2013-08-22, 19:59
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Klart de finns här, de skäms för vad de är för pack bara.

Vilka är det då?
2013-08-22, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Vilka är det då?

Borde inte du veta? Du vet ju allt om varje vänstergalnings dataverksamhet påstår du.
2013-08-22, 20:11
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Borde inte du veta? Du vet ju allt om varje vänstergalnings dataverksamhet påstår du.

Jag vet att de inte är aktiva här på forumet, du påstår det motsatta, du bör förslagsvis lägga fram någon som helst bevis för din tes. Fast jag har ju rätt, så det kan du omöjligen göra.

Du måste ju ha en diagnos, så besatt av RF som du är.
2013-08-22, 20:17
Bannlyst
Citat:
Jag vet att de inte är aktiva här på forumet, du påstår det motsatta, du bör förslagsvis lägga fram någon som helst bevis för din tes. Fast jag har ju rätt, så det kan du omöjligen göra.

Du måste ju ha en diagnos, så besatt av RF som du är.

Så du kan bevisa att pundarna inte är här? Gör det då.
2013-08-22, 20:24
Medlem
infogivers avatar
Citat:

Pundare finns det nog gott om på forumet, kolla drog forumet. Enkelt, finns ingen som här påstått sig vara med i RF här på forumet sedan 2009(?), de flesta läser dock flitigt.
Angående ditt påstående, hur ska du bevisa att det faktiskt finns RF:are som skriver på forumet?
Jag kan ju förslagsvis be RF att skriva att de inte har någon medlem som har ett konto här, håller du käft då?
2013-08-22, 20:26
Bannlyst
Citat:
Pundare finns det nog gott om på forumet, kolla drog forumet. Enkelt, finns ingen som här påstått sig vara med i RF här på forumet sedan 2009(?), de flesta läser dock flitigt.
Angående ditt påstående, hur ska du bevisa att det faktiskt finns RF:are som skriver på forumet?
Jag kan ju förslagsvis be RF att skriva att de inte har någon medlem som har ett konto här, håller du käft då?

Du kommer med en massa påståenden som du inte kan backa upp, du tycker helt enkelt att det är viktigt att försvara knarkande kvinnomisshandlare och känner då att du måste ljuga. det är ganska tragiskt att se.
2013-08-22, 20:28
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:

Öh, är du ett konstprojekt eller?

Eller ska jag säga som du hade sagt; Kan du bevisa att RF representerat på forumet?
2013-08-22, 20:30
Medlem
.buenaventura.s avatar
Bevisa att RF är drogmissbrukare och kvinnomisshandlare. Vill ha konkreta bevis som menar att RF är just detta. En dom visar bara att en person dömts till något, inte en RF medlem.
2013-08-22, 20:32
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Du kommer med en massa påståenden som du inte kan backa upp, du tycker helt enkelt att det är viktigt att försvara knarkande kvinnomisshandlare och känner då att du måste ljuga. det är ganska tragiskt att se.

Erkänner du att du blir ägd om RF skriver på sin Facebook att de inte har medlemmar här?
Haha sjukt att du har noll själv insikt, att du skapar ett konto enbart för din sjuka besatthet av RF och t.o.m döper ditt användarnamn till RevFront är ju smått läskigt.
2013-08-22, 21:30
Medlem
outoforders avatar
Seriöst.Hur orkar ni och varför ödslar ni tid på lallaren RevFront? Ignorera istället,alla har vi tråkigt ibland men att diskutera "politik" med folk som bara är provokatörer och inte har något mer att göra än att försöka göra sig lustig på internet är väl ändå ganska poänglöst...
2013-08-22, 21:38
Bannlyst
Det är inte nog med att man är fega och kvinnohatare, man är sådana jävla amatörer dessutom!

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.2183726-vansterattack-mot-ung-kvinna

Citat:
– Men den här kvinnan har ingenting med högern att göra. Hon har bara varit tillsammans med en kille i utkanten. Hon borde vara oskyldig även i Revolutionära Frontens ögon, säger Daniel Lindström.

Trots det var det fjärde gången sedan i april som hon utsattes. Hon har fått ammoniak hällt i brevlådan, ord som ”nassehora” klottrade med stora bokstäver i trappen och måndagens yxattack var den andra i ordningen.
2013-08-22, 21:40
Bannlyst
Citat:
Erkänner du att du blir ägd om RF skriver på sin Facebook att de inte har medlemmar här?
Haha sjukt att du har noll själv insikt, att du skapar ett konto enbart för din sjuka besatthet av RF och t.o.m döper ditt användarnamn till RevFront är ju smått läskigt.

RF är ju politiska mytomaner, det finns inget skäl att tro dem om de skulle påstå något på FB givetvis. Lögner är ju en del av deras livsstil, liksom för dig.

Och detta konto är verkligen inte skapat för några pundares skull.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in