Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är väl inte så mycket för dem att rapportera om? Det kom ett gäng maskerade jävlar och skulle leva rövare och började kasta sten och förstöra bilar och skar en "nazist" som satt i en av bilarna innan de blev bortjagade.
"Medlemmarna som var på plats kände vid det här laget att de hade lyckats med sina huvudsakliga mål och valde därmed att lämna platsen."
Jag är kluven, tycker du inte att det låter lite osannolikt att dom 5 personerna lyckas byta taktik och istället storma? 20 motståndare så att dom börjar springa?,
när dom 5 befinner sig i läget där det dessutom visar sig inte funkade att kniva rödingen + att
några fler skadades enligt nazzarna själv
Jag skulle därav gissa att man vänder kappan efter vinden & triumf springer efter några som beslutar sig för att springa, men det kan vara tvärtom också.
Men ja håller med i sak att det händer lite ofta att revfront först smider grandiosa planer men
sedan lämnat platsen för tidigt för att det hände nått oväntat.
Jag tror att att det skulle kunna handla om dåliga/bra nerver.
Tror du inte att grupp instinkten initialt övergår i "obehag" när man knivhugget någon då?.
Man inte vill riskera vidkännas eller åka fast för dråp?.
Att stanna innebär väl att låta den knivhuggen ligga kvar bakom ens framryckande linje för att slutföra uppdraget. Jag tänker att angripare i ett sådant läge snarare vill släppa fram så fort som möjligt någon motståndare som får kontrollera hälsan på vederbörande och ringa ambulansen.
För prestigemässigt tror jag inte revfront eller nazzefront skickar fram nån jävla neutral medic
(även om det vore väldigt oväntat kul ur någon slags ny hederskodex modell)
Hur man kan lyckas snava på någon jävla Carl Johan svamp under en flykt finner jag ganska Benny Hill aktigt

och ja man kan undra varför 20 rödingar lämnar honom till 4 nazzar, det verkar vara tradition hos båda sidor att alltid lämna kvar kamrater.