2013-08-22, 15:43
Medlem
Out-of-Steps avatar
vad skulle ni använda för equipment och första crew skills på 8.8an?
Citera
2013-08-22, 15:46
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step

camo eller BiA
Citera
2013-08-22, 15:58
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Nordamerikanska finns det 2st men går inte flytta konton mellan servrar än.

:O ibland räcker de ju fan att skriva att man inte gillar de amerikanska vagnarna så brakar helvetet loss, skriver man att usa invaderade irak enbart för olja så blir det ett käbbel utan dess like.

Nja, det är väl ingen som spelar på NA west, har typ 25% av totala populationen vilket gör MM någorlunda intressant....

Russian Bias
Citera
2013-08-22, 17:11
Medlem
rkfss avatar
Citat:
Skulle först gå clutch braking och resten repair. Sedan retraina till BIA och köra repair igen, eller köra camo. Men alltid repair.
Equipment skulle jag iallafall ta rammer, men GLD behövs antagligen inte, då 8.8 redan har bra aimtime och jag kommer ihåg rätt... Eftersom du inte har ett crew just nu (antar jag) skulle jag nog lira med rammer, toolbox och camonet/vents.
(Ja, jag älskar repair)
Citera
2013-08-22, 19:37
Medlem
Ace Venturas avatar
Tja, kan ju lugnt konstatera att det tog ju inte så lång tid att få både 300k och 1 dag premium idag. Rekordsnabbt alla kategorier. Var f.ö. helt rätt dag att pricka in "Ace Tanker" med AMX M4 45:an också. Över 10.000 xps på ett bräde bara där!
Citera
2013-08-22, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Tja, kan ju lugnt konstatera att det tog ju inte så lång tid att få både 300k och 1 dag premium idag. Rekordsnabbt alla kategorier. Var f.ö. helt rätt dag att pricka in "Ace Tanker" med AMX M4 45:an också. Över 10.000 xps på ett bräde bara där!

Du behöver fortfarande 50k utan dubblar... :>

det här behövde jag för att få 1 dags premium:

Wins / Battles 22 / 27 81.4%

Avg. / Total Exp. 1 426 / 50 089
Credits total 677 093
Senast redigerad av MacBue 2013-08-22 kl. 20:54.
Citera
2013-08-22, 21:12
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacBue
Premiumkonto och 3x funkade för mig.
Citera
2013-08-22, 22:02
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacBue
Va? Nej absolut inte. Det är ju det som är det fina med det hela. Dubblarna (eller som den här helgen x5) räknas ju! (Jag hade iaf garanterat inte några 50k xps utan dubblar när jag fick min premiumdag idag).
Citera
2013-08-22, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Va? Nej absolut inte. Det är ju det som är det fina med det hela. Dubblarna (eller som den här helgen x5) räknas ju! (Jag hade iaf garanterat inte några 50k xps utan dubblar när jag fick min premiumdag idag).

The fuck? Jag fick min först när jag hade 50k exp odubblat...
Citera
2013-08-22, 23:06
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rkfs
Skulle först gå clutch braking och resten repair. Sedan retraina till BIA och köra repair igen, eller köra camo. Men alltid repair.
Equipment skulle jag iallafall ta rammer, men GLD behövs antagligen inte, då 8.8 redan har bra aimtime och jag kommer ihåg rätt... Eftersom du inte har ett crew just nu (antar jag) skulle jag nog lira med rammer, toolbox och camonet/vents.
(Ja, jag älskar repair)
Tack . Tror inte camo är någon nytta då tanken har värdelös camo value redan från början. Sen så funderar jag på att ta optics istället för vents då view range har cap på 445m och med optics blir det typ 435m

Ska nog testa toolbox, tracksen går sönder stup i kvarten
Citera
2013-08-23, 00:07
Medlem
Citat:
Tack . Tror inte camo är någon nytta då tanken har värdelös camo value redan från början. Sen så funderar jag på att ta optics istället för vents då view range har cap på 445m och med optics blir det typ 435m

Ska nog testa toolbox, tracksen går sönder stup i kvarten

ta suspension istället om det bara är tracksen du vill skydda.
Citera
2013-08-23, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Är det inte polacker så är det serber eller vafan det är och dom förstår ju inte engelska.. Så sjukt enerverande! Igår stod jag med min SU-122-44 på ett perfekt ställe, kommer en Tiger II och puttar bort mig och ut för en brant. Han hade förövrigt 38% wr med den tanken. Jag frågade om han var dum i huvudet eller om han missat mig och han svarade på sitt infantila jävla u-landsspråk.. Loggade av strax därefter, går liksom inte att hålla lugnet efter sånt.

Eller som en jag fick i mitt lag en gång. Jag hadde Jagdpz IV , han en fransk artillery. Från början av kartan började han med sin skit.
Först försökte han knuffa mig ur min ursprugliga camppossition. Det lyckades inte, men jag blev lack att han stötte till mig hela tiden och drog till sig uppmärksamhet mot oss två, så jag åkte vidare. Där fortsatte han att knuffa mig och stå framför mitt sikte så jag skulle lagmörda han.
Efter 10 minuter lackade jag ut totalt utan ett enda skott avfyrat, och bad mina lagkamrater rapportera han för sin skit. INGEN svarade eller rapporterade han.

Då tog jag min vagn till närmsta klunga med egna lagkamrater för att visa vad han gör. INGEN reagerade nu heller, trotts mina påvisningar om vad han gör. Vårt lag var förvisso överlägsna men det var ingen kul att spela matchen i allafall.

Hursomhelst som avslutning på kartan så drog vi 6 sista tanks till flaggan. De 4 övriga är redan där när jag kommer åkandes. Jag stannar Artillerykillen bumpar in i mig stenhårt. Ställer sig framför mitt sikte igen då jag vet vart motståndaren ska komma ifrån. INGEN reagerade nu heller.

Inte ett enda skott avfyrat pga pojken.

Hoppas det aldrig mer kommer ske igen för det är inge kul när folk vill förstöra spelet.

Jag gav han två olika rapporteringar men jag tvivlar på att dom kommer noteras av WG.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in