2013-08-22, 18:46
Medlem
-ELF-s avatar
Jag är mycket positiv till tankningen.
Men det borde finnas en gameplay inställning där man kan aktivera/avaktivera det. Så kan folk som inte vill ha det slippa.
2013-08-22, 18:49
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steris123
http://www.gta5tv.com/gas-stations/ ... det här var något jag inte ville se :/

Är det där en trovärdig källa? För när jag lyssnade på intervjun med Lezlie Benzie så uttryckte han det att skulle man behöva tanka så kan det eventuellt förstöra spelkänslan och om de skulle implementera en sådan funktion skulle de förändra spelet i stora drag. Så vitt jag minns och fick intrycket så lät det som att tanka inte skulle ingå.

Gta självaste nördmecka verkar ytterst tvek inför nyheten: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=575767
Senast redigerad av messiasibid 2013-08-22 kl. 18:54.
2013-08-22, 18:53
Medlem
ItsNeverLupuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Frågan är ju om polisen också måste tanka sina bilar, eller om dom kan köra i all evighet?

Det hoppas jag! Antar att de hela tiden blickar på mätaren och tankar flera gånger per dag. Något man inte gör direkt efter att ha tjuvkopplat en bil på gatan.
2013-08-22, 18:55
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Är det där en trovärdig källa? För när jag lyssnade på intervjun med Lezlie Benzie så uttryckte han det att skulle man behöva tanka så kan det eventuellt förstöra spelkänslan och om de skulle implementera en sådan funktion skulle de förändra spelet i stora drag. Så vitt jag minns och fick intrycket så lät det som att tanka inte skulle ingå.
Exakt rätt, det är bara något stolpskott som har hittat på information och för den vidare som sanning utan källa eller någonting. Att man skulle gå på det där är helt bortom min förståelse. Information som inte har postats av Rockstar själva på deras egen newswire eller eventuellt har förmedlat till CVG skall tas med en väldigt stor nypa salt, egentligen borde den behandlas som helt falsk.
2013-08-22, 18:55
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Det där undrar jag också. Det hade ju varit väldigt lämpligt att ha en harpun utifall man blev attackerad av en haj. För visst fan hade det varit lämpligt att ha en sådan, eller kanske ett undervattensraketgevär?
Vad är det för fel på ett hederligt basebollträ nu då?
2013-08-22, 19:00
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spidermannen
Stämmer det att det kommer ta en typ en IRL-timme att åka från en sidan utav stan till andra eller var detta bara en myt??

Vill minnas att jag läste det här någonstans.

Du menar från ena sidan av kartan till den andra va?

Ta tex Just Cause 2 som har en enormt stor karta och jag tvekar på att Gta V:s karta kommer att vara i den storleken men om vi tar den som jämförelse.

I Just Cause 2 tar det ca 10 minuter att flyga från den ena sidan till den andra (enligt snabb Google sökning) så det lär inte ta mer än 2-3 minuter att flyga från den ena sidan till den andra i Gta V, en timme skulle vara helt stört

Det skulle i så fall vara ifall den här kartan var riktig

http://i.imgur.com/iQw2k.jpg
Medlem
steris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid

Gta självaste nördmecka verkar ytterst tvek inför nyheten: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=575767

Tänkte bara på att det var en av dom största gta sidorna men det e väl bara vänta och se. Känns lite som att de e fakenyhet dock
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Exakt rätt, det är bara något stolpskott som har hittat på information och för den vidare som sanning utan källa eller någonting. Att man skulle gå på det där är helt bortom min förståelse. Information som inte har postats av Rockstar själva på deras egen newswire eller eventuellt har förmedlat till CVG skall tas med en väldigt stor nypa salt, egentligen borde den behandlas som helt falsk.

Michael, nu lugnar du ner dig lite
2013-08-22, 19:01
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steris123
http://www.gta5tv.com/gas-stations/ ... det här var något jag inte ville se :/

Dessa sidor verkar bekräfta både det ena och andra nu, vad har dem för källa?

Älskar idén iallafall, hoppas försäkringen täcker bilen om man måste lämna den i skogen
2013-08-22, 19:02
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Du menar från ena sidan av kartan till den andra va?

Ta tex Just Cause 2 som har en enormt stor karta och jag tvekar på att Gta V:s karta kommer att vara i den storleken men om vi tar den som jämförelse.

I Just Cause 2 tar det ca 10 minuter att flyga från den ena sidan till den andra (enligt snabb Google sökning) så det lär inte ta mer än 2-3 minuter att flyga från den ena sidan till den andra i Gta V, en timme skulle vara helt stört

Det skulle i så fall vara ifall den här kartan var riktig

http://i.imgur.com/iQw2k.jpg

-------------------------------------------------------------

Sen måste även jag insticka att jag tycker att nyheten om tankning av bilar känns lite sketchy, känns inte som någon trovärdig källa direkt

Var det inte någon i den här tråden som skrev att en anställd på Rockstar hade uttalat sig om detta och att en sån funktion inte skulle finnas med då det skulle förstöra spelkänslan?
2013-08-22, 19:04
Medlem
steris123s avatar
Citat:

Sen måste även jag insticka att jag tycker att nyheten om tankning av bilar känns lite sketchy, känns inte som någon trovärdig källa direkt

Var det inte någon i den här tråden som skrev att en anställd på Rockstar hade uttalat sig om detta och att en sån funktion inte skulle finnas med då det skulle förstöra spelkänslan?

Stämmer, Lezlie eller hur man stavar sa det
2013-08-22, 19:20
Medlem
Citat:

Ja det var jag som skrev att de bekräftat att det inte skulle finnas med tankning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in