2013-08-19, 12:48
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Att det ser ut som det gör idag har nog knappast med att Tottenham vill "sno" era spelare, utan att spelarna hellre skriver på för Tottenham än Liverpool.
Klart det är så. Har nog mest blivit en slentriangrej att dra till med. Hur irriterande än folk tycker att det är. Tror inte att någon på allvar tror att Tottenham är ute efter spelare bara för att Liverpool ryktas vilja värva dem. Vi är som sagt bara bittra.

edit: När jag själv skrev Föga förvånande syftade jag på att en klubb med större attraktionskraft visar intresse.
2013-08-19, 12:50
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Fast Spurs var ute efter Willian före Liverpool innan han gick till Anzhi. Att dom skulle komma in i bilden nu igen var väntat.
Jo var inte jätteseriös, knappast en okänd spelare.
Detta händer dock alltid så det blir ju något man säger
2013-08-19, 13:35
Medlem
snillet_1s avatar
En engelsk journalist på Sky Sports skriver att Arsenal har gjort en förfrågan om Pogba.

Graeme Bailey ‏@GraemeBailey 15m
Whilst Geoffrey Kondogbia remains a firm option for Arsenal, we understand they have enquired about Juventus' Paul Pogba.
2013-08-19, 13:44
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
En engelsk journalist på Sky Sports skriver att Arsenal har gjort en förfrågan om Pogba.

Graeme Bailey ‏@GraemeBailey 15m
Whilst Geoffrey Kondogbia remains a firm option for Arsenal, we understand they have enquired about Juventus' Paul Pogba.

Fast Juve fick han gratis. Jag tror definitivt de säljer för 3-400 miljoner. Och Pogba kanske är sugen på mindre rasistattacker, snabbare gräs och en given startplats.
2013-08-19, 13:52
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fast Juve fick han gratis. Jag tror definitivt de säljer för 3-400 miljoner. Och Pogba kanske är sugen på mindre rasistattacker, snabbare gräs och en given startplats.
Jag har dock hört att Pogba går under kategorin "osäljbar" men tror som du säger om ett bud på 350-400 miljoner kommer in så tar nog Juventus ledningen en rejäl funderare.
Men Wenger kommer ju aldrig lägga dom pengarna så det ryktet kan vi nog avskriva.
2013-08-19, 13:57
Medlem
Det finns ju dock en Kondogbia som de garanterat får bara han vill gå till Arsenal. £17m är allt som krävs.
2013-08-19, 13:58
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Det finns ju dock en Kondogbia som de garanterat får bara han vill gå till Arsenal. £17m är allt som krävs.

£17m är ganska mycket om man heter Arsene Wenger.
2013-08-19, 14:02
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

I teorin - kanske. Snacket som går nu är snarare ifall Marchisio inte skall byta klubb nästa sommar då Pogba mer eller mindre tvingar sig in i elvan. Sedan vet man inte vad Pirlo gör, hans kontrakt går ut nästa sommar.

Nej, Pogba är ett omöjligt mål på flera sätt.
2013-08-19, 14:04
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

Kondogbia vore också trevligt. Dock är han inte alls lika bra som Pogba.
2013-08-19, 14:14
Medlem
Citat:

Det är ju egentligen ett ganska rejält överpris (tycker jag iaf) men sett till omständigheterna med Arsenal känns det ändå värt. I det här läget är spelare med utköpsklauser klart att föredra med tanke på det kassa förhandlingsläget.
2013-08-19, 14:23
Medlem
Axezzs avatar
Sky sources: Arsenal make bid for Newcastle midfielder Yohan Cabaye.
2013-08-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadharjag
Det är ju egentligen ett ganska rejält överpris (tycker jag iaf) men sett till omständigheterna med Arsenal känns det ändå värt. I det här läget är spelare med utköpsklauser klart att föredra med tanke på det kassa förhandlingsläget.

Det är trots allt enorm potential hos honom. Och det finns ingen defensiv mittfältare tillgänglig i Arsenal just nu. Något måste han ju göra...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in