2013-08-19, 11:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Jag kom över lite intressant information om spelet på Reddit. Jag vet dock inte hur pålitlig källan är:
http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1kn1fr/answering_some_rather_unknown_questions/
2013-08-19, 13:24
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag kom över lite intressant information om spelet på Reddit. Jag vet dock inte hur pålitlig källan är:
http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1kn1fr/answering_some_rather_unknown_questions/
Intressant info helt klart! Hoppas att det stämmer
2013-08-19, 14:00
Medlem
stolpsk0tts avatar
Tror ni GTA V kommer finnas på ps3 store när det släpps officiellt? Eller tror ni det kommer ut några veckor/månader efter?
Det jag egentligen är ute efter, är väl om det går att köpa/installera det från playstation-affären istället

Jag har läst lite runt om på nätet efter svar på denna fråga, men har inte fått något helvettigt svar förutom "Ja", men inga datum..
2013-08-19, 14:43
Medlem
Kickexs avatar
Jag undrar om Rockstar gjorde en rip-off till filmen Analyze This när det kommer till Michaels förhållande med sin psykolog med mening.
Och när Michael kommer göra rån inspirerat från klassiska filmer gör det en att undra över saken ännu mer hur mycket dom tar från filmer.
2013-08-19, 15:00
Medlem
StayDENCHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Har du aldrig köpt någon typ av produkt över internet tidigare mänska!?!?

Jo det är klart att jag har! Men jag har aldrig förhandsbokat spel förr.. Brukar alltid åka till en fysisk affär och köpa mina spel Men vill ju såklart inte att det ska komma efter releasen!
2013-08-19, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
Tror ni GTA V kommer finnas på ps3 store när det släpps officiellt? Eller tror ni det kommer ut några veckor/månader efter?
Det jag egentligen är ute efter, är väl om det går att köpa/installera det från playstation-affären istället

Jag har läst lite runt om på nätet efter svar på denna fråga, men har inte fått något helvettigt svar förutom "Ja", men inga datum..

Vad jag har sett på Ps3 store så finns det redan där, bara att det inte går köpa ännu.
Men troligtvis så går det att ladda ner det den 17 september!
2013-08-19, 15:22
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Vad jag har sett på Ps3 store så finns det redan där, bara att det inte går köpa ännu.

Åååh fan! Då får jag nog ta och öppna ögonlocken lite och se om jag hittar det också
2013-08-19, 16:10
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost

Jag hittar det inte?
2013-08-19, 16:44
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennzzon
Aldrig förstått människor som vill ladda ner spel?, Känns mycket bättre att hålla den fysiska varan i handen. Sen förstår jag förvisso om du vill ladda ner spelet kl 00:00.

Kan du förklara vfr du vill ladda ner spelet?

Fördelen kan jag tänka mig ( på xbox 360, om man har av äldre modellen som låter som Apache helikoptern på Roger Waters konserten som var på Ullevi i lördags med start kl 21, lite efter 21 startade den faktiskt. Bra konsert som FÄN!) så förstår jag att man vill ladda ner för att slippa höra oljudet.
2013-08-19, 16:54
Medlem
Fyfan vilket jävla spel detta kommer bli!

Jag funderar lite kring hur man kommer igång med spelet och allt.
Som jag förstått det kommer polisen vara betydligt smartare, om man tar ett fordon måste man se till och lackera om den samt byta reg-skylt för att slippa bli jagad av polisen om och om igen.
Blir ju ganska segt i början, om man ev. börjar med små mängder pengar, att varken ha råd att köpa bil eller besöka LS Customs med en stulen bil.

Tror ni att det kommer finnas såna här "rishögar" som fanns på GTA IV, alltså som är helt rostiga och det kommer massa rök från avgasröret osv. Så man i början har råd att köpa bil till sig, förutsatt att man börjar med väldigt små mängder pengar.
Sen när pengarna successivt växer, så kan man köpa bilar på nästa "prisnivå", om ni förstår vad jag menar.
Tillslut så har man råd att besöka de finaste bilhandlarna och köpa finaste bilarna.

Tror ni att det kommer vara något liknande system?
Även om man kanske börjar med en bil så finns ju risken att man tar en kurva lite fel i lite för hög hastighet och förstör den helt
2013-08-19, 17:03
Medlem
Drevs avatar
På landet kommer det säkert finnas gott om rostiga rishögar.

Att krocka med bilen så den går sönder på 1 krock är högst osannolikt
2013-08-19, 17:06
Medlem
WalterSullivans avatar
Nån som vet om denna karta verkligen stämmer? http://www.cvgworld.com/2013/06/03/gta-v-gets-full-map-reveal-from-fans/

För den bekräftar ju flera små öar, hoppas det stämmer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in