Jaja, tidningen kommer som den ska, de har tänkt börja skicka ut den okuverterat till de som vill.
Det är de kända namnen, Windeskog, Abramsson, Anders? Ankartjärn, Karlstrands flickvän plus ett par för mig helt okända namn. Jag har misstänkt att åtminstone något av dessa kan vara en pseudonym och att det egentligen är Windeskog eller någon av de andra som skriver dessa artiklar.
Den kände före detta SDaren Mattias From dök också upp som skribent kort efter att han blev utesluten.
http://www.friatider.se/sd-utrensningar-far-kritik
Jag tycker tyvärr tidningen blivit ganska så tung och tråkig på sistone... På sätt och vis skönt att slippa de där jämrans kriminalreportagen, de var inte så roliga att läsa tyckte jag, men det är väldigt mycket kultur och historia nu vilket förvisso är bra, men det upplevs nog som ganska tråkigt av fler än mig.
De skulle behöva lätta upp med lite annan sorts material också. Kanske mer korta nyheter, känner att det fått stryka på foten.
Bästa vore om de kunde utöka med fyra eller åtta sidor men antagligen är det för dyrt.
Bläddrade i några av de senaste numren nu och det känns seriöst, som dagstidningar var förr, rejält med läsning och inte så överdrivet stora bilder och massa tomrum som blivit normen idag.
Tidningen finns för övrigt att läsa på nätet bara man är prenumerant.
Edit, kollade bilderna.
Hehe, ja, alltså Windeskog lider av lättare dyslexi som jag förstått det. De slarvar lite med korrekturläsningen, visst gör de det men det är antagligen inte så lätt när de är så få.
Hade behövs någon utomstående som kunnat hjälpa dem... Men de flesta som läser här tycker väl att det kvittar, Sveriges enda invandringskritiska tidning med presstöd kan lika gärna gå i graven istället för att ni ska anstränga er lite och hjälpa till.