inte för att jag vill förhärliga något eller någon, men om öststatsländerna skulle spela på RU servern så skulle kartan se annorlunda ut. Säga vad man vill men de är duktiga i CW och kompanier.
Klanen jag är med i är det bara jag som är infödd svensk, resten är ryssar, boende utanför ryssland vilket är en anledning varför de spelar på EU servern, tiden för CW stämmer bättre.
Sedan är konkurrensen på RU servern idiotiskt hård, mycket lättare att spela på EU, lättare motstånd. Det spelar roll (varför de spelar på EU)därför att de ger sin FC lön in form ingame guld, då krävs det bra lag och bra FC och att man klarar av att hålla länder.
Så klaga på språket är en sak, men inte deras skill iallafall de är fördjävla bra teamspelare. de som jag träffat på, nu har jag ju itne träffat alla, men generrllt spelar de bättre än random EU-spelare....
Tyvärr som sagt.. språket, jobbigt att inte ha någon att prata med ibland, eller kunna framföra en åsikt

typ 3-8 st förstår engelska av klanens 90 medlemmar, 2-3 så pass att det går att prata.