Jag satte upp runt 125 klistermärken i Stockholm på natten nu nyligen, men då jag helst vill vara anonym och lite rädd att folk ska hoppa på mig så vågade jag inte riktigt sätta upp dem på dagen.
Ett problem dock är att hela natten så är alla stolpar blöta!