2013-08-22, 17:08
Medlem
Villons avatar
Men, hur i helvete byter jag egentligen formation?
2013-08-22, 17:10
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Hjälp inte till honom, jag vill att han ska få mindre poäng mot mig i första matchen eftersom vi möter varandra

Edit: Kollade på fel spalt, vi möter inte varandra första omgången.
Senast redigerad av Gants 2013-08-22 kl. 17:12.
2013-08-22, 17:12
Medlem
Nebulins avatar
Kan inte flera lägga upp sina köp? Av någon outgrundlig anledning är jag nyfiken vad folk fick, även om jag inte lirar. Intresset kanske släpper på lördag när "the real deal" drar igång.
2013-08-22, 17:13
Medlem
Nöjd med mitt lag, fick mina ess jag nämnde innan.

Målvakter:

Backar:

Mittfältare:

Anfallare:

Måste kila, kommer med vidare analyser ikväll.
2013-08-22, 17:15
Medlem
David.s avatar
Menar ni att alla i A-serien sitter med kollektivt stånd just nu? Jag fick nämligen också mer eller mindre exakt vad jag ville.

Rafael kommer sannolikt inte släppa in många bollar om Mandorlini fortsätter i samma anda rent taktiskt. Om han gör det har jag ändå både Rosati (som däremot kommer släppa in många bollar i Sassuolo) & Lobont som säkerligen kommer spela några matcher p.g.a. De Sanctis ålder.

Chiellini, Mexés och Castán får agera stöttepelare i backlinjens medans spelare som Marchese, Nagatomo och möjligtvis algeriern Mesbah plockar poäng framåt. Romagnoli och Jedvaj agerar jokrar.

Inler, Behrami och De Rossi står för all del för en viss sorts finlir, men det är ändå Pirlo, Biabiany och Alvaréz som kidsen ser upp till och själv vill vara när de spelar på bakgården.

Mitt anfall är dock rätt stökigt eftersom det mer eller mindre bara är kids som huserar där. Sau, Gabbiadini, Immobile, Paloschi och Berardi har väl fortfarande sina mjölktänder kvar och om det skulle skita sig fullständigt med jungfrurna står jag kvar ensam med en 26 år gammal ivorian som heter Gervinho.

Neger, snälla. Let the Good Times Roll.
2013-08-22, 17:16
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:

MODIFICA FORMAZIONE.

Där kan du pyssla hur mycket du vill sen
2013-08-22, 17:16
Medlem
Villons avatar
Men vafan, jag fattar ju ingenting av kontrollerna, bedrövligt. Måste fan lägga ett par timmar på att lära mig hur det här funkar känner jag.
2013-08-22, 17:18
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
MODIFICA FORMAZIONE.

Där kan du pyssla hur mycket du vill sen
Ja, men hur ändrar jag från 4-4-2, i praktiken?
2013-08-22, 17:19
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ja, men hur ändrar jag från 4-4-2, i praktiken?
Drag and drop? Om du vill 4-3-3 så tar du en spelare från anfallet och byter honom mot någon av dina mittfältare.
2013-08-22, 17:20
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Drag and drop? Om du vill 4-3-3 så tar du en spelare från anfallet och byter honom mot någon av dina mittfältare.

Så enkelt var det
2013-08-22, 17:20
Medlem
Seppo1337s avatar
Haha! Jag måste väl fått överlägset sämst lag? NÅJA! Det ska nog funka på ett eller annat vis! Lyckades dessutom plocka på mig skadade jävla spelare, såsom Milito.. hahah
2013-08-22, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David.
Menar ni att alla i A-serien sitter med kollektivt stånd just nu? Jag fick nämligen också mer eller mindre exakt vad jag ville.
...

En stor skillnad mot då vi var 20 lag.

Förhoppningsvis ska nästan alla kunna ställa upp med elva gröna gubbar, kanske med någon gul...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in