Citat:
Ursprungligen postat av kolugn
Att unga män är arbetslösa har i stor utsträckning med att göra att de inte har utbildning, inga betyg.
Och de få jobb som finns i dag är beroende av detta, så ergo de blir arbetslösa. Vi kvoterar knappast in kvinnor till matbutiker etc..
nya ord? patriarkat och könsmaktordning? Hur gammalt måste ett ord vara för dg för att det inte ska betraktas som nytt?

Och bakom dessa unga människor, utan betyg och utbildning, står de kvinnliga lärarna och uppfostrarna.
Alltså är det kvinnornas fel.
Dessutom är kvinnor rasister och antisemiter i högre grad än människor.
De diskriminerar självklart även på andra oskäliga grunder.
Inte minst just pga av att de är just människor.
Alltså inte kvinnorna, utan de andra.
De enda som tjänar på feminismen och matriarkatet är de kriminella.
Ju fler kvinnor vid makten, desto mer lönar sig brott.
Kvinnor är själva dåliga på att begå brott, inte oväntat saknar de därför också kompetens att bekämpa brott.
Det blir därför allt vanligare att se brottslingar infiltrera näringsliv, politik och media.
Lotfi Krifa som jag har skrivit om tidigare var ett exempel på en politiker som begick brott, och som
jag lyckades avsätta.
Nu är det brottslingen och psykopaten Robert Aschberg och alla hans efterföljare, jag gör mitt bästa
för att stoppa.
Hasse Aro vill ha med mig i ett av sina förföljelseprogram, som tydligen skulle handla om "stalkers"
Jag vill honom riktigt, riktigt illa pga av detta, mer än så kan jag inte avslöja.
Om det handlade om judar däremot, skulle jag ställa upp då det numera finns övertygande bevis för att jag skulle vara jude.
Det värsta man kan vara enligt många, och det näst värsta enligt ännu fler.
Jag skulle gärna erkänna allt eller delar av vad jag för övrigt är anklagad för också, om det skulle ligga någon som helst sanning i allt detta.
Kvinnor däremot, genom sin natur, gillar den här typen av kriminella psykopater som Hasse Aro, och kvinnor utgör troligen den största andelen
i TV:s s.k "tittarsiffror".
Sanning är för övrigt ett begrepp, bl.a inom filosofi och matematik, så här tror jag inte vi har så
mycket hjälp av kvinnor inom rättsväsen och andra rättsvårdande instanser så länge de utgör majoritet ca 80 procent. Ibland upp till 100 procent beroende på sammanhanget.
Det s.k logiska tänkandet, som var vanligt förr, inte minst inom rättsväsendet, har nu ersatts av
kvinnlig intuition, emotionell intelligens, och sist men inte minst empati.
Det sistnämnda är något jag "är i total avsaknad av".
Det är fan värre än kultur.
Allt detta är kvinnlig logik, ett uttryck som motsäger sig självt.
Alla följer majoriteten, en tradition i Sverige, och blir likadana.
Vilket i slutändan ger 100 procent kvinnor, enl min definition; kvinnor=idioter.
Jag har aldrig haft ambitionen att vara intellektuell som ett självändamål, så jag nöjer mig
med det sedan urminnes tider uppenbara faktum att kvinnor är idioter.
På samma sätt som att exv möbler är idioter.
Jag kan ju näppeligen inte jämföra kvinnors intelligens med djurs, eller ens växters, då deras
respektive tankeförmågor av evolutionen redan är väl optimerade för deras överlevnad i naturen.
Människan har däremot i motsats till kvinnor och övriga djur en förmåga att genom uppfinningar utvecklas utöver evolutionen och leva onaturligt och perverterat.
Ja till och med för evigt, som den evige juden Jesus.
Den senaste datatekniken gör det också möjligt för mig att på youtube kolla
på spykräkningsuppkastningar eller inspelningar med Carola från "livets ord".
Ett gott skratt förlänger livet.
I varje fall på den som skrattar, då det handlar om skadeglädje.
Ju större skada desto godare skratt.
Och jag skrattar bara åt mina egna skämt, tro inte att jag har några
goda avsikter. Det var länge sedan någon hade det.
Den omtalade politiska korrektheten är inte ensam orsak till att Sverige (förhoppningsvis) står
på randen till ett inbördeskrig. Utan det är även införandet av den kvinnliga rösträtten, som
till slut har gett kvinnor ett allt för stort inflytande.
"Feminismen" är roten till allt ont, även om jag snarare skulle säga "kvinnorna", och ännu snarare
"dumheten"
Ingen mening i att fördjupa sig i löjliga teorier om feminism och annat.
Jag är anti-allting i stort sett, inte minst antiintellektuell och är helt oberoende av redan befintliga teorier, då jag utgår från praktiken och själv skapar de teorier som behövs.
De befintliga verktygen, fraserna, och schablonerna är alltför trubbiga i ett kaotiskt, postindustriellt
och mångkulturellt samhälle med en arkitektur som slumpmässiga spyor på gator och torg.
Sverige är en skitkorv på världskartan.
Miljoner invandrare kan inte ha fel.