2013-08-21, 15:03
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Såvida inte polishundarna hittar en per automatik med hjälp av luktsinnet.

Är det bekräftat att det kommer finnas polishundar?
2013-08-21, 15:24
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Här är anledningarna till varför ESRB har klassat spelet som M (mature) enligt www.gtav.net

Some sequences within the larger game allow players to use narcotics (e.g., smoking from a bong, lighting a marijuana joint); cocaine use is also depicted. Players' character can, at various times, consume alcohol and drive while under the influence.

The words f**k, c**t and n***er can be heard in the dialogue (we'll let your imagination decide what the words are.)

Vafan some sequences? Jag vill kunna knarka när jag vill och inte bara under skriptade events
2013-08-21, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Vafan some sequences? Jag vill kunna knarka när jag vill och inte bara under skriptade events

Hoppas det ej stämmer, man kunde även konsumera alkohol och köra bil i 4an väl? inget nytt med det, om jag inte missminner mig så blev man även jagad av polisen om de såg en?

Nä, hoppas man kan knarka hur mycket man vill, till en överdos
2013-08-21, 15:47
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Är det bekräftat att det kommer finnas polishundar?

Inte bekräftar fast jag antar att Rockstar lämnat lite överraskningar till oss, dock inte helt 100 på om just polishundar kommer vara existensberättigande i det sammanhanget
2013-08-21, 16:35
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Inte bekräftar fast jag antar att Rockstar lämnat lite överraskningar till oss, dock inte helt 100 på om just polishundar kommer vara existensberättigande i det sammanhanget

Hoppas inte.. de känns bara jobbigt och överdrivet, av nån anledning tycker jag inte att hundar passar in i såna spel, hoppas även att Franklins hund inte kommer vara med hela tiden heller eller att man kan välja bort den! :P
2013-08-21, 17:00
Medlem
superflash2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
Hoppas inte.. de känns bara jobbigt och överdrivet, av nån anledning tycker jag inte att hundar passar in i såna spel, hoppas även att Franklins hund inte kommer vara med hela tiden heller eller att man kan välja bort den! :P

Ett nackaskott så lär ju hunden avlida ganska så snabbt tycker man Nej men jag håller med dig, att ha en byracka efter sig 24/7 lär ju bli lite jobbigt efter ett tag. Fast man kanske kan ha den inne i en bur i Franklin's hem, och sen att man behöver ut och gå med den lite då och då? Den som lever får se!
2013-08-21, 17:34
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Convicted
Blir det pc version?
"Det har i skrivande stund (2013-06-28) inte bekräftats att Grand Theft Auto V kommer släppas till vare sig PC, Playstation 4 eller Xbox One."

Saxat direkt från moderatormeddelandet.

Hur svårt ska det vara?
2013-08-21, 18:06
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
När jag läste om de övriga drogerna så fann jag det lite fundersamt om man kunde konsumera alla drogerna med alla karaktärerna och det verkade inte riktigt trovärdigt enligt mig så förmodligen lär det bara hända under missions så att säga.
Vore nästan för bra om man kunde när det när man vill, hur man vill och med vem man vill.
2013-08-21, 18:29
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8080
Två månader gammal information är gammalt när det gäller information av releasen.
Hade Rockstar gått ut med att spelet skulle släppas till PC så skulle nog moderatorn ändra på meddelandet.
2013-08-21, 18:42
Medlem
8080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Hade Rockstar gått ut med att spelet skulle släppas till PC så skulle nog moderatorn ändra på meddelandet.

Har ju varit mycket snack om att det kommer till PC. Nvidia bekräfade väl det till och med, eller drog de tillbaka påståendet?

Hursomhelst så är det ju självklart att GTA V kommer till PC.
2013-08-21, 18:58
Medlem
Citat:
Har ju varit mycket snack om att det kommer till PC. Nvidia bekräfade väl det till och med, eller drog de tillbaka påståendet?

Dem drog tillbaka det, men jo det lär komma till PC efter ett år eller så. Hur lång tid tog det innan dem släppte GTA IV till PC?
2013-08-21, 19:00
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:

Ja, Nvidia drog tillbaka sitt påstående. Bara för att det är mycket snack om en PC-version betyder det inte per automatik att det kommer släppas någon PC-version, så det argumentet håller inte.

Och nej, det är inte självklart att det kommer släppas till PC; titta bara på Red Dead Redemption. Det blir självklart först när Rockstar själva går ut med informationen. Släpp PC-snacket nu, för det leder ändå ingen vart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in