2010-10-03, 05:06
Medlem
fuckinghitlers avatar
Vilket jävla pack RF och alla andra extrema grupper framställer sig som. Ni är mycket farligare för samhället än vad SD, som ni hävdar att dom är. Odemokratiska terrorister är exakt vad ni är.

Jag är personligen ganska neutral vad det gäller extrema aktioner oavsett om det gäller nazister eller er då jag inte sysslar med sån skit, men era metoder är skrämmande och ni kommer inte komma nånstans med dom. Tvivlar rätt starkt på att gemene man överväger att gå med när h*n kollar på era videos ni lagt ut. Hoppas nån smäller en bomb på eran nästa demostration.

Mvh
2010-10-03, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckinghitler
Vilket jävla pack RF och alla andra extrema grupper framställer sig som. Ni är mycket farligare för samhället än vad SD, som ni hävdar att dom är. Odemokratiska terrorister är exakt vad ni är.

Jag är personligen ganska neutral vad det gäller extrema aktioner oavsett om det gäller nazister eller er då jag inte sysslar med sån skit, men era metoder är skrämmande och ni kommer inte komma nånstans med dom. Tvivlar rätt starkt på att gemene man överväger att gå med när h*n kollar på era videos ni lagt ut. Hoppas nån smäller en bomb på eran nästa demostration.

Mvh

Det vore väl väldigt odemokratiskt att spränga en bomb på en demonstration när demokratin värnar demonstrationsrätten i Sverige. Det är inte så att du har lite fascistoida drag och vill förbjuda diverse politiska organisationer för din egen vinning och drar demokratikortet i samma veva för att hitta något form av alibi för din antidemokratiska världssyn?
2010-10-03, 22:50
Medlem
fuckinghitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkitout
Det vore väl väldigt odemokratiskt att spränga en bomb på en demonstration när demokratin värnar demonstrationsrätten i Sverige. Det är inte så att du har lite fascistoida drag och vill förbjuda diverse politiska organisationer för din egen vinning och drar demokratikortet i samma veva för att hitta något form av alibi för din antidemokratiska världssyn?

Jo, det är väldigt odemokratiskt, det har du rätt i. Jag vill verkligen inte förbjuda diverse politiska organisationer då jag tror på total yttrandefrihet där folk ska få säga exakt vad dom vill utan att få rättsliga efterföjder eller personliga påhopp. Okej, att undvika att folk spöar/mördar en för sina åsikter är nog omöjligt att undvika, men du fattar poängen.

Jag är varken nazist eller kommunist men jag tycker att båda sidor ska ha rätten att säga det dom vill.

Och att AFA/RF/OG/vilka det nu är kartlägger och terroriserar SDanhängare, helt vanliga människor som inte ens sympatiserar med nazism då inte SD är nazister är som sagt skrämmande vilket gör att hatet mot "er" växer mer och mer.
2010-10-04, 12:28
Medlem
Citat:
Jo, det är väldigt odemokratiskt, det har du rätt i. Jag vill verkligen inte förbjuda diverse politiska organisationer då jag tror på total yttrandefrihet där folk ska få säga exakt vad dom vill utan att få rättsliga efterföjder eller personliga påhopp. Okej, att undvika att folk spöar/mördar en för sina åsikter är nog omöjligt att undvika, men du fattar poängen.

Jag är varken nazist eller kommunist men jag tycker att båda sidor ska ha rätten att säga det dom vill.

Och att AFA/RF/OG/vilka det nu är kartlägger och terroriserar SDanhängare, helt vanliga människor som inte ens sympatiserar med nazism då inte SD är nazister är som sagt skrämmande vilket gör att hatet mot "er" växer mer och mer.

Ok. Men du skulle stödja bombattacker på demonstrationer?

Sverigedemokraterna är är ett parti med grova bruna drag om du frågar mig. Men den debatten bör vi ta i en tråd som har SD som topic.
2011-01-29, 10:57
Medlem
Manifestas avatar
Citat:
Mvh
Intressant! Precis så tänker jag om den regering vi har nu! Den terroriserar de svagaste för att ge ännu mer till de starkaste.
2011-01-29, 23:57
Medlem
lockbetets avatar
Citat:

Mvh

Alla är terrorister tills motsatsen bevisas, Nelson Mandela, någon? Odemokratiskta terrorister säger du, vad är då demokratiska frihetskämpar enligt dig?

Nej är inte med i RF.
2011-01-31, 04:17
Medlem
Roligt namn på tråden.

Först hittar nazisterna på att RF har lagt ner. Sedan när det visar sig att aktiviteten fortsätter som vanligt så är inte slutsatsen att det första påståendet var en lögn, utan då är slutsatsen att det är en tillbakagång?
2011-01-31, 06:35
Bannlyst
Det finns EN enda lite kul sak som RF har gjort, men som egentligen är rätt fånig då en bimbobloggerska egentligen bara borde ignoreras och glömmas bort, men attacken mot den där vidriga bloggerskan som hade Paris Hilton som idol kan jag tycka var lite kul. "Buhu, de hoootade mig, de vill råna oss rika, jag tar all provokativ propaganda jätteseriöst"...
2011-03-13, 13:07
Medlem
Xaviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilMayCry
Nej fan, RF kmr leda klass revolutionen om ett par år

tror jag också och det kommer vara i 2 sekunder för dom innan dom blivit sönderslagna.
IGEN

RF = Skiten som man råkar trampa på
2012-10-12, 23:47
Medlem
Herr Bökbergs avatar
http://revfront.org/?p=5345
Kan man få lit smaskig pajkastning om vad som hände här?

Skandal är det att det inte finns någon tråd på FB som ens
snuddat vid händelsen? och på Nordisk är det omöjligt att navigera..
2012-10-13, 05:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
http://revfront.org/?p=5345
Kan man få lit smaskig pajkastning om vad som hände här?

Skandal är det att det inte finns någon tråd på FB som ens
snuddat vid händelsen? och på Nordisk är det omöjligt att navigera..
Det är väl inte så mycket för dem att rapportera om? Det kom ett gäng maskerade jävlar och skulle leva rövare och började kasta sten och förstöra bilar och skar en "nazist" som satt i en av bilarna innan de blev bortjagade.

Jo just det, de lämnade kvar en av sina kompisar också, det är riktigt. Där kan man möjligen ha synpunkter på att inte denna dräptes och grävdes ner i skogen och det förstår jag också om många har.
Personen som blev knivskuren plåstrades om på sjukhus och kunde sedan närvara under konserten som även den kunde hållas som planerat.
Här är ett reportage från spelningen: http://www.realisten.se/2012/09/30/solidaritetsspelning-i-kolsva/

Har jag missat något, kära antifascister?
2012-10-13, 12:03
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är väl inte så mycket för dem att rapportera om? Det kom ett gäng maskerade jävlar och skulle leva rövare och började kasta sten och förstöra bilar och skar en "nazist" som satt i en av bilarna innan de blev bortjagade.

"Medlemmarna som var på plats kände vid det här laget att de hade lyckats med sina huvudsakliga mål och valde därmed att lämna platsen."

Jag är kluven, tycker du inte att det låter lite osannolikt att dom 5 personerna lyckas byta taktik och istället storma? 20 motståndare så att dom börjar springa?,
när dom 5 befinner sig i läget där det dessutom visar sig inte funkade att kniva rödingen + att
några fler skadades enligt nazzarna själv
Jag skulle därav gissa att man vänder kappan efter vinden & triumf springer efter några som beslutar sig för att springa, men det kan vara tvärtom också.

Men ja håller med i sak att det händer lite ofta att revfront först smider grandiosa planer men
sedan lämnat platsen för tidigt för att det hände nått oväntat.

Jag tror att att det skulle kunna handla om dåliga/bra nerver.
Tror du inte att grupp instinkten initialt övergår i "obehag" när man knivhugget någon då?.
Man inte vill riskera vidkännas eller åka fast för dråp?.

Att stanna innebär väl att låta den knivhuggen ligga kvar bakom ens framryckande linje för att slutföra uppdraget. Jag tänker att angripare i ett sådant läge snarare vill släppa fram så fort som möjligt någon motståndare som får kontrollera hälsan på vederbörande och ringa ambulansen.

För prestigemässigt tror jag inte revfront eller nazzefront skickar fram nån jävla neutral medic
(även om det vore väldigt oväntat kul ur någon slags ny hederskodex modell)

Hur man kan lyckas snava på någon jävla Carl Johan svamp under en flykt finner jag ganska Benny Hill aktigt och ja man kan undra varför 20 rödingar lämnar honom till 4 nazzar, det verkar vara tradition hos båda sidor att alltid lämna kvar kamrater.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in