[quote=Zizzla163|44832841]
Citat:
Ursprungligen postat av
AnsgarO
Den ena är väl herionist, och den andra har oxå kraftiga missbruks problem. Om man själv är helt ren, och små barnsmor så tror jag inte man har förhållande med flera tunga missbrukare.. Just sayin.
Någon skrev i ett inlägg att id@ bara log på ett kort, att hon såg sorgsen ut, som om något hänt henne för längesedan.. Det i sin tur kanske leder till själv medicinering av ångest dämpande medicin..?
Väldigt glansiga ögon på flera av korten..
Den andre som du pratar om har jag inte sett något "bevis" för så det vet jag inte, men du verkar säker nog för att säga att det ÄR så. Han som "väl är" heroinist, om han nu varit på rehab så kanske han inte är det längre? För att inte skapa trådsanningar utan belägg irl så kanske kan man skriva "jag har hört". Jag säger inte ATT du har fel, bara att du KAN ha fel.
Finns säkert småbarnsmammor som är rena själva och tillsammans med missbrukande män, säkert också det omvända. Man ska inte döma för snabbt, just saying.
När man vet vad som hänt Ida så är det lätt att tolka in sorgsenhet och annat i bilderna. Återigen, det kan vara rätt tolkat men det är inte säkert.
Edit,blev något fel i citat, ska vara till Zizzla.