2013-08-21, 19:46
Medlem
soulreapers avatar
Nu tar vi det här en gång till, Rockstar har inte annonserat ut spelet till PC. Detta innebär varken att spelet inte kommer till PC eller att någon här inne kan svara på när det gör det.

Att diskutera en PC-version är per se inte OT, men tänk på vad ni skriver, det är en tunn linje mellan OT och topic när ni berör en eventuell PC-version.
//MOD
2013-08-21, 19:51
Medlem
MaQens avatar
Hoppas verkligen att det finns mängder med helikoptrar, flygplan etc.

Så fort jag kan så kommer jag sno en helikopter och fallskärm hoppa till ett höghus med en sniper. Och prickskjuta alla jag ser.
Sedan en RPG för att ta ner eventuella helikoptrar.
2013-08-21, 21:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaQen
Hoppas verkligen att det finns mängder med helikoptrar, flygplan etc.

Så fort jag kan så kommer jag sno en helikopter och fallskärm hoppa till ett höghus med en sniper. Och prickskjuta alla jag ser.
Sedan en RPG för att ta ner eventuella helikoptrar.

Det är hittills bekräftat att det kommer finnas minst 13 olika flygfordon (både körbara och icke körbara) och det kommer säkert dyka upp fler så småningom så tror inte att du behöver oroa dig över den biten
2013-08-21, 22:15
Medlem
EggBoxJuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det är hittills bekräftat att det kommer finnas minst 13 olika flygfordon (både körbara och icke körbara) och det kommer säkert dyka upp fler så småningom så tror inte att du behöver oroa dig över den biten
Sen som jag förstått så klarar de olika karaktärerna av olika fordon olika bra.
Det kan ju vara så att någon karaktär inte kan köra ett visst fordon alls, om man hittar något ball kanske man måste byta karaktär och ta sig på nytt till fordonet.
2013-08-21, 22:27
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
eller att man kan välja bort den! :P
Jag har läst att man ska kunna förlora hunden, jag vet dock inte vad det innebär, men om man stoppar den i en bil och kör mot ett stup och sen hoppar ut med fallskärm så lär hunden inte må så bra
2013-08-21, 22:32
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Sen som jag förstått så klarar de olika karaktärerna av olika fordon olika bra.
Det kan ju vara så att någon karaktär inte kan köra ett visst fordon alls, om man hittar något ball kanske man måste byta karaktär och ta sig på nytt till fordonet.

Hoppas verkligen att det inte blir så. Skulle säkert bli irriterande efter en stund.
2013-08-21, 22:52
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Jag har läst att man ska kunna förlora hunden, jag vet dock inte vad det innebär, men om man stoppar den i en bil och kör mot ett stup och sen hoppar ut med fallskärm så lär hunden inte må så bra

Åh vad skönt haha! Alltså jag älskar hundar IRL men just i GTA så orkar jag inte hålla koll på en hundjävel, så det blir nog att avlida rackarn ;D
2013-08-21, 23:27
Medlem
Orjisols avatar
Sitter fortfarande och drömmer om att man ska kunna kalsongrycka olika civila förbipasserande.
2013-08-21, 23:36
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
När jag läste om de övriga drogerna så fann jag det lite fundersamt om man kunde konsumera alla drogerna med alla karaktärerna och det verkade inte riktigt trovärdigt enligt mig så förmodligen lär det bara hända under missions så att säga.
Vore nästan för bra om man kunde när det när man vill, hur man vill och med vem man vill.

Varför skulle det vara "för bra" ? Antingen har man droger och alkohol i spelet eller så har man det inte, varje karaktär kanske har specifika droger som bara han kan använda vilket beskrivs "Some sequences" kanske. Att döma av hemsidan så lär marijuana vara tillgängligt när man vill eftersom det reklamförs så annars skulle inte "many marijuana despenseries" finnas

Mike lär inte röka maja utan håller sig säkert till whiskey bara och bara Trevor lär köra meth typ
Senast redigerad av WalterSullivan 2013-08-21 kl. 23:39.
2013-08-22, 00:09
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Varför skulle det vara "för bra" ? Antingen har man droger och alkohol i spelet eller så har man det inte, varje karaktär kanske har specifika droger som bara han kan använda vilket beskrivs "Some sequences" kanske. Att döma av hemsidan så lär marijuana vara tillgängligt när man vill eftersom det reklamförs så annars skulle inte "many marijuana despenseries" finnas

Mike lär inte röka maja utan håller sig säkert till whiskey bara och bara Trevor lär köra meth typ
Varför "för bra"?
Variation skulle jag säga.
2013-08-22, 00:12
Medlem
kirewwe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Sitter fortfarande och drömmer om att man ska kunna kalsongrycka olika civila förbipasserande.
Hehe det är nog mer troligt att man kan göra det i Saints Row
2013-08-22, 00:14
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Varför "för bra"?
Variation skulle jag säga.

Vad menar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto