Det som dock förvånar mig är att Dif sa att det var drygt 14 000 på plats.
För övrigt så höll ni igång bra idag djurgårn. Arenan har faktiskt väldigt bra akustik, jämfört med vår.
Det kommer att bli ett helt galet höstderby.
Helsingborg - ni sög på läktaren. Har nog aldrig någonsin sett ett sådant dåligt bortafölje sett till antalet personer på plats. Sämst SPC någonsin. Jag satt närmare er än dif ska tilläggas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lobengula
Segerbira efteråt med massor av glada blåränder, Lars Ohly satt vid bordet bredvid och såg lycklig ut i sin djurgårdströja.
Blottade han kuken?