2013-08-21, 10:59
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Hahaha. KÄRLEK missade jag, men däremot såg jag LYCKA skymta förbi när jag scrollade igenom bilderna.

Här: http://beskrivningar.capitex.se/CapitexResources/Capitex.Datalager.DBFile/Capitex.Datalager.DBFile.dbfile.aspx?g=4644PRG084U O289H&t=CBild&dc=2013-08-19%2017:27:45&width=960&height=640&q=100&ScaleAndC lipMode=OnlyScaleDown

Men vad står det på den riktiga skylten i kapprummet?
"A ???? is the perfect(?) thing you can wear"
Citera
2013-08-21, 11:07
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackelikvack
Men vad står det på den riktiga skylten i kapprummet?
"A ???? is the perfect(?) thing you can wear"

A smile is the perfect thing you can wear
Citera
2013-08-21, 11:28
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
A smile is the perfect thing you can wear

Ahh. Tack. Klart det var något klyschigt.
Citera
2013-08-21, 12:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clifford
Hahaha, MAT, TV, HOME, KÄRLEK, EXIT, TOA, vilka jävla människor det finns alltså. Men nog fan finns det potential i huset.

Borde fan få dra av 10.000 kr för varje sånt jävla ord. Får migrän av sån idioti som att sätta upp "väggord", skulle förbjuda mina föräldrar att göra något liknande om de skulle komma på den dumma tanken.

Huset var väl annars inte så farligt tycker jag. Hade det varit en annan färg i hallen och i ett av sovrummen (tror det är ett "flickrum") så hade mer eller mindre kunnat vara ett boende jag skulle kunna trivas i.
Citera
2013-08-21, 13:27
Medlem
Butterss avatar
Citat:
Kollade upp vem som bor på adressen. Kvinna nära medelåldern med två barn nära 20 år. Skilsmässa och dags för flytt till 3 lägenheter?
Undrar varför man har kvar sandlådan....
Citera
2013-08-21, 14:45
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butters
Undrar varför man har kvar sandlådan....

Barnbarn? Det är ju inte helt omöjligt att det finns andra små barn med i bilden heller då de flesta har släktingar. Finns väl ingen anledning att lägga ner tid/pengar på att ta bort den heller om man inte absolut behöver den lilla gräsplätten.
Citera
2013-08-21, 18:05
Medlem
B´stards avatar
Citat:

Kollade upp vem som bor på adressen. Kvinna nära medelåldern med två barn nära 20 år. Skilsmässa och dags för flytt till 3 lägenheter?

Skilsmässa antagligen, då det är en man med samma efternamn som kvinnan skriven på adressen. Han har inte nån inkomst, men verkar jobba i en marina - hon har inte nån vidare inkomst heller för den delen. Ungarna har ju gått ut gymnasiet så då blir det väl till å flytta till nåt de faktiskt har råd med...
Citera
2013-08-21, 18:58
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Borde fan få dra av 10.000 kr för varje sånt jävla ord. Får migrän av sån idioti som att sätta upp "väggord", skulle förbjuda mina föräldrar att göra något liknande om de skulle komma på den dumma tanken.

Huset var väl annars inte så farligt tycker jag. Hade det varit en annan färg i hallen och i ett av sovrummen (tror det är ett "flickrum") så hade mer eller mindre kunnat vara ett boende jag skulle kunna trivas i.

Det är som ett hus för folk med akut demens... Glömmer man var utgången är finns en behändig Exit-skylt, "Mat" står det stort i köket. Den demente undrar "Var fan är jag nu?" och så ser hen "HEMMA" över hela väggen. Aaaah, det känns tryggt.

Jag tyckte inte heller att det var så fult i själva huset, men det är märkligt att de inreder på ett sätt som känns så otroligt billigt när de ska sälja ett hus för åtta miljoner. Även om de älskar sina uppklistrade väggord så kanske de kan plocka ner dem när det är mäklarfotodags?
Citera
2013-08-21, 19:15
Medlem
Butterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Barnbarn? Det är ju inte helt omöjligt att det finns andra små barn med i bilden heller då de flesta har släktingar. Finns väl ingen anledning att lägga ner tid/pengar på att ta bort den heller om man inte absolut behöver den lilla gräsplätten.
Mina barn har precis börjat skolan med några år emellan, har inte haft sandlåda på ett antal år. Skulle aldrig komma på tanken att det blir bra att ha när min sexåring blir farsa.
Citera
2013-08-21, 19:36
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:

jepp , nu är tiden med villa och hemmaboende ungar över...

nu är det dags för en fräck liten lägenhet i city så man har nära till krogen dit man går med tjejkompisarna för att spana in lite lammkött...

Citera
2013-08-21, 19:40
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clifford
Hahaha, MAT, TV, HOME, KÄRLEK, EXIT, TOA, vilka jävla människor det finns alltså. Men nog fan finns det potential i huset.
Stod det TOA nånstans? Skitsamma.

Logiskt, och roligt, hade varit om det stod BAJS på väggen inne på toa.
Citera
2013-08-21, 20:11
Medlem
CarolynHaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Onekligen... Jag har aldrig tyckt att väggord är så hemska som de flesta här tycker, men det här var helt enkelt horribelt... Kul att se det där jävla "TV" i ögonvrån när man försöker kolla på film...

Dagens skratt! Klart bättre än "Carpe diem" i alla fall...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in