2013-08-18, 12:34
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
http://i.imgur.com/HWI3Dbk.jpg

Däcken ser väldigt risiga ut.
Um, vad är det för bild? Vart skulle den vara tagen ifrån?

Det där kan väl knappast vara gta V...
2013-08-18, 12:37
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasdrf
vad förväntar du dig när det kommer till ps3/xbox 360?
Att det kan se minst lika bra ut som i IV kanske? Men detta foto var ju på en motorcykel som körde snabbt på video så grafiken blir väl sämre på stillbild då? Inget man märker när man spelar själv..
2013-08-18, 12:51
Medlem
LGDs avatar
Citat:
http://i.imgur.com/HWI3Dbk.jpg

Däcken ser väldigt risiga ut.

Den där bilden ser dock inte ut att vara i toppformsupplösning.
2013-08-18, 13:08
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vilken tråkig karta om det stämmer.
.

Tycker också att kartan verkar bli väldigt tråkig.
En ö och en stad?
Visst, spelet kommer fortfarande säkert att bli grymt men kom igen
2013-08-18, 13:11
Medlem
Vad gör en storstad och en stor ö sämre än två? tre? mindre öar?
Om det stämmer att staden är lika stor som alla i GTA 4 är det väl inga problem?
2013-08-18, 13:17
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Vad gör en storstad och en stor ö sämre än två? tre? mindre öar?
Om det stämmer att staden är lika stor som alla i GTA 4 är det väl inga problem?
Grejen som gjorde san andreas så grymt och omfattande var ju landskaps-områden mellan städerna.
Man var tvungen att färdas långa sträckor för att ta sig från ena staden till den andra.
Detta gjorde att spelet kändes väldigt stort.
Om det bara finns en stad och allt är samlat på en ö så verkar det ju som att man mest häckar i staden.

En omfattande stad som är själva centrum, en tillkopplad stadsdel nära den stora staden som kanske avgränsas av en bro som har "ghetto känsla" över sig och sen en stad långt därifrån som utöver sitt centrum har mer byfåne känsla över sig hade enligt mig varit perfekt.

Nu ska dom bunta ihop överklassområden, ghetton och redneck-skithålor in i en och samma klump?
Senast redigerad av beerklunker 2013-08-18 kl. 13:19.
2013-08-18, 13:20
Medlem
Ni som tvivlar på storleken av kartan rekommenderas att se följande video

https://www.youtube.com/watch?v=b7ep5fT2lKk
2013-08-18, 13:21
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Grejen som gjorde san andreas så grymt och omfattande var ju landskaps-områden mellan städerna.
Man var tvungen att färdas långa sträckor för att ta sig från ena staden till den andra.
Om det bara finns en stad och allt är samlat på en ö så verkar det ju som att man mest häckar i staden.

En omfattande stad som är själva centrum, en tillkopplad stadsdel nära den stora staden som kanske avgränsas av en bro som har "ghetto känsla" över sig och sen en stad långt därifrån som utöver sitt centrum har mer byfåne känsla över sig hade enligt mig varit perfekt.

Nu ska dom bunta ihop överklassområden, ghetton och redneck-skithålor in i en och samma klump?

Jag håller med dig lite men å andra sidan så tror jag att vi kommer överraskas över kartans storlek! Vänta tills du får testa spelet, för jag tror att man inte kommer tänka så mycket på att det är en enda stor ö
2013-08-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Hmm, undrar var jag läste att världen kommer vara 3.5 ggr så stort som RDR och 5 ggr så stort om man räknar in undervattensvärlden?
Kanske såg denna film?

https://www.youtube.com/watch?v=b7ep5fT2lKk

Tack Deckade för filmen.
2013-08-18, 13:30
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker

Själv tycker jag det sämsta med kartan i SA var att den var uppdelad i 3 öar. Det skiljde av så mycket och man fick åka omvägar till närmsta bro, sen var det jobbigt att man kunde köra av vägen och hamna i vattnet, sen var det alltid så höga kanter så man inte kom upp. -------------------- btw, någon som minns något om att det skulle ta 15 minuter att åka genom los Santos i V? Undrar hur lång tid det kommer ta att åka motorväg runt hela kartan?
Senast redigerad av Swe1227 2013-08-18 kl. 13:56.
2013-08-18, 13:59
Medlem
khys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Själv tycker jag det sämsta med kartan i SA var att den var uppdelad i 3 öar. Det skiljde av så mycket och man fick åka omvägar till närmsta bro, sen var det jobbigt att man kunde köra av vägen och hamna i vattnet, sen var det alltid så höga kanter så man inte kom upp. -------------------- btw, någon som minns något om att det skulle ta 15 minuter att åka genom los Santos i V? Undrar hur lång tid det kommer ta att åka motorväg runt hela kartan?
Det var ju detta som gjorde SA till ett av de bästa spelen, att just miljöerna var så olika. IV tröttnade man ju på ganska fort och det var antagligen för att allt var så enformigt, hela spelet utspelade sig ju i storstäder vilket inte gav den frihetskänslan som SA gjorde.
Hade du varit lite bättre på att köra så hade du sluppit åka i vattnet.
2013-08-18, 14:04
Medlem
Hawxs avatar
Jag tror att det kommer dyka upp en ö, minst. Bara känns så med tanke på alla flygplan och resemöjligheter som det står om på deras sida, vore väl konstigt om det bara finns en landningsbana?
Jag tror och hoppas på att det dyker upp en ö med lite roliga aktiviteter och landningsbana!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in