Om jag förståt det hela rätt så har hon ju bedragit sin man med busschauffören, irakiska kurder är ju ökända för sin hederskultur så han borde väl åtgärda henne för att återställa hedern?
Om jag förståt det hela rätt så har hon ju bedragit sin man med busschauffören, irakiska kurder är ju ökända för sin hederskultur så han borde väl åtgärda henne för att återställa hedern?
Han verkar ju försvara henne. Jag tror de har skumma affärer ihop i första hand och att äktenskapen bara är en täckmantel .
tyckte inte man blev klokare av programmet. tror ej att hon skulle vilja ligga med busschauffören.
Jag gissar på nån form av personlighetsstörning, mytomani och enorm förmåga att manipulera männen i sin omgivning. Jag antar att hennes man backar upp hennes lögner för att slippa skammen.
Ja, det är rätt adress, men det står en större enplansvilla i trä där nu. Huset på bilden brann ner när de skulle renovera det efter köpet av fastigheten.