Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Är det inte polacker så är det serber eller vafan det är och dom förstår ju inte engelska.. Så sjukt enerverande! Igår stod jag med min SU-122-44 på ett perfekt ställe, kommer en Tiger II och puttar bort mig och ut för en brant. Han hade förövrigt 38% wr med den tanken. Jag frågade om han var dum i huvudet eller om han missat mig och han svarade på sitt infantila jävla u-landsspråk.. Loggade av strax därefter, går liksom inte att hålla lugnet efter sånt.
Eller som en jag fick i mitt lag en gång. Jag hadde Jagdpz IV , han en fransk artillery. Från början av kartan började han med sin skit.
Först försökte han knuffa mig ur min ursprugliga camppossition. Det lyckades inte, men jag blev lack att han stötte till mig hela tiden och drog till sig uppmärksamhet mot oss två, så jag åkte vidare. Där fortsatte han att knuffa mig och stå framför mitt sikte så jag skulle lagmörda han.
Efter 10 minuter lackade jag ut totalt utan ett enda skott avfyrat, och bad mina lagkamrater rapportera han för sin skit. INGEN svarade eller rapporterade han.
Då tog jag min vagn till närmsta klunga med egna lagkamrater för att visa vad han gör. INGEN reagerade nu heller, trotts mina påvisningar om vad han gör. Vårt lag var förvisso överlägsna men det var ingen kul att spela matchen i allafall.
Hursomhelst som avslutning på kartan så drog vi 6 sista tanks till flaggan. De 4 övriga är redan där när jag kommer åkandes. Jag stannar Artillerykillen bumpar in i mig stenhårt. Ställer sig framför mitt sikte igen då jag vet vart motståndaren ska komma ifrån. INGEN reagerade nu heller.
Inte ett enda skott avfyrat pga pojken.
Hoppas det aldrig mer kommer ske igen för det är inge kul när folk vill förstöra spelet.
Jag gav han två olika rapporteringar men jag tvivlar på att dom kommer noteras av WG.....