Menar ni att alla i A-serien sitter med kollektivt stånd just nu? Jag fick nämligen också mer eller mindre exakt vad jag ville.
Rafael kommer sannolikt inte släppa in många bollar om Mandorlini fortsätter i samma anda rent taktiskt. Om han gör det har jag ändå både Rosati (som däremot kommer släppa in många bollar i Sassuolo) & Lobont som säkerligen kommer spela några matcher p.g.a. De Sanctis ålder.
Chiellini, Mexés och Castán får agera stöttepelare i backlinjens medans spelare som Marchese, Nagatomo och möjligtvis algeriern Mesbah plockar poäng framåt. Romagnoli och Jedvaj agerar jokrar.
Inler, Behrami och De Rossi står för all del för en viss sorts finlir, men det är ändå Pirlo, Biabiany och Alvaréz som kidsen ser upp till och själv vill vara när de spelar på bakgården.
Mitt anfall är dock rätt stökigt eftersom det mer eller mindre bara är kids som huserar där. Sau, Gabbiadini, Immobile, Paloschi och Berardi har väl fortfarande sina mjölktänder kvar och om det skulle skita sig fullständigt med jungfrurna står jag kvar ensam med en 26 år gammal ivorian som heter Gervinho.
Neger, snälla. Let the Good Times Roll.