Citat:
Ursprungligen postat av
Kardnialvokal
Uppenbarligen bryr hon sig om hon nu uppmanar folk att "jaga torskar" och uppenbarligen bryr hon sig då hon skrivit i skvallerbloggen och bett folk att inte spekulera, samtidigt som hon bloggar friskt om det hon varit utsatt för. Förstår du att man ifrågasätter ett sånt beteende? Det hade varit en helt annan sak om hon varit en anonym person som värnat om sin integritet och inte lagt ut 2000000 ankmunsbilder, bröstbilder och diverse andra nakenbilder på internet.
Jag vill inte säga att hon gör något direkt fel för det finns tack och lov ingen manual i hur man bör bete sig som våldtäktsoffer men jag personligen hade inte gjort som hon gjort om jag haft en hotbild mot mig. Tyvärr finns också risken att hennes trovärdighet kommer ifrågasättas av GM:s försvarsadvokat med hänvisning till nakenbilderna och det är ju inget roligt scenario i en rättegång där hon är BO.
Vill bara påpeka att det där var mina ord, inte hennes, och en uppfattning av vad jag fick när hon skrev, det blir lätt så tokigt med ord annars speciellt i den här typen av forum. Jag förstår att man ifrågasätter Elisas beteende på samma sätt som man ifrågasätter Berny, men då alla kan agera helt irrationellt är det ganska dumt att spekulera.
Sen tror jag vi härinne är ganska "härdade" efter B:s alla historier, och därför kanske orättvist hårda det är svårt att veta själv ibland. Vi som hänger här inne framställs så ofta som så hårda men det är orättvist framställt för även om vi är hårda så har nästan alla trott på så gott som alla Bernys historier hit och dit, vi blir hårda när en efter en spricker.
Sery, nej det gjorde jag inte

Tvärtom så skrev jag ju att även jag var nyfiken på tråden men jag chockades när informationen så snabbt delades (för även för FB är fyra timmar ganska snabbt, verkar ju va någon som antingen inte sover eller någon som just gått upp) för det trodde inte heller jag att någon skulle göra, att ens väcka en tråd som ligger i ett sånt forum är för mig helt obegripligt. Den var ju död tidigare men då någon skrivit hamnar den högst upp. Jag förstår inte ens poängen med att väcka en så gammal tråd.. alls.
Så nej, det är personen som skrivit i en tråd för torskar jag förvånas över, inte du som delade den efter förfrågan.