara på den slutliga rättegången. Då tror jag en och annan kommer att stå med skägget brevlådan. Gissar på livstid alternativt dråp och 12 år.
Det är dödfött att gissa påföljd innan vi ens kan gissa brottsrubricering. En snyting och Ida förblöder. Misshandel och vållande till annans död.

Tänk på mannen som sköt sin flickvän i pannan i Sollentuna för ett år sedan. 3 år.
Citera
2013-08-23, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är dödfött att gissa påföljd innan vi ens kan gissa brottsrubricering. En snyting och Ida förblöder. Misshandel och vållande till annans död.

Tänk på mannen som sköt sin flickvän i pannan i Sollentuna för ett år sedan. 3 år.

Ja dödfött kan det vara. Men gissa kan man väl få
göra.
Citera
2013-08-23, 22:11
Medlem
Jag har Leif g w ord i bakhuvudet när man hittat kroppen " någon kommer dömas för mord" . Tror man har en del att gå på. Efter att ha läst om den HMG personlighet så kommer vi nog inte kunna förvänta oss något samarbete eller medgivande. Dömd mot sitt nekande är väll att tro.
Citera
2013-08-23, 22:13
Medlem
Ninaxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ass2mouth
Tänker inte ingå i polemik med dig ang detta. Du har din åsikt, som även delas av vissa andra, och den har du/ni rätt att ha. Jag VET att polisen vill ha tag i AJ:s MC och att han hävdar att den är stulen men att han inte vill anmäla den som stulen.

Om jag fått denna info i fikarummet eller på något annat sätt lämnar jag åt sidan av lätt begripliga skäl.
Det som förvånar mig är inte att någon tvivlar på polisen ev söker motorcykeln då den inte anmälts stulen. Det som förvånar är det på gränsen till desperata behovet att få bort allt fokus från densamma.
Men alla har sina orsaker..

Mvh

Du är bra på att trolla!!! Kommer med det ena påstående efter det andra från säker ???!!! källa. sitter du på´mc´n nu eller????
Citera
2013-08-23, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

Hade den GM den historia som AJ har med misshandel av främst kvinnor?
Citera
2013-08-23, 22:17
Medlem
Tycker det är så jävla pinsamt att några av er försöker lägga skuld på 2 st garanterat oskyldiga killar som får räknas in som några av dom närmast sörjande. Om inte AJ gjort detta ska jag ta mig faan äta upp allt jag äger!
Citera
2013-08-23, 22:18
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Har du tipsat polis om detta ?
nej de har ja inte gjort tycker kr kan ja stacke själv att berätta va hon gjort o inte gjort
Citera
2013-08-23, 22:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Hade den GM den historia som AJ har med misshandel av främst kvinnor?
Inte vad jag vet, och han fick ungdomsrabatt. Men han använde skjutvapen, vilket troligen inte GM gjorde i det här brottet. Både försvårande och förmildrande omständigheter jämfört med det här brottet.

Jag vill bara visa att det går inte att förutse påföljden nu.
Citera
2013-08-23, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Tycker det är så jävla pinsamt att några av er försöker lägga skuld på 2 st garanterat oskyldiga killar som får räknas in som några av dom närmast sörjande. Om inte AJ gjort detta ska jag ta mig faan äta upp allt jag äger!

Du lär nog fortfarande "bara" behöva äta husmanskost.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in