2013-08-22, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steris123
http://www.gta5tv.com/gas-stations/ ... det här var något jag inte ville se :/
Äh, det kommer bli bra ändå. Hur länge måste man inte köra för att bränna upp en full tank?
Förhoppningsvis kan man handla och råna stället.
2013-08-22, 18:22
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Då får man väl planera och tanka innan man sticker ut.
Sedan när man ser att tanken börjar gå mot noll letar man upp ett fordon att sno eller en mack att tanka i och innan man sticker iväg, råna. :tw000:

Underbart. Förhoppningsvis får man tanka alla flyktfordon inför uppdragen också. Jag är förbannat positiv till detta!
2013-08-22, 18:27
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsNeverLupus
Äh, tänk att du är på flykt från polisen och bensinen tar slut. Riktigt härligt! Blev genast mer taggad.

Frågan är ju om polisen också måste tanka sina bilar, eller om dom kan köra i all evighet?
2013-08-22, 18:28
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Frågan är ju om polisen också måste tanka sina bilar, eller om dom kan köra i all evighet?

Rockstar brukar tänka på detaljer, jag skulle inte bli förvånad om polisen som följer dig kan få soppatorsk!
2013-08-22, 18:32
Medlem
steris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

Vad jag hörde ( ska försöka hitta intervjun ) så sa någon i rockstar att om dom lägger till bensinskiten så kommer alla som inte tankar få slut på bensin. vore kul om dom håller det löftet isåfall
2013-08-22, 18:32
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsNeverLupus
Äh, tänk att du är på flykt från polisen och bensinen tar slut. Riktigt härligt! Blev genast mer taggad.
Tycker också att detta är riktigt bra! Känns kul att man måste planera sin körning så att man t.ex kommer ihåg att tanka full tank innan man åker ut i ödemarken
2013-08-22, 18:33
Medlem
SilentVictorys avatar
Jag tillhör den skaran som välkomnar tankning med öppna armar.
Vi alla brukar väl lite då och då leka laglydiga, glida runt och bara vara samt stanna för rödljus och akta sig för att krocka. Vad passar då inte bättre än att svänga förbi macken och fylla upp tanken också?

Vet man med sig att man ska ut på landsbygden så får man väl se till att tanka fullt.
Inte precis så att tanken tar slut efter fem minuters bilfärd.

Ni alla snackar ju om att det ska vara så likt verkligheten som möjligt, då är det väl underligt att du kan köra och köra utan att soppan tar slut?

Blir ju lite mer adrenalinfyllt om du blir jagad av polisen också, och märker att soppan börjar ta slut.
Blir lite mer att tänka på också än bara plattan i mattan och försöka smita.

Nej detta är verkligen ett önskat inslag!
2013-08-22, 18:34
Medlem
steris123s avatar
http://www.gta5tv.com/vehicular-customization-shops/ en till länk ifall folk inte sätt. Äre okej att lägga ut länkar ifall det är legit?
2013-08-22, 18:37
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Varför inte? Det är ju skitgrymt.
Det är exakt såna här saker som kommer att göra gta5 så jävla roligt.
2013-08-22, 18:38
Medlem
steris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Varför inte? Det är ju skitgrymt.
Det är exakt såna här saker som kommer att göra gta5 så jävla roligt.
man, tänkte inte på fördelarna först haha
2013-08-22, 18:43
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Öh, den artikeln har ju inte ens en källa. Vilket nöt är det som har hittat på den informationen? Rockstar har INTE bekräftat någonting angående bränsle och dess eventuella funktion överhuvudtaget annat än att det går att göra "spår" med bensin som man sedan kan antända.

Falsk nyhet gott folk!
2013-08-22, 18:45
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Tror ni det kommer finnas harpun? Hade varit jävligt najs och döda en haj

Det där undrar jag också. Det hade ju varit väldigt lämpligt att ha en harpun utifall man blev attackerad av en haj. För visst fan hade det varit lämpligt att ha en sådan, eller kanske ett undervattensraketgevär?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in