Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-22, 20:04
  #10561
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Tapetseringen med klibbbar i Stockholms innerstad är påbörjad men jag har ett klagomål att dom borde varit 2-delade då det är ett himla jobb att få bort baksidan!

Men ett stort plus skall SvP också få för QR-koden som folk kan fota av som leder till ekonomisidan.

YEAH ME!


Jag klippte klistermärkena i kanten och då gick baksidan på klistermärkena bort mycket enkelt!
Citera
2013-08-23, 01:31
  #10562
Medlem
NirvanAs avatar
Undra om det blev några nya SvP sympatisörer efter att man delade ut Magnus Södermans brev på Lyktvägen

http://www.radioframat.com/inga-flyktingbarn-bland-villorna-tack/
https://www.realisten.se/2013/08/22/oppet-brev-nu-utdelat-till-de-boende-pa-lyktvagen/

Man kan ju hoppas, men troligtvis har dessa familjer associationsskräck och en redan defaitistisk inställning till saker och ting.
Citera
2013-08-23, 01:47
  #10563
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Jag klippte klistermärkena i kanten och då gick baksidan på klistermärkena bort mycket enkelt!

Det mest störande med klibbor är att man får så förbannat mycket skräp i fickorna.
Citera
2013-08-23, 03:31
  #10564
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Håller med och jag letar desperat efter en lista på adresser för föreningstavlor där man kan sätta upp affischer. Var kan man hitta en sån lista?

EDIT: Hittade!

http://www.stockholm.se/TrafikStadsplanering/Gator-och-torg/Anvanda-offentlig-plats/Anslagstavlor/
__________________
Senast redigerad av Saturnuspojken 2013-08-23 kl. 03:40.
Citera
2013-08-23, 04:13
  #10565
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Håller med och jag letar desperat efter en lista på adresser för föreningstavlor där man kan sätta upp affischer. Var kan man hitta en sån lista?

EDIT: Hittade!

http://www.stockholm.se/TrafikStadsplanering/Gator-och-torg/Anvanda-offentlig-plats/Anslagstavlor/
Har du tagit kontakt med Stockholmsgruppen eller agerar du på eget bevåg?
Bra jobbat i vilket fall som helst.
Citera
2013-08-23, 04:30
  #10566
Medlem
Saturnuspojkens avatar
När ni sätter upp affischer så ta med er häftklammer och tejp oOch ska ni klibba, så sätt på strategiska platser som vid övergångsställen där det passerar mycket folk.

Om ni tycker det blir mycket skräp av klistermärkena kan ni ha med er en plastpåse från ICA eller Konsum som ni samlar skräpet i.

@Straybullet: Jag agerar på egen hand.
Citera
2013-08-23, 09:07
  #10567
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Jag satte upp runt 125 klistermärken i Stockholm på natten nu nyligen, men då jag helst vill vara anonym och lite rädd att folk ska hoppa på mig så vågade jag inte riktigt sätta upp dem på dagen.

Ett problem dock är att hela natten så är alla stolpar blöta!
Citera
2013-08-23, 09:38
  #10568
Medlem
R.S.90s avatar
Vad roligt att läsa att ni sätter upp klistermärken så flitigt i Stockholm!
Jag vet att många här inne vill vara anonyma, och det respekterar jag. Men en fråga som ni kan välja att svara på, har ni någon kontakt med andra nationalister i Stockholm eller med Stockholmsavdelningen för Svenskarnas parti, och finns intresset för en sådan kontakt?

/ Rebecka Wilfridsdotter
Citera
2013-08-23, 12:04
  #10569
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.S.90
Vad roligt att läsa att ni sätter upp klistermärken så flitigt i Stockholm!
Jag vet att många här inne vill vara anonyma, och det respekterar jag. Men en fråga som ni kan välja att svara på, har ni någon kontakt med andra nationalister i Stockholm eller med Stockholmsavdelningen för Svenskarnas parti, och finns intresset för en sådan kontakt?

/ Rebecka Wilfridsdotter

På grund av min situation så måste jag vara anonym nu, vilket jag i och för sig tycker är väldigt trist.
Men den 14 september tänker jag i alla fall komma till Humlegården!
Citera
2013-08-23, 13:43
  #10570
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Jag satte upp runt 125 klistermärken i Stockholm på natten nu nyligen, men då jag helst vill vara anonym och lite rädd att folk ska hoppa på mig så vågade jag inte riktigt sätta upp dem på dagen.

Ett problem dock är att hela natten så är alla stolpar blöta!
Men i en sån stor stad som Stockholm är det väl folk ute dygnet runt? Så absolut ingen såg dig då? Lotto?
Citera
2013-08-23, 14:27
  #10571
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men i en sån stor stad som Stockholm är det väl folk ute dygnet runt? Så absolut ingen såg dig då? Lotto?

Jag satte upp dem i en förort och ja, jag var ute mellan 01:00 och 03:30 och jag såg inte en kotte!
Vadå lotto?
Citera
2013-08-23, 14:33
  #10572
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Jag satte upp dem i en förort och ja, jag var ute mellan 01:00 och 03:30 och jag såg inte en kotte!
Vadå lotto?
Aha förorten, det förklarar ju saken. Alltid när jag varit i centrala stockholm har det varit folk överallt, även mitt i natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in